בלמונט פארק סן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

בלמונט פארק, פארק שעשועים היסטורי בסן דייגו, מציע מגוון אפשרויות בילוי למבקרים בכל הגילאים. מטיולים מרתקים ומשחקי ארקייד ועד מסעדות וקניות על חוף הים, יש משהו לכולם.

מבוא: ההיסטוריה והקסם של בלמונט פארק

בלמונט פארק, הממוקם בליבו של מיסיון ביץ' בסן דייגו, הוא פארק שעשועים ידידותי למשפחות שמשעשע מבקרים כבר למעלה ממאה שנה. פארק בלמונט, שנפתח במקור בשנת 1925, עבר מספר שיפוצים והרחבות במהלך השנים, אך הצליח לשמור על הקסם הוינטג'י והמשיכה הנצחית שלו.

אחת האטרקציות העיקריות של בלמונט פארק היא רכבת ההרים האייקונית Giant Dipper, רכבת עץ שמרגשת רוכבים מאז 1925. הרכבת נוספה למרשם הלאומי של מקומות היסטוריים ב-1987, ועברה שיפוץ גדול ב-1990 כדי להבטיח המשך הבטיחות ואריכות החיים שלו. כיום, הדיפר הענק נותר אחד מהרכיבות הפופולריות ביותר בפארק בלמונט, והוא רכיבה חובה עבור חובבי ריגושים בכל הגילאים.

בנוסף ל-Giant Dipper, בלמונט פארק מציע מגוון אטרקציות ואטרקציות אחרות, כולל מכוניות פגוש, קו zip, מבוך לייזר וקיר טיפוס צוקים. המבקרים יכולים ליהנות גם ממשחקי ארקייד קלאסיים, מיני גולף ומגוון אפשרויות אוכל וקניות.

מיקומו של בלמונט פארק על החוף מוסיף לקסם ולמשיכה שלו. המבקרים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס בזמן רכיבה על האטרקציות, משחקים או אוכלים באחת מהמסעדות ובתי הקפה הרבים. הפארק מציע גם גישה נוחה לחוף, מה שהופך אותו ליעד המושלם ליום כיף בשמש.

נוף אווירי של בלמונט פארק, המציג את מיקומו על חוף הים ואת האטרקציות ההיסטוריות
נוף אווירי של בלמונט פארק, המציג את מיקומו על חוף הים ואת האטרקציות ההיסטוריות

מה חדש בבלמונט פארק?

בלמונט פארק מתפתח כל הזמן ומוסיף אטרקציות חדשות כדי לגרום למבקרים לחזור לעוד. בשנים האחרונות הוסיפו לפארק מספר פיצ'רים חדשים, ביניהם ה-FlowRider, אטרקציית גלישה מקורה המאפשרת למבקרים לחוות את הריגוש שברכיבה על הגלים מבלי לעזוב את הפארק. ה-FlowRider הוא אופציה מצוינת למבקרים שרוצים לנסות לגלוש בפעם הראשונה, או לגולשים מנוסים שרוצים לתרגל את כישוריהם.

תוספת חדשה נוספת לפארק בלמונט היא ה-Sky Ropes Course, מסלול הרפתקאות אווירי המאפשר למבקרים לטפס, לאזן ולרוץ באוויר. הקורס כולל מספר רמות קושי, כך שמבקרים בכל הגילאים ורמות המיומנות יכולים להשתתף.

לאלו המעדיפים חוויה רגועה יותר, בלמונט פארק הוסיפו בשנים האחרונות גם מספר אפשרויות לסעודה חדשות. The Beach House Grill מציע פירות ים טריים ומנות אחרות בהשראת החוף, בעוד ש-Draft South Mission Beach מציע מבחר רחב של בירות מלאכה ומנות פאב.

בלמונט פארק מחויב גם לקיימות ולמודעות סביבתית, ונקט במספר צעדים כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו ולקדם שיטות ידידותיות לסביבה. הפארק משתמש בפאנלים סולאריים להפקת אנרגיה, ויישם תוכנית מיחזור להפחתת הפסולת. מבקרים יכולים ללמוד עוד על מאמצי הקיימות של בלמונט פארק על ידי ביקור באתר האינטרנט של הפארק או שיחה עם צוות הפארק.

האם אתה יכול לכבוש את הדיבל הענק?

הדיפר הענק הוא אחת האטרקציות האייקוניות ביותר בפארק בלמונט, וקל להבין מדוע. רכבת הרים קלאסית מעץ זו מרגשת מבקרים מאז 1925, והיא עדיין חזקה היום. התחתית מגיעה למהירויות של עד 48 מייל לשעה, וכוללת מספר נפילות וסיבובים שישאירו אותך חסר נשימה.

אם אתם עומדים באתגר, ה-Giant Dipper בהחלט שווה נסיעה. אבל שימו לב – התחתית הזו לא מיועדת לבעלי לב חלש. הנפילות והסיבובים יכולים להיות אינטנסיביים, ומבנה העץ של התחתית יכול לגרום לנסיעה משובשת. עם זאת, אם אתה חובב רכבות תחתיות, תאהב את התחושה הקלאסית של הדיפר הענק.

אחד הדברים הטובים ביותר בדיפר הענק הוא מיקומו. התחתית יושבת ממש על החוף, ומספקת נופים מדהימים של האוקיינוס והסביבה. כשתטפסו לראש גבעת המעלית של התחתית, תתפנקו בנופים עוצרי נשימה של קו החוף. וכשתרצה במורד טיפות התחתית, תרגיש את הרוח בשיער שלך ואת השמש על הפנים שלך.

בלמונט פארק גאה מאוד בתחזוקה ובתחזוקה של ה-Giant Dipper. התחתית נבדקת ומתוקנת באופן קבוע כדי להבטיח שהיא בטוחה לכל הרוכבים. ולמרות גילו, הדיפר הענק נותרה אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפארק.

פיצוץ מהעבר: The Vintage Arcade

ה- Vintage Arcade של בלמונט פארק לוקח את המבקרים לטיול במורד הזיכרון. עם משחקי ארקייד קלאסיים כמו Pac-Man, Donkey Kong ו-Space Invaders, ארקייד הרטרו הזה הוא ביקור חובה לכל מי שאוהב משחקים מהבית הספר הישן. וינטג' ארקייד מושלם למשפחות, זוגות וקבוצות חברים שרוצים ליהנות נוסטלגי.

The Vintage Arcade ממוקם בלב בלמונט פארק, ונגיש בקלות משאר האטרקציות של הפארק. ברגע שתיכנס פנימה, תועבר אחורה בזמן לתור הזהב של משחקי ארקייד. הארקייד מלא במכונות וינטג', נורות ניאון ועיצוב רטרו שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בשנות ה-80.

אחד הדברים הטובים ביותר ב- Vintage Arcade הוא מגוון המשחקים הזמינים. תמצאו הכל, החל ממכונות פינבול ועד למשחקי וידאו קלאסיים, והכל במצב בתולי. בארקייד יש אפילו כמה משחקים נדירים וקשה למצוא, אז הקפידו לחקור כל פינה.

בנוסף למשחקים הקלאסיים, ל- Vintage Arcade יש גם כמה תוספות מודרניות. יש משחקי ארקייד חדשים יותר ואפילו כמה חוויות מציאות מדומה. המשחקים החדשים האלה מהווים ניגוד מהנה למכונות הקלאסיות, ומוסיפים רמה חדשה של ריגוש לארקייד.

ה- Vintage Arcade הוא גם מקום נהדר לקחת הפסקה מהשמש והחום. עם מיזוג אוויר ושפע של מקומות ישיבה, הארקייד הוא מקום נוח להירגע בו וליהנות ממשחקים קלאסיים. ואם אתם צמאים או רעבים, יש מכונות אוטומטיות ומזנון בסמוך.

"החיים הם חוף" – מיקום החוף של בלמונט פארק

מיקומו של בלמונט פארק על חוף הים הוא אחד המושכים הגדולים ביותר שלו. ממוקם ממש על הטיילת, הפארק מציע נופים מדהימים של האוקיינוס וגישה נוחה לחוף. המבקרים יכולים לבלות יום בפארק ולאחר מכן לטבול בים, ולהפוך ליום החוף האולטימטיבי.

החוף בפארק בלמונט הוא אחד הפופולריים ביותר בסן דייגו. זהו חוף חולי רחב, המושלם לשחייה, שיזוף וספורט חוף. ומכיוון שהחוף כל כך קרוב לפארק, המבקרים יכולים בקלות ללכת הלוך ושוב בין השניים לאורך כל היום.

אחד הדברים הטובים ביותר במיקומו של בלמונט פארק על חוף הים הוא מגוון הפעילויות הזמינות. המבקרים יכולים לשכור אופניים, לוחות בוגי וגלשנים, או לקחת שיעור גלישה מאחד ממדריכי הפארק. ולמי שמעדיף להישאר על היבשה, יש מגרשי כדורעף חופים והרבה מקום לפיקניקים ופעילויות חוף אחרות.

המיקום על חוף הים אומר גם שלמבקרים יש גישה לכמה מפירות הים הטובים ביותר של סן דייגו. יש שפע של מסעדות ומזני חטיפים בפארק שמגישים פירות ים טריים, כמו גם חוף אהובים אחרים כמו המבורגרים ונקניקיות. ועם כל כך הרבה אפשרויות, מבקרים יכולים למצוא בקלות משהו שישביע את הרעב שלהם אחרי יום בשמש.

כיף לכל המשפחה: אטרקציות לילדים

בלמונט פארק הוא המקום המושלם למשפחות עם ילדים. בפארק מגוון אטרקציות המיועדות במיוחד לילדים, כולל טרמפים, משחקים ופעילויות. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים היא ה- Kiddie Coaster, גרסה קטנה יותר של רכבת ההרים הענקית המפורסמת של הפארק. הנסיעה הזו מושלמת לילדים צעירים יותר שלא ממש מוכנים לרכבת הגדולה.

אטרקציה פופולרית נוספת לילדים היא ה-Tilt-A-Wirl, רכיבת ספינינג קלאסית שהייתה מועדפת במשך דורות. ילדים יכולים גם לנסות את כוחם במשחקי קרנבל, כמו הטלת טבעת וחצים בבלונים, כדי לזכות בפרסים ולהראות את כישוריהם. ולילדים ההרפתקנים יותר, יש טרמפולינות בנג'י וקו זיפ שיספק אדרנלין.

אבל הכיף לא נעצר שם. ב-Belmont Park יש גם ארקייד שכולו משחקים קלאסיים ומודרניים. ילדים יכולים לבחון את כישוריהם ב-skee-ball, הוקי אוויר ומועדפים אחרים בארקייד. ולמי שאוהב מציאות מדומה, ישנם מספר משחקי VR וחוויות זמינים.

לילדים צעירים יותר, יש אזור משחקים ייעודי המושלם לשריפת אנרגיה. באזור המשחקים יש מגלשות, נדנדות וציוד מהנה אחר שבטוח יבדר את הילדים במשך שעות. וכשמגיע הזמן להפסקה, משפחות יכולות לחטוף חטיף באחת מדוכני האוכל והמסעדות הרבות הממוקמות ברחבי הפארק.

השביע את הרעב: אפשרויות לסעודה בבלמונט פארק

בלמונט פארק הוא לא רק מקום לכיף ולבילוי, אלא גם גן עדן של אוכלים. עם מגוון אפשרויות לסעודה, למבקרים לא יחסרו פינוקים טעימים כדי להשביע את הרעב שלהם. מחטיפים מזדמנים ועד מסעדות בשירות מלא, יש משהו לכולם בפארק בלמונט.

  • חטיפים ופינוקים מזדמנים:
    למי שרוצה נגיסה מהירה לפני החזרה לרכיבות, בלמונט פארק יש שפע של אפשרויות חטיפים מזדמנות. המבקרים יכולים לתפוס בייגלה רך, שקית פופקורן או כלב תירס קלאסי. יש גם דוכני גלידה וחנויות ממתקים המציעות מגוון פינוקים מתוקים.

  • מסעדות שירות מהיר:
    אם אתם מחפשים ארוחה משמעותית יותר, בבלמונט פארק יש מספר מסעדות שירות מהיר לבחירה. יש מסעדת המבורגרים, פיצה ומסעדה מקסיקנית שמגישה טאקו ובוריטוס. המבקרים יכולים גם ליהנות מפירות ים טריים ב- Beach House Grill או לחטוף כריך במעדנייה.

  • מסעדות בשירות מלא:
    למי שרוצה חווית אוכל נינוחה יותר, בבלמונט פארק יש מספר מסעדות בשירות מלא. ל-Draft, הממוקם בקומה השנייה של ווייב האוס, יש אווירה נינוחה ומגיש ארוחה בסגנון פאב. Cannonball, הממוקם על הגג של ביץ' האוס גריל, מציע נופים מדהימים של האוקיינוס ותפריט של סושי טרי ופירות ים.

  • ברים וחיי לילה:
    בפארק בלמונט יש גם מספר ברים ואפשרויות חיי לילה למי שרוצה להירגע אחרי יום ארוך של כיף. לבר והגריל ביץ' האוס יש אווירה חוף ומגיש קוקטיילים ייחודיים ומבחר של בירות מלאכה. בר הגג Cannonball מושלם לתפוס את השקיעה תוך לגימת משקה.

Shop Till You Drop: טיפול קמעונאי

בלמונט פארק עוסק לא רק בכיף ובמשחקים – זה גם מקום נהדר לעשות בו קניות. המבקרים יכולים לדפדף בין מגוון חנויות ובוטיקים המציעים הכל ממזכרות ועד בגדי חוף וציוד גלישה. הנה כמה מהחנויות המובילות שכדאי לבדוק בפארק בלמונט:

  • סגנון גלישה:
    סרף סטייל היא חנות בגדי חוף ומזכרות שהיתה עיקר בפארק בלמונט כבר למעלה מ-25 שנה. המבקרים יכולים למצוא את כל מה שהם צריכים ליום על החוף, כולל בגדי ים, כפכפים, מגבות וקרם הגנה. בחנות יש גם מבחר של מזכרות ומתנות, לרבות חולצות, כובעים ותיקי חוף.

  • The Wave Shoppe:
    The Wave Shoppe היא חנות גלישה הממוקמת בתוך בית הגל. החנות מתמחה בגלשנים, חליפות צלילה ואביזרי גלישה. המבקרים יכולים למצוא גם מבחר של חולצות טריקו, כובעים ובגדים אחרים בהשראת גלישה.

  • חנויות מתנות בלמונט פארק:
    ישנן מספר חנויות מתנות ברחבי בלמונט פארק, המציעות מגוון של מזכרות ומתנות. המבקרים יכולים למצוא הכל, החל מגלויות ומחזיקי מפתחות ועד למגנטים וכוסות. חנויות המתנות הללו מושלמות לאיסוף מזכרת מביקורכם בפארק בלמונט.

    בנוסף לחנויות המובילות הללו, בלמונט פארק יש גם כמה חנויות אחרות המציעות בגדים, תכשיטים ופריטים ייחודיים אחרים. בין אם אתם מחפשים בגד חדש או מזכרת מיוחדת במינה, יש משהו לכולם בפארק בלמונט.

תפוס גל: שיעורי גלישה והשכרות

מיקומו של בלמונט פארק על חוף הים הופך אותו למקום המושלם לגלישה, והפארק מציע מגוון אפשרויות למבקרים שרוצים להכות את הגלים. בין אם אתה מקצוען ותיק או מתחיל המחפש לנסות משהו חדש, בלמונט פארק יש משהו לכולם.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל בגלישה היא לקחת שיעור. Belmont Park מציע שיעורים לכל רמות המיומנות, מגולשים מתחילים ועד מתקדמים. השיעורים מועברים על ידי מדריכים מנוסים המספקים הדרכה אישית וטיפים לשיפור הטכניקה שלך. השיעורים זמינים בקבוצות ובפרטיות כאחד, וכל הציוד מסופק.

למי שכבר יודע לגלוש, בלמונט פארק מציעים השכרת גלשנים. המבקרים יכולים לשכור לוחות לפי שעה או לכל היום, ויש מגוון גדלים וסגנונות לבחירה. ההשכרות כוללות גם חליפות צלילה וציוד אחר, מה שמקל על הפגיעה בגלים מבלי שתצטרכו להביא ציוד משלכם.

מיקומו של בלמונט פארק גם הופך אותו למקום מצוין עבור גלישה בסטנד-אפ (SUP). SUP הוא דרך מהנה וקלה לחקור את האוקיינוס ולקבל אימון גוף מלא בו זמנית. בלמונט פארק מציע השכרת SUP ושיעורים, כך שהמבקרים יכולים לנסות את כוחם בספורט ימי פופולרי זה.

האם בלמונט פארק נגיש לכולם?

בלמונט פארק שואף להנגיש את האטרקציות שלו לכל המבקרים. הפארק מתחייב לספק חוויה מהנה ומכילה לכולם, ללא קשר ליכולותיו.

הפארק יצר מקומות לינה רבים כדי להבטיח שמבקרים עם מוגבלויות יוכלו ליהנות מכל מה שיש לפארק לבלמונט להציע. לדוגמה, בפארק יש רמפות לכסא גלגלים ושירותים נגישים הממוקמים ברחבי הפארק. רבות מהטרמפים והאטרקציות נועדו גם להיות נגישות למבקרים עם מוגבלויות, עם פינות ישיבה ועלייה מיוחדות זמינות.

בלמונט פארק מציע גם מכשירי האזנה מסייעים למבקרים כבדי שמיעה או חירשים. מכשירים אלו מגבירים את צליל הכרזות והמופעים של הפארק, ומקלים על המבקרים לשמוע וליהנות מהבידור.

בנוסף לאירוח פיזי, בלמונט פארק מציע גם שעות ידידותיות לחושים למבקרים עם אוטיזם או רגישויות חושיות אחרות. בשעות אלו, הפארק מנמיך את המוזיקה ומנמיך את האורות כדי ליצור סביבה רגועה ומסבירת פנים.

מבקרים עם חיות שירות מוזמנים גם ב-Belmont Park. הפארק מאפשר לחיות שירות ללוות את בעליהם בטיולים ואטרקציות, כל עוד בעל החיים מתנהג היטב ונתון לשליטת הבעלים בכל עת.

יצירת זיכרונות: אירועים מיוחדים וחבילות קבוצתיות

בלמונט פארק הוא לא רק מקום שכיף לבקר בו ביום רגיל, אלא הוא גם מציע מגוון רחב של אירועים מיוחדים וחבילות קבוצתיות המושלמות ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת, אירוע חברה או מפגש משפחתי, בלמונט פארק יש משהו לכולם.

הפארק מציע מגוון חבילות קבוצתיות הניתנות להתאמה אישית לצרכים ולתקציב הספציפיים שלכם. חבילות אלה כוללות הכל, החל מצמידי נסיעה ללא הגבלה ועד לקתות פרטיות ושירותי קייטרינג. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אתה בטוח שתמצא חבילה שמתאימה לצרכים ולהעדפות של הקבוצה שלך.

בלמונט פארק גם מארח מספר אירועים מיוחדים במהלך השנה, כולל חגיגות חגים, פסטיבלי מוזיקה ועוד. אירועים אלו מציעים דרך ייחודית ומרגשת לחוות את הפארק, עם פעילויות ובילויים מיוחדים שלא תמצאו ביום רגיל.

אחד האירועים הפופולריים ביותר בפארק בלמונט הוא פסטיבל הסתיו השנתי על חוף הים, שמתקיים מדי שנה באוקטובר. אירוע זה כולל מוזיקה חיה, מוכרי אוכל, משחקי קרנבל ותיקון דלעת, מה שהופך אותו לדרך המושלמת לחגוג את עונת הסתיו.

למי שמחפש ליצור חוויה בלתי נשכחת באמת, בלמונט פארק מציע גם אירועים פרטיים וחבילות VIP. חבילות אלו מספקות גישה בלעדית לאטרקציות ומתקני הפארק, כמו גם שירות ויחס אישי של צוות הפארק.

כיצד תוכל למקסם את חווית בלמונט פארק שלך?

בלמונט פארק הוא מקום המציע כיף ובידור אינסופיים. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהביקור שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למקסם את החוויה שלך. ראשית, מומלץ להגיע מוקדם ביום כדי למנוע עומס ותורים ארוכים. כך תוכלו לרכוב על האטרקציות האהובות עליכם מבלי לחכות יותר מדי זמן.

שנית, שקול לרכוש צמיד נסיעה כדי ליהנות מנסיעות ללא הגבלה לאורך כל היום. זה יכול לחסוך לכם כסף בטווח הארוך ולאפשר לכם לחוות את כל האטרקציות של הפארק מבלי לשלם על כל נסיעה בנפרד.

שלישית, נצלו את אפשרויות הסעודה של הפארק. בלמונט פארק מציע מגוון אפשרויות מזון ומשקאות, כולל חטיפים, מזון מהיר ומסעדות לשבת. הקפד לנסות כמה מהפריטים המיוחדים של הפארק, כגון כלבי תירס, עוגות משפך וגלידה.

לבסוף, אל תשכחו לנצל את מיקומו של הפארק על חוף הים. בלמונט פארק ממוקם על חוף מיסיון, המציע קילומטרים של חופים חוליים יפים ומים צלולים. קחו הפסקה מהרכיבות ותיהנו מיום רגוע על החוף, לספוג את השמש ולגלוש.

מסקנה: בלמונט פארק – אוצר נצחי

לסיכום, בלמונט פארק הוא אוצר נצחי המגלם את רוחם של פארקי שעשועים קלאסיים תוך שהוא מציע שירותים ואטרקציות מודרניות. בין אם אתם חובבי ריגושים, אוכלי אוכל או חובבי חוף, יש משהו לכולם ביעד האייקוני הזה בסן דייגו. מרכבת ההרים הענקית המתנשאת למשחקי ארקייד וינטג' ואפשרויות אוכל טעימות, בלמונט פארק יש הכל.

מה שמייחד את בלמונט פארק מפארקי שעשועים אחרים הוא מיקומו על חוף הים, המספק נופים מדהימים של האוקיינוס השקט וגישה לכמה מהחופים הטובים ביותר בסן דייגו. ההיסטוריה והקסם של הפארק הופכים אותו גם ליעד ייחודי ואהוב על מקומיים ותיירים כאחד.

בין אם אתה מבקר בסן דייגו בפעם הראשונה או שאתה תושב ותיק, בלמונט פארק הוא אטרקציה שחובה לבקר בה שאמורה להיות ברשימה שלך. זהו מקום שבו נוצרים זיכרונות, ושם הגיעו דורות של משפחות כדי לחוות את הקסם של פארק שעשועים קלאסי.

בלמונט פארק סן דייגו:

משיכהסוגמחירדרישת גובה
רכבת ההרים הענקיתנסיעה מרגשת6 ₪48 אינץ'
בסטר ביץ'נסיעה מרגשת6 ₪48 אינץ'
קרוסלת החירותנסיעה משפחתית3 ₪אף אחד
מקמרתמשחקיםמשתנהאף אחד

השילוב הייחודי של בלמונט פארק של היסטוריה, בידור ומיקום על חוף הים הופכים אותו ליעד שחובה לבקר בו עבור תיירים ומקומיים כאחד. עם המחויבות המתמשכת שלו לשמר את העבר תוך אימוץ העתיד, בלמונט פארק ימשיך לשמח את המבקרים לדורות הבאים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן