רובע גאסלאמפ בסן דייגו – Gaslamp Quarter

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

חקור את ההיסטוריה, התרבות והבידור התוססת של רובע מנורות הגז בסן דייגו.

הקדמה: גלה את רובע מנורות הגז

אם אתם מחפשים לחוות את לבה של סן דייגו, אל תחפשו רחוק יותר מאשר רובע מנורות הגז. הרובע התוסס הזה הוא השילוב המושלם של היסטוריה, תרבות ומודרניות, ומציע משהו לכל אחד. מסעודה ברמה עולמית ועד לחוויות קניות ייחודיות, חיי לילה מרגשים ונפלאות ארכיטקטוניות מרתקות, רובע מנורות הגז יש הכל. בין אם אתה מקומי או מבקר, רובע מנורות הגז הוא יעד חובה שישאיר אותך חסר נשימה.

The Gaslamp Quarter ממוקם בלב מרכז העיר סן דייגו, המשתרע על פני 16 בלוקים. הרובע ידוע בארכיטקטורה השמורה שלו מהתקופה הוויקטוריאנית, המשתלבת בצורה חלקה עם גורדי שחקים ומבנים מודרניים. רובע מנורות הגז הוא עדות להיסטוריה העשירה של סן דייגו ולאופן שבו היא התפתחה במהלך השנים. רובע זה היה פעם ביתם של בתי בושת וסלונים ידועים לשמצה במאה ה-19, אך מאז הוא הפך למרכז שוקק של בידור, תרבות ומסחר.

אם אתה חובב אוכל, רובע מנורות הגז הוא גן עדן לבלוטות הטעם שלך. כאן תמצאו מגוון רחב של מאכלים, מאיטלקי ועד מקסיקני, יפני ואמריקאי. ברובע יש למעלה מ-100 מסעדות, בתי קפה וברים, שכל אחד מהם מציע חווית אוכל ייחודית. ואם אתם מחפשים בילוי לילי בעיר, ברובע Gaslamp יש שפע של אפשרויות מרגשות, החל מברים על הגג ועד מועדוני לילה ומקומות מוזיקה.

רובע הגז מנורה ידוע גם בסצנת הקניות שלו, המציע מגוון של בוטיקים וחנויות הנותנים מענה לכל הטעמים והתקציבים. מבגדי וינטג' ועד למותגי יוקרה, תמצאו הכל ברובע הזה. ואם אתם מחפשים לטבול את עצמכם בסצנת האמנות והתרבות, לרובע הגז מנורה יש המון מה להציע. ברובע יש מספר מוזיאונים וגלריות, המציגים כישרונות מקומיים ובינלאומיים.

נוף רחוב הומה של רובע מנורות הגז עם פנסי הרחוב האיקוניים והמבנים ההיסטוריים שלו.
נוף רחוב הומה של רובע מנורות הגז עם פנסי הרחוב האיקוניים והמבנים ההיסטוריים שלו.

מה בשם? המקורות של 'רובע מנורות הגז'

רובע מנורות הגז הוא שם מסקרן למחוז, ואולי אתם תוהים איך הוא קיבל את שמו. התשובה טמונה בהיסטוריה של המחוז. בסוף המאה ה-19, העיר סן דייגו חוותה תנופת אוכלוסין מסיבית, ואיתה הגיע הצורך ליותר תאורת רחוב. באותה תקופה, מנורות גז היו הצורה הפופולרית ביותר של תאורת רחוב, והן הותקנו ברחבי העיר, כולל במה שמכונה כיום רובע מנורות הגז.

מנורות הגז לא היו רק פונקציונליות אלא גם הוסיפו למשיכה האסתטית של העיר. הם העניקו לרחובות זוהר חם ויצרו אווירה רומנטית, וזיכו את הרובע בכינוי "סטינגרי" בשל המוניטין שלו ברובע החלונות האדומים. עם זאת, בשנות ה-70 החליטה העיר להחיות את האזור ולמתגו מחדש כרובע מנורות הגז, קריצה להיסטוריה העשירה ולמורשת האדריכלית שלו.

שינוי השם היה חלק ממאמץ גדול יותר לשמר את אופיו הייחודי של הרובע ולמשוך תיירים. רובע מנורות הגז הפך לרובע היסטורי ייעודי ב-1980, ומאז הוא עבר טרנספורמציה לרובע התוסס והמשגשג שהוא היום. למרות שינוי השם, מנורות הגז עדיין נותרו מאפיין בולט של רובע מנורות הגז, המשמשות כתזכורת לעבר הרובע.

איפה ההיסטוריה פוגשת את המודרניות: פלאים אדריכליים של רובע מנורות הגז

רובע מנורות הגז הוא שילוב ייחודי של ישן וחדש, שבו מבנים היסטוריים עומדים לצד מבנים מודרניים. בהליכה ברובע, המבקרים יכולים להתפעל מהפלאים האדריכליים שהופכים את רובע מנורות הגז למיוחד כל כך. הרובע הוא ביתם של למעלה מ-100 מבנים היסטוריים, שרבים מהם שוחזרו ושוחזרו לשימוש מודרני.

אחד המבנים האיקוניים ביותר ברובע הגז מנורה הוא מלון הורטון גרנד, יצירת מופת בסגנון ויקטוריאני שראשיתה בשנת 1887. המלון שוחזר להפליא, עם המאפיינים המקוריים שלו שנשמרו, כולל גרם המדרגות המפואר והפיתולים המעוטרים. המבקרים יכולים לשהות באחד מחדרי המלון המפוארים ולחוות חלק מההיסטוריה של סן דייגו.

בניין היסטורי נוסף ששווה ביקור הוא בניין קיטינג, אשר נבנה בשנת 1890 וכיום הוא ביתו של מלון קיטינג. החזית המשוכללת של הבניין היא עדות לאומנות המורכבת של אותה תקופה, וחלקו הפנימי של המלון עודכן עם מתקני נוחות מודרניים תוך שמירה על הקסם ההיסטורי שלו.

רובע מנורות הגז הוא גם ביתם של כמה דוגמאות מדהימות של ארכיטקטורה מודרנית, כמו מלון הארד רוק. העיצוב המלוטש והעכשווי של המלון בולט בין הבניינים ההיסטוריים של הרובע, ובר הגג שלו מציע נופים עוצרי נשימה של העיר.

מבנים בולטים נוספים ברובע הגז מנורות כוללים את בנק לואיס למסחר, שנבנה בשנת 1888 וכולל חזית מדהימה מברזל יצוק, ואת בית העירייה הישן, שראשיתו ב-1886 וכיום הוא ביתו של מוזיאון סן דייגו לעכשווי. אומנות.

מיקום יפהפה של אדריכלות מהתקופה הוויקטוריאנית וגורדי שחקים מודרניים ברובע מנורות הגז.
מיקום יפהפה של אדריכלות מהתקופה הוויקטוריאנית וגורדי שחקים מודרניים ברובע מנורות הגז.

גן עדן קולינרי: אפשרויות אוכל מגוונות

רובע הגז מנורות הוא גן עדן של אוכלים, עם מגוון רחב של אפשרויות לסעודה שיתאימו לכל טעם ותקציב. מאוכל רחוב נינוח ועד אוכל משובח, ברובע יש הכל. כמה מסוגי המטבח הפופולריים ביותר ברובע הגז מנורות כוללים איטלקי, מקסיקני, פירות ים וסטייק.

אחת המסעדות המפורסמות של הרובע היא נובו הנודעת, המגישה מאכלים מהמטבח היפני עם טוויסט מודרני. הפנים המלוטש והמתוחכם של המסעדה מהווה תפאורה מושלמת למנות החדשניות שלה, הכוללות סושי, סשימי וטמפורה.

לחוויית אוכל נינוחה יותר, לכו לרחובות ההומים של רובע הגז מנורה, שם תמצאו מגוון של מוכרי אוכל רחוב ומשאיות אוכל. מטאקו ובוריטוס ועד למנגל קוריאני וגבינת גורמה בגריל, יש משהו לספק כל חשק.

חובבי פירות ים לא ירצו לפספס ביקור במסעדת Osetra Seafood & Steaks הפופולרית. מסעדה יוקרתית זו מגישה פירות ים טריים וסטייקים מעולים באווירה אופנתית ומסוגננת. טרקלין הגג של המסעדה הוא גם מקום נהדר ליהנות מקוקטייל תוך כדי התבוננות מהנופים המדהימים של העיר.

לבעלי תקציב נמוך, ברובע הגז מנורה יש גם שפע של אפשרויות לסעודה במחירים סבירים. פיצה הבסיסית הפופולרית מציעה פיצות טעימות על עץ במחירים סבירים, בעוד שארית האריה מגישה מטבח אמריקאי יצירתי במחירים ידידותיים לארנק.

Shop Till You Drop: בוטיקים וחנויות ייחודיות

רובע מנורות הגז הוא גן עדן לקונים, עם מגוון רחב של בוטיקים וחנויות ייחודיות המציעות משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים אופנה יוקרתית, ממצאי וינטג' או מזכרות מיוחדות במינן, בטוח תמצאו אותה ברובע ההומה הזה.

  • אופנה ואביזרים:
    מבוטיקים של מעצבים ועד לחנויות וינטג', רובע הגז מנורה מציע מגוון רחב של אפשרויות אופנה. החנויות הפופולריות כוללות את Urban Outfitters האופנתית והמסוגננת, שמוכרת בגדים ואביזרים אופנתיים לגברים ולנשים. לאופנת מעצבים יוקרתית, פנו לשדרה היוקרתית Saks Fifth Avenue, המציעה מותגי יוקרה כמו גוצ'י, פראדה וורסאצ'ה.

  • אמנות ומזכרות:
    אם אתם מחפשים מזכרות ייחודיות או יצירות אמנות מקומיות, ברובע מנורות הגז יש שפע של אפשרויות. חברת המסחר הפופולרית בסן דייגו מוכרת מגוון מזכרות בנושא סן דייגו, החל מחולצות וכובעים ועד למגנטים וגלויות. לאוהבי אמנות, ישנן מספר גלריות ברובע המציגות אמנים מקומיים, כולל הגלריה לאמנויות יפות של מייקל ג'יי וולף וגלריית ספארקס.

  • חנויות מיוחדות:
    ברובע הגז מנורה יש גם מגוון חנויות מיוחדות למי שמחפש משהו קצת שונה. חנות הספרים המפורסמת Mysterious Galaxy היא ביקור חובה לחובבי מדע בדיוני ופנטזיה, בעוד שבורסת התבלינים והתה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותה אקזוטיים מרחבי העולם. לעיצוב הבית והמתנות הייחודיות, פנו לשוק הפופולרי Simply Local, שמוכר מוצרים בעבודת יד של אומנים מקומיים.

קונה גולש בסחורה הייחודית בבוטיק מקומי.
קונה גולש בסחורה הייחודית בבוטיק מקומי.

חיי לילה בשפע: מברים ועד מועדוני לילה

רובע Gaslamp ידוע בחיי הלילה התוססים שלו, עם שפע של ברים, מועדונים וטרקלינים לבחירה. בין אם אתם מחפשים בילוי לילי נינוח עם חברים או חוויה יוקרתית יותר, ברובע התוסס הזה יש משהו לכולם.

מקום פופולרי אחד הוא טרקלין Altitude Sky, הממוקם על הגג של רובע מנורות הגז של סן דייגו מריוט. עם נופים מדהימים של העיר ואווירה אופנתית, זה המקום המושלם ליהנות מקוקטייל ולהתרועע עם חברים. בר פופולרי נוסף על הגג הוא The Nolen, שמתהדר במבחר רחב של קוקטיילים מלאכותיים ואווירה מהנה ואופטימית.

לאלו המחפשים חוויה נינוחה יותר, יש שפע של ברים ופאבים לצלילה ברובע ה- Gaslamp. העורב טיפסי הוא מקום פופולרי, עם מספר קומות ואווירה תוססת. The Hopping Pig הוא חביב מקומי נוסף, הידוע במבחר הבירות הנרחב שלו ובתפריט הגסטרופאב הטעים שלו.

אם יש לכם מצב רוח לרקוד, ברובע ה- Gaslamp Quarter יש מספר מועדוני לילה לבחירה. Fluxx הוא יעד פופולרי, עם אווירה עתירת אנרגיה והופעות די ג'יי קבועות. אומניה היא נקודה פופולרית נוספת, הידועה בזכות מערכת הסאונד והתאורה המרשימה שלה והופעותיו של סלבריטאים.

תופס הצגה: תיאטראות והופעות חיות

רובע מנורות הגז הוא גם מרכז לתיאטרון והופעות חיות. אחד המקומות הידועים ביותר הוא תיאטרון בלבואה, שנפתח במקור ב-1924 ומאז שוחזר ליושנה. התיאטרון מארח מגוון מופעים במהלך השנה, לרבות מחזות זמר, קונצרטים ומופעי קומדיה.

לחוויה אינטימית יותר, תיאטרון ה-Liceum הוא אופציה מצוינת. לתיאטרון חלל קופסא שחורה קטנה המארח מגוון מופעים ומופעים, לרבות הצגות, מופעי מחול וקומי אלתור.

אם אתה חובב קומדיית אלתור, תיאטרון הקומדיה הלאומי הוא ביקור חובה. התיאטרון מארח מופעים קבועים הכוללים קומדיית אלתור מצחיקה ומהירה שבטוח תשאיר אותך בתפרים.

לחוויית תיאטרון ייחודית, בדוק את התיאטרון הרפרטוארי של סן דייגו. התיאטרון ידוע בהפקות הדוחפות את הגבולות שלו ומהווה מרכיב מרכזי בסצנת התיאטרון של סן דייגו כבר למעלה מ-40 שנה.

בנוסף לאולמות הגדולים הללו, רובע הגז מנורה הוא גם ביתם של כמה תיאטראות וחללי הופעות קטנים יותר. תיאטרון הורטון גרנד מארח מגוון מופעים במהלך השנה, כולל הצגות, מחזות זמר ומופעי קומדיה. תיאטרון Spreckels הוא מקום היסטורי נוסף המארח מגוון מופעים ומופעים, מבלט ועד קונצרטי רוק.

צילום פנים מדהים של תיאטרון היסטורי ברובע מנורות הגז.
צילום פנים מדהים של תיאטרון היסטורי ברובע מנורות הגז.

פסטיבלים ואירועים: חוגגים את רוח רובע מנורות הגז

רובע מנורות הגז היא שכונה תוססת ותוססת שאוהבת לחגוג. לאורך השנה, השכונה מארחת מגוון פסטיבלים ואירועים המציגים את מיטב התרבות והרוח של סן דייגו.

אחד האירועים הפופולריים ביותר הוא רובע מנורות הגז מרדי גרא, שמתקיים בפברואר. האירוע כולל מוזיקה חיה, נגני רחוב והרבה חרוזים ומסכות להסתובב בו. זוהי דרך מצוינת להשתחרר ולחגוג את רוח המרדי גרא בלב סן דייגו.

בחודשי הקיץ, רובע מנורות הגז מארח את ה-Taste of Gaslamp, פסטיבל אוכל ושתייה המאפשר למבקרים לטעום את הטוב ביותר שיש למסעדות והברים של השכונה להציע. זוהי דרך מצוינת לגלות מקומות אהובים חדשים וליהנות ממזג האוויר החם של סן דייגו.

רובע מנורות הגז מארח גם מספר פסטיבלי תרבות לאורך השנה, כולל פסטיבל השנה החדשה הסינית בסן דייגו ופסטיבל הטאקו של סן דייגו. אירועים אלה חוגגים את המגוון של השכונה ומציעים הזדמנות ללמוד על תרבויות ומסורות שונות.

עבור חובבי מוזיקה, רובע הגז מנורה הוא ביתם של מספר פסטיבלי מוזיקה במהלך השנה. פסטיבל CRSSD מתקיים בסתיו וכולל שורה של מופעי מוזיקת אלקטרונית ודאנס, בעוד שפסטיבל הבלוז של סן דייגו בספטמבר מציג את מיטב מוזיקת הבלוז.

אמנות ותרבות: מוזיאונים וגלריות

רובע מנורות הגז הוא יותר מסתם יעד לאוכל וחיי לילה – הוא גם מרכז לאמנות ותרבות. השכונה היא ביתם של מספר מוזיאונים וגלריות המציגים את מיטב הסצנה היצירתית של סן דייגו.

אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר ברובע הגזים הוא המוזיאון לאמנות עכשווית בסן דייגו, שנמצא בבניין היסטורי שהיה פעם תחנת רכבת. המוזיאון מציג אוסף של אמנות עכשווית מרחבי העולם, כמו גם תערוכות מתחלפות ואירועים מיוחדים.

למעוניינים בצילום, גלריית ג'וזף בלוז היא ביקור חובה. הגלריה מתמחה בצילום וינטג' ועכשווי, תוך התמקדות בצלמי קליפורניה. המבקרים יכולים לעיין באוסף ההדפסים ואפילו לרכוש יצירות משלהם לקחת הביתה.

חווית אמנות ייחודית נוספת ברובע מנורות הגז היא גלריית ניצוצות. גלריה עכשווית זו מציגה יצירות של אמנים מקומיים ובינלאומיים כאחד, תוך התמקדות בהצגת כישרונות מתפתחים. הגלריה מארחת גם אירועים וסדנאות מיוחדות לאורך השנה, המעניקות למבקרים הזדמנות לשקוע בעולם האמנות.

בנוסף למוזיאונים ולגלריות הללו, רובע מנורות הגז הוא גם ביתם של כמה מיצבי אמנות ציבוריים. עמותת רובע מנורות הגז פעלה להבאת אמנות לרחובות השכונה, עם ציורי קיר ופסלים הממוקמים ברחבי האזור.

חובב אמנות מתפעל מיצירה עכשווית בגלריה מקומית.
חובב אמנות מתפעל מיצירה עכשווית בגלריה מקומית.

מה מסתתר מתחת: ההיסטוריה הרדופה של רובע מנורות הגז?

אם אתם חובבי סיפורי רוחות והיסטוריה רדופה, רובע מנורות הגז הוא היעד המושלם עבורכם. לשכונה יש עבר ארוך וסיפורי, עם שפע של סיפורים על פעילות פאר-נורמלית והתרחשויות בלתי מוסברות.

אחד המקומות הרדופים המפורסמים ביותר ברובע מנורות הגז הוא מלון הורטון גרנד. מלון היסטורי זה היה פעם בית בושת והיה האתר של תצפיות רפאים רבות במהלך השנים. מבקרים דיווחו שראו הופעות, שמעו רעשים מוזרים וחשו נוכחות מפחידה בחדריהם.

מקום רדוף אחר ברובע מנורות הגז הוא בית דייוויס-הורטון. האחוזה הזו מהתקופה הוויקטוריאנית הייתה פעם בבעלות אחת המשפחות הבולטות של סן דייגו, אבל היום אומרים שהיא רדופה על ידי כמה רוחות רפאים. מבקרים בסיורי רוחות רפאים דיווחו שראו צללים מוזרים ושמעו רעשים לא מוסברים בזמן שהם חוקרים את הבית.

אבל ההיסטוריה הרדופה של רובע מנורות הגז חורגת רק משני המקומות האלה. לשכונה יש מוניטין של בית לרוחות ורוחות רבות, עם סיפורים על ברים, מסעדות וחנויות רדופים.

יש האומרים שרוחות הרפאים של כורים שמתו זה מכבר רודפות את רובע מנורות הגז, בעוד שאחרים מאמינים שרוחות המלחים שאבדו בים עדיין מסתובבות ברחובות בלילה. תהיה האמת אשר תהיה, אין להכחיש שלרובע מנורות הגז יש היסטוריה עשירה ומפחידה שרק מחכה להיחקר.

רומן משפחתי: פעילויות לכל הגילאים

רובע מנורות הגז אינו מיועד רק למבוגרים המחפשים בילוי לילי בעיר. למעשה, יש שפע של פעילויות הפונות למשפחות עם ילדים קטנים. אטרקציה פופולרית אחת היא מוזיאון הילדים החדש, המציע תערוכות מעשית וסדנאות יצירה לילדים בכל הגילאים. ילדים יכולים לחקור מיצבי אמנות, ללמוד על מדע וטכנולוגיה ולהשתתף בפעילויות אינטראקטיביות שנועדו להצית את דמיונם.

למשפחות שאוהבות ללמוד על היסטוריה, הקרן ההיסטורית של רובע גז מנורה מציעה סיורים רגליים המדגישים את הארכיטקטורה והתרבות של השכונה. סיורים אלו מובלים על ידי מדריכים בעלי ידע שיכולים לספק תובנות על העבר של האזור ולענות על כל שאלה שיש לך.

פעילות מהנה נוספת למשפחות היא ביקור במוזיאון רכבת הדגם של סן דייגו. מוזיאון זה כולל רכבות מיניאטוריות ונופים שיקסימו לילדים ומבוגרים כאחד. תוכלו לראות את הרכבות נעות בנופים סבוכים ואף להפעיל חלק מהקטרים בעצמכם.

למשפחות שאוהבות פעילויות חוצות, ישנם מספר פארקים ושטחים ירוקים ברובע מנורות הגז ובסביבתו. פארק בלבואה נמצא במרחק נסיעה קצר משם ומציע מגוון אטרקציות, לרבות מוזיאונים, גנים ומגרשי משחקים. הפארק מציע גם מספר מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים המאפשרים לכם לחקור את היופי הטבעי של האזור.

אם המשפחה שלכם מחפשת חוויה ייחודית ומרגשת, שקול לצאת לטיול בכדור פורח מעל רובע מנורות הגז. תקבלו מבט ממעוף הציפור על השכונה והסביבה, ותיצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

משפחה חייכנית מצטלמת מול אטרקציה פופולרית ברובע מנורות הגז.
משפחה חייכנית מצטלמת מול אטרקציה פופולרית ברובע מנורות הגז.

ניווט ברובע מנורות הגז: התניידות

ההתמצאות ברובע מנורות הגז היא קלה ונוחה, עם מספר אפשרויות תחבורה זמינות. אם אתם נוהגים, ישנם מספר חניונים באזור בהם תוכלו להחנות את רכבכם בתשלום. חניה ברחוב היא גם אפשרות, אך הקפידו לבדוק את השילוט ולשים לב לכל מגבלות זמן.

אם אינך רוצה להתמודד עם הטרחה של נהיגה וחניה, ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות. לטרולי סן דייגו יש מספר תחנות ברובע הגז ומסביב, והאזור מוגש גם על ידי מספר קווי אוטובוס. ניתן לרכוש כרטיסים הן לעגלה והן לאוטובוס במקומות שונים ברחבי השכונה.

רכיבה על אופניים היא דרך פופולרית נוספת להתנייד ברובע מנורות הגז. ישנן מספר חנויות להשכרת אופניים באזור, וברבים מהרחובות יש שבילי אופניים כדי להפוך את הרכיבה לבטוחה וקלה יותר. אתה יכול גם להשתמש בתוכנית שיתוף אופניים כמו LimeBike או Bird כדי לשכור אופניים לפרק זמן קצר.

הליכה היא אולי הדרך הטובה ביותר לחוות את רובע מנורות הגז. השכונה קומפקטית וקלה לניווט, ויש שפע של מדרכות ואזורים ידידותיים להולכי רגל. תוכלו לטייל בנחת בשדרה החמישית ולחקור את החנויות והמסעדות השונות, או לשוטט ברחובות הצדדיים ולגלות פנינים נסתרות.

לבסוף, אם אתם מחפשים דרך ייחודית להתנייד, שקול לקחת נסיעה בכרכרה רתומה לסוס. הרכיבות הרומנטיות והמיושנות הללו הן דרך מצוינת לראות את רובע מנורות הגז מנקודת מבט אחרת. ניתן למצוא נסיעות בכרכרה במקומות שונים ברחבי השכונה.

מסקנה: חווית רובע מנורות הגז הבלתי נשכחת

רובע מנורות הגז הוא באמת יעד מיוחד במינו המציע משהו לכל סוג של מטייל. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב אוכל, שופינג או חובב חיי לילה, תמצא הרבה מה לאהוב בשכונה התוססת הזו. בפסקה המסכמת הזו, נסכם את נקודות השיא של חווית הרובע גז מנורות.

  • קסם היסטורי וכשרון מודרני:

    אחד הדברים הטובים ביותר ברובע מנורות הגז הוא השילוב הייחודי שלו של ישן וחדש. מהבניינים ההיסטוריים והארכיטקטורה ועד למסעדות והחנויות המודרניות, בשכונה הזו יש משהו לכולם.

  • תענוגות קולינריים:

    רובע מנורות הגז הוא גן עדן לאוהבי אוכל, עם מגוון מגוון של אפשרויות קולינריות שיספקו כל חשק. מאוכל יוקרתי ועד בתי קפה נינוחים, השכונה היא ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר בסן דייגו.

  • חיי לילה ובידור:

    בין אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה במועדון לילה, לתפוס הופעה חיה בתיאטרון, או ליהנות ממשקה בבר על הגג, ברובע Gaslamp יש שפע של אפשרויות לבילוי לילי בעיר.

צילום אחרון ועוצר נשימה של רובע מנורות הגז בלילה, עם האורות שלו זוהרים ואנשים נהנים מהאווירה התוססת.
צילום אחרון ועוצר נשימה של רובע מנורות הגז בלילה, עם האורות שלו זוהרים ואנשים נהנים מהאווירה התוססת.

רובע מנורות הגז בסן דייגו:

שםשנת ייסודמקוםעלות (ILS)
מלון הורטון גרנד1887311 Island Ave, San Diego, CA 92101222.86
מלון קיטינג2005436 Market St, San Diego, CA 92101187.76
מלון גרנט בארה"ב1910326 Broadway, San Diego, CA 92101213.36
מלון ווסטגייט19101055 Second Ave, San Diego, CA 92101173.86

לסיכום, רובע מנורות הגז הוא יעד חובה לביקור עבור תיירים ומקומיים כאחד, המתגאה בהיסטוריה עשירה ובשפע של אפשרויות לסעודה, קניות ובילוי.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן