לגולנד סן דייגו – LEGOLAND California

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

גלו את הקסם של LEGOLAND קליפורניה בסן דייגו, פארק שעשועים המיועד למשפחות ולחובבי LEGO, המציע טיולים מרתקים, תערוכות אינטראקטיביות ועוד.

הקדמה: העולם המופלא של LEGOLAND קליפורניה

האם אתה מוכן להיכנס לעולם של דמיון ויצירתיות? ברוכים הבאים ל-LEGOLAND קליפורניה, שם האפשרויות אינסופיות והכיף לא מפסיק. ברגע שתיכנסו לפארק, תועברו לארץ של לבני לגו והרפתקאות צבעוניות. מטיולים ועד תערוכות אינטראקטיביות, LEGOLAND California מציעה משהו לכל אחד, בין אם אתה ילד או ילד בנשמה.

בתור פארק השעשועים הראשון של LEGOLAND בארצות הברית, LEGOLAND קליפורניה משמח מבקרים מאז 1999. ממוקם בקרלסבד, קליפורניה, הפארק משתרע על פני 128 דונם של כיף והתרגשות. בין אם אתם חובבי LEGO או סתם מחפשים יום של כיף משפחתי, LEGOLAND California הוא היעד המושלם.

עם למעלה מ-60 רכיבות, אטרקציות ומופעים, LEGOLAND California בטוח יבדר אותך כל היום. צא לסיבוב ב-Technic Coaster, טוס גבוה ב-Sky Cruiser, או חווה את הריגוש של טורניר האבירים. לא משנה מה הגיל או העניין שלך, יש משהו לכולם ב-LEGOLAND קליפורניה.

אבל LEGOLAND קליפורניה מציעה יותר מסתם טרמפים. חקור את התערוכות האינטראקטיביות של הפארק, כגון סיור במפעל LEGO ו-LEGO Star Wars Miniland. או בדוק את כישורי הבנייה שלך באזור הדמיון, שבו אתה יכול לבנות ולמרוץ מכוניות LEGO או ליצור יצירות LEGO משלך.

LEGOLAND קליפורניה היא גם ביתו של אקווריום SEA LIFE, שבו אתה יכול לראות מאות יצורי ים, כולל כרישים, קרניים וצבי ים. ואל תשכחו להתקרר בפארק המים LEGOLAND המציע מגוון מגלשות מים ואטרקציות לכל הגילאים.

מבט אווירי של LEGOLAND קליפורניה, המציג את האטרקציות הססגוניות והירוק השופע שלה
מבט אווירי של LEGOLAND קליפורניה, המציג את האטרקציות הססגוניות והירוק השופע שלה

מה חדש ב-LEGOLAND?

בתור אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בקליפורניה, LEGOLAND תמיד מציגה אטרקציות וחוויות חדשות כדי לגרום למבקרים לחזור לעוד. הנה רק כמה מהתוספות החדשות והמרגשות לפארק.

1.

LEGO City: Deep Sea Adventure – הרכיבה האינטראקטיבית הזו לוקחת אתכם להרפתקה תת-מימית בצוללת אמיתית, שבה תוכלו לראות יצורי ים אמיתיים ולחפש אוצר. באמצעות מסכי מגע אינטראקטיביים, תוכלו גם לעזור למגלי ים עמוקים של LEGO City להשלים את משימתם.

2. עולם הסרטים של LEGO – מבוסס על הזיכיון הפופולרי של LEGO Movie, אזור חדש זה של הפארק כולל טרמפים, אטרקציות ומופעים בהשראת הסרטים. סעו ב-Unikitty Disco Drop או עזרו לאמט וויילדסטייל להציל את היום ברכיבה בקרב על בריקסבורג.

3. שונית פיראטים – טיול המים הזה לוקח אותך למסע במהירות גבוהה במים שורץ פיראטים. אתה תירטב כשתרד במגלשה תלולה ותתיז למים מתחת.

בנוסף לאטרקציות החדשות הללו, LEGOLAND תמיד מעדכנת ומשפרת את הרכיבות והתערוכות הקיימות שלה. בין אם אתה מבקר בפעם הראשונה או ותיק LEGOLAND ותיק, תמיד יש משהו חדש לגלות בפארק.

העדכונים האחרונים כוללים הוספת דגמי LEGO חדשים במינילנד ארה"ב, כולל העתק של הסטריפ של לאס וגאס וציוני דרך מפורסמים מרחבי העולם. הפארק הציג גם אפשרויות חדשות לסעודה, כמו מסעדת Smokehouse BBQ and Brews, המגישה ברביקיו מעוררי תיאבון ובירות מלאכה.

האם אתה יכול לכבוש את רכבת הדרקון?

אם אתם חובבי ריגושים שמחפשים עומס אדרנלין, אסור לפספס את רכבת הדרקון ב-LEGOLAND קליפורניה. רכבת הרים זו לוקחת אתכם לנסיעה פראית דרך טירה מימי הביניים, עם דרקונים נושמים אש ואפקטים מיוחדים אחרים.

כשאתם עולים על התחתית, תרגישו את הציפייה הולכת וגוברת כשאתם עולים לראש הירידה הראשונה. ואז, לפתע, אתה ממהר במורד המסלול במהירות מסחררת, מתפתל ומסתובב דרך חומות הטירה.

אבל זה לא קשור רק למהירות ב-Dragon Coaster – יש גם המון הפתעות בדרך. אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחמקים מכדורי אש או מתחמקים במצוקה מלסתות של דרקון בזמן שאתם דוהרים דרך הטירה.

אחד החלקים המרשימים ברכיבה הוא ראש הדרקון, המתנשא מעל המסלול ונושם להבות אמיתיות כשחולפים על פניו. זו חוויה מרגשת וסוחפת שתשאיר אותך חסר נשימה ורוצה עוד.

ואם אתה חובב LEGO, תעריך את תשומת הלב לפרטים הקטנים בעיצוב הרכיבה. הטירה והדרקונים עשויים כולם מלבני לגו, מה שמעניק לתחתית תחושה ייחודית ושובבה.

ילדים צורחים מהתרגשות כשהם נוסעים על רכבת הדרקון המרגשת
ילדים צורחים מהתרגשות כשהם נוסעים על רכבת הדרקון המרגשת

איך לגו עיצב את הדמיון שלנו?

לבני LEGO היו צעצוע אהוב במשך דורות של ילדים, אבל הם הרבה יותר מסתם דרך מהנה להעביר את הזמן. ל-LEGO הייתה השפעה עמוקה על הדמיון שלנו ועל הדרך בה אנו חושבים על יצירתיות.

ראשית, LEGO מעודדת כישורי פתרון בעיות וחשיבה מרחבית. כשאתה בונה עם לבני לגו, אתה צריך לחשוב איך חלקים שונים משתלבים זה בזה ואיך ליצור את המבנה שאתה מדמיין. סוג זה של חשיבה יכול להיות מיושם על כל מיני אתגרים בעולם האמיתי.

אבל לגו גם מעורר את הדמיון בדרכים מופשטות יותר. כשאתה בונה עם LEGO, אתה לא רק מרכיב קבוצה של הוראות – אתה יוצר משהו חדש לגמרי. זה תהליך של ניסוי וטעייה, ניסוי ודמיון.

LEGO הייתה גם דרך לאנשים לבטא את היצירתיות והאינדיבידואליות שלהם. עם כל כך הרבה סוגים שונים של לבנים ואביזרים זמינים, האפשרויות הן אינסופיות. אתה יכול לבנות כל דבר שאתה מדמיין, מגורד שחקים מתנשא ועד עולם פנטזיה גחמני.

וככל ש-LEGO גדלה בפופולריות, היא גם הפכה לדרך שבה אנשים יכולים להתחבר ולשתף את היצירות שלהם עם אחרים. יש אינספור קהילות מקוונות המוקדשות לבניית LEGO, שבהן אנשים יכולים לשתף את העיצובים שלהם, לבקש משוב ולעורר זה את זה ליצור דברים מדהימים עוד יותר.

"הכל מדהים" בחוויית הסרט 4D LEGO Movie

אם אתה מעריץ של סרט LEGO, לא תרצה לפספס את חווית סרטי LEGO 4D ב-LEGOLAND קליפורניה. החוויה הסוחפת הזו לוקחת אותך לנסיעה פרועה בעולם של LEGO, עם כל ההתרגשות וההומור של הסרט.

חווית ה-4D מוסיפה מימד נוסף לסרט עם אפקטים מיוחדים שמעוררים את האקשן לחיים. אתה תרגיש שאתה ממש באמצע האקשן, כשרוח, גשם ואפילו שלג מסתחררים סביבך.

התיאטרון עצמו תוכנן כך שייראה כמו קופסת לגו ענקית, עם צבעים עזים ופרטים מהנים שישמחו את חובבי LEGO בכל הגילאים. וכמובן, הסרט עמוס בכל דמויות LEGO האהובות עליך, מאמט וויילדסטייל ועד באטמן וסופרמן.

אחד מרגעי השיא של חווית הסרט 4D LEGO הוא המוזיקה. "Everything is Awesome", שיר הנושא המדבק מהסרט, יגרום לכם להקיש על הרגליים ולשיר יחד. ועם אפקטי ה-4D המוסיפים שכבה נוספת של ריגוש, אי אפשר שלא להיתפס בכיף.

אבל חוויית הסרט 4D LEGO אינה עוסקת רק בבידור – היא גם הזדמנות ללמוד עוד על עולם LEGO. הסרט חוגג את היצירתיות והדמיון ש-LEGO מעורר, ומעודד את הצופים לחשוב מחוץ לקופסה ולחקור רעיונות חדשים.

חברי קהל מרכיבים משקפי תלת מימד, מהופנטים מ-4D LEGO Movie Experience
חברי קהל מרכיבים משקפי תלת מימד, מהופנטים מ-4D LEGO Movie Experience

האם יש לך מה שנדרש כדי להיות LEGO Master Builder?

אם אי פעם חלמת להיות בונה אמן LEGO, LEGOLAND California הוא המקום להגשים את החלום הזה. באקדמיית LEGO Master Builder של הפארק תוכלו ללמוד מהמומחים ולחדד את כישוריכם באמנות בניית LEGO.

בין אם אתה מקצוען מתחיל או מנוסה, לאקדמיה יש מה להציע. תלמד את כל הטריקים של המקצוע, מבחירת הלבנים הנכונות ועד בניית מבנים מורכבים ויצירת עיצובים מותאמים אישית משלך.

אחד ההיבטים המרגשים ביותר באקדמיית LEGO Master Builder הוא ההזדמנות לעבוד עם חובבי LEGO אחרים. אתה תהיה חלק מקהילה של בונים בעלי דעות דומות, כולם חולקים את הידע והכישורים שלהם כדי לעזור זה לזה לצמוח ולהשתפר.

ואם אתה מוכן לאתגר, אתה יכול אפילו להתחרות בתחרויות בניית LEGO ולהעמיד את כישוריך במבחן. תאר לעצמך לראות את היצירה שלך מוצגת לעיני כל, או אפילו זוכה בפרס על העבודה הקשה והיצירתיות שלך.

אבל האקדמיה ל-LEGO Master Builder היא לא רק בנייה בשביל הכיף – היא גם הזדמנות ללמוד מיומנויות יקרות ערך שניתן ליישם במגוון תחומים. מארכיטקטורה ועד הנדסה לאמנות ועיצוב, ניתן ליישם את העקרונות של בניית LEGO באינספור דרכים.

לחקור את מינילנד ארה"ב: אומה מיניאטורית הבנויה מלבני לגו

אם אתם חובבי כל מיניאטורות, לא תרצו לפספס את מינילנד ארה"ב ב-LEGOLAND קליפורניה. התערוכה המדהימה הזו מורכבת ממיליוני לבני לגו וכוללת העתקים מפורטים של ציוני דרך וערים מפורסמות מרחבי ארצות הברית.

כשאתם משוטטים במינילנד ארה"ב, תועברו לעולם של פלאים זעירים. מגשר שער הזהב בסן פרנסיסקו ועד לפסל החירות בניו יורק, כל פרט שוחזר בנאמנות בצורת לגו.

אבל לא רק ציוני הדרך המפורסמים מרשימים – התערוכה כוללת גם ערים ואזורים שלמים, עם רחובות שוקקים, רכבות ואפילו חלקים נעים כמו טורבינות רוח ומפלים.

אחד הדברים הכי מגניבים במינילנד ארה"ב הוא רמת הפירוט בכל סצנה. אתה יכול לבלות שעות בחקר ולגלות את כל הנגיעות הקטנות שהופכות כל העתק לייחודי, מהמכוניות הקטנטנות על הכבישים ועד האנשים שעושים את חיי היומיום שלהם.

ומכיוון שהתערוכה עשויה כולה מלבני לגו, יש תחושה שובבה, גחמנית לכל העניין. אי אפשר שלא להיות מוקסם מהסצנות הקטנטנות ומכמות היצירתיות המדהימה שהושקעה בבנייתן.

צילום פנורמי של מינילנד ארה"ב, הכולל העתקים של LEGO בעיצוב מורכב של ציוני דרך מפורסמים
צילום פנורמי של מינילנד ארה"ב, הכולל העתקים של LEGO בעיצוב מורכב של ציוני דרך מפורסמים

הכירו את דמויות LEGO האהובות עליכם

אם אתה מעריץ של LEGO, אז תאהב את ההזדמנות לפגוש כמה מדמויות LEGO האהובות עליך באופן אישי ב-LEGOLAND קליפורניה. מדמויות קלאסיות כמו LEGO Batman ו-LEGO Star Wars דמויות ועד לתוספות חדשות יותר כמו LEGO Friends ו-LEGO Ninjago, לכולם יש משהו ליהנות.

המפגש עם דמויות LEGO האהובות עליך היא חוויה שאין כמותה. הדמויות האלה בגודל טבעי מפורטות ומציאותיות להפליא, מה שגורם להרגשה כאילו אתה פוגש את הדבר האמיתי. אתה יכול לצלם תמונה עם הדמות האהובה עליך, לקבל חתימה, או אפילו לתת לה היי פייב.

הדמויות מוצבות לרוב ברחבי הפארק, כך שלעולם אינך יודע במי אתה עלול להיתקל בהרפתקת LEGOLAND שלך. ומכיוון שהם תמיד באופיים, זו דרך מצוינת לטבול את עצמך לגמרי בעולם LEGO ולהרגיש שאתה חלק מהאקשן.

אחת הדמויות הפופולריות ביותר לפגוש ולברכות היא עם LEGO Batman. הדמות האהובה הזו היא חביבת המעריצים, והמפגש איתו באופן אישי הוא הגשמת חלום עבור חובבי LEGO רבים. אתה יכול להצטלם עם הצלב הכפוף, לבקש ממנו עצות למאבק בפשע, או פשוט ליהנות מהקשקושים השנונים שלו.

דמות פופולרית נוספת היא צוות LEGO Ninjago. הדמויות האלה בנושא הנינג'ה הן להיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, והמפגש איתם באופן אישי הוא חוויה מהנה ומרגשת. אתה יכול ללמוד כמה מהלכים מהנינג'ות, להצטלם איתם, או פשוט ליהנות מהתעלולים עתירי האנרגיה שלהם.

מה אתה יכול ללמוד בסדנאות LEGO Education?

אם אתה מחפש חוויה חינוכית יותר ב-LEGOLAND קליפורניה, הקפד לבדוק את סדנאות LEGO Education. סדנאות אלו נועדו ללמד ילדים (ומבוגרים!) על מושגי STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) באמצעות לבני לגו.

בסדנאות ילמדו המשתתפים על נושאים כמו מכונות פשוטות, רובוטיקה ותכנות. הם יעבדו עם לבני LEGO וחומרים אחרים כדי לבנות מכונות ומבנים, ואז יבדקו אותם כדי לראות כיצד הם פועלים.

סדנה פופולרית אחת היא סדנת "LEGO Mindstorms EV3", המלמדת את המשתתפים כיצד לבנות ולתכנת רובוטים משלהם באמצעות לבני LEGO. ילדים ילמדו על חיישנים, מנועים ומושגי תכנות בזמן שהם בונים ובודקים את הרובוטים שלהם.

סדנה נוספת היא סדנת "מכונות פשוטות", המלמדת ילדים על מושגים הנדסיים בסיסיים כמו מנופים, גלגלות וגלגלי שיניים. הם ישתמשו בלבני LEGO כדי לבנות מכונות פשוטות ולהתנסות כיצד הן פועלות.

הסדנאות מנוהלות על ידי מחנכי LEGO מאומנים, מומחים בהוראת מושגי STEM באמצעות לבני LEGO. הם ילוו את המשתתפים בתהליך הבנייה ויעזרו להם להבין את המדע מאחורי היצירות שלהם.

סדנאות LEGO Education הן דרך מצוינת לשלב כיף ולמידה ב-LEGOLAND קליפורניה. לילדים יהיה כיף לבנות ולהתנסות בלבני LEGO, ובמקביל ילמדו מושגי STEM חשובים שישרתו אותם היטב בעתיד.

סטודנטים המשתתפים בסדנת LEGO Education מעשית, לומדים על הנדסה ועיצוב
סטודנטים המשתתפים בסדנת LEGO Education מעשית, לומדים על הנדסה ועיצוב

תהנה בפארק המים LEGOLAND

מחפשים דרך להתקרר ביום חם ב-LEGOLAND קליפורניה? אל תחפש רחוק יותר מפארק המים LEGOLAND. פארק המים הזה מלא באטרקציות ופעילויות המושלמות למשפחות חובבות מים.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפארק המים היא "נהר Build-A-Raft", שבו המבקרים יכולים לעצב ולבנות רפסודות משלהם בנושא LEGO ואז לצוף במורד נהר עצל. זוהי דרך מהנה וייחודית ליהנות קצת זמן על המים.

לחובבי הריגושים, יש שפע של מגלשות מים לבחירה, כולל מגלשת "Splash Out", שמפילה את הרוכבים בירידה תלולה של 60 רגל, ומגלשת "צ'ייסרים תאומים", שיש לה שניים זה לצד זה. מגלשות מושלמות למירוץ החברים שלך.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מרגיע, תוכלו להתרווח ולרחף על הנהר העצלן "הבהלה התפוזים", או ליהנות מבריכת הגלים. יש גם אזור "DUPLO Splash Safari" לילדים צעירים יותר, עם מגלשות מים קטנות יותר ומתקני מים אינטראקטיביים.

ואם אתם מרגישים רעבים או צמאים, יש הרבה אפשרויות לאוכל ושתייה בפארק המים, כולל מסעדת ברביקיו וצריף חטיפים.

פארק המים כלול בכניסה ל-LEGOLAND קליפורניה, כך שאין צורך לרכוש כרטיס נפרד. עם זאת, הקפידו להביא מגבות וקרם הגנה משלכם, מכיוון שהם אינם מסופקים.

איפה לסעוד ולקנות ב-LEGOLAND קליפורניה

LEGOLAND California מציעה מגוון אפשרויות לסעודה למבקרים, החל מנשנושים מהירים ועד למסעדות לשבת. ב"השוק" תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לחטוף ולצאת, כולל כריכים, סלטים וחטיפים. לארוחה משמעותית יותר, גשו ל"מנגל מעשנות אבירים", המגיש בשרים מעושנים וצדדי מנגל קלאסיים.

אם אתם מחפשים משהו מתוק, הקפידו לעצור ב"גלידת טירה" לקצת גלידה טעימה או "צ'יפס תפוח של סבתא" לטוויסט ייחודי לפינוק קלאסי.

כשזה מגיע לקניות, יש הרבה אפשרויות זמינות ב-LEGOLAND קליפורניה. "החנות הגדולה" היא החנות הגדולה ביותר בפארק, עם מבחר רחב של סטים, ביגוד ומזכרות לגו. אתה יכול גם למצוא סחורה בנושא LEGO ב"חנות LEGO" וב"Heartlake City Boutique".

לחוויית קנייה ייחודית יותר, בדוק את "שוק המיני-דמויות", שבו תוכל לבנות מיני-דמות LEGO בהתאמה אישית משלך, או "Pick-A-Brick", שבו תוכל לרכוש לבנים וחלקים בודדים של LEGO.

ואם אתה מחפש מזכרת לזכור את הביקור שלך, הקפד לעצור ב"אמנות יצירת זיכרונות", שם תוכל לקבל פסיפס LEGO מותאם אישית מהתמונה האהובה עליך.

מבקרים נהנים מארוחה ומקניות מזכרות במסעדות ובחנויות המוטיבים של LEGOLAND California
מבקרים נהנים מארוחה ומקניות מזכרות במסעדות ובחנויות המוטיבים של LEGOLAND California

טיפים וטריקים לתכנון הרפתקאות LEGOLAND שלך

תכנון טיול ל-LEGOLAND קליפורניה יכול להיות מרגש, אבל זה גם יכול להיות מכריע. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו להפוך את ההרפתקה שלך ל-LEGOLAND קליפורניה להצלחה.

  • 1. תכננו מראש

    אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח טיול חלק ל-LEGOLAND קליפורניה היא לתכנן מראש. בדוק באתר הפארק שעות פעילות, מחירי כרטיסים ואירועים מיוחדים. ניתן גם לרכוש כרטיסים ולבצע הזמנות באינטרנט כדי להימנע מתורים בשער.

  • 2. להגיע מוקדם

    הגעה מוקדמת יכולה לעזור לך לנצח את ההמונים וליהנות מזמני המתנה קצרים יותר לנסיעות ואטרקציות פופולריות. הפארק נפתח ב-10 בבוקר, אז תכננו להגיע לפחות 30 דקות לפני פתיחת השערים.

  • 3. הישארו לחות

    עם כל ההליכה וההתרגשות, קל לשכוח לשמור על לחות. הביאו לפארק בקבוקי מים ניתנים למילוי מחדש ומלאו אותם במזרקות המים הרבות הזמינות ברחבי הפארק.

  • 4. נצל את האפליקציה

    ל-LEGOLAND California יש אפליקציה שיכולה לעזור לכם לנווט בפארק, לבדוק זמני המתנה לנסיעות ולמצוא אפשרויות לסעודה וקניות. הורד את האפליקציה לפני הטיול והשתמש בה כדי לתכנן את היום שלך.

  • 5. השתמש בקו רוכב יחיד

    אם אתה מוכן לרכוב לבד, קו הרוכב היחיד יכול להיות דרך מצוינת להימנע מזמני המתנה ארוכים לנסיעות פופולריות.

  • 6. הביאו הגנה מפני השמש

    עם מזג אוויר שטוף שמש בקליפורניה, חשוב להביא הגנה מהשמש. קרם הגנה, כובעים ומשקפי שמש יכולים לעזור להגן עליך מפני קרני השמש המזיקות בזמן שאתה נהנה מהפארק.

  • 7. קח הפסקות

    עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, קל להיקלע להתרגשות ולשכוח לקחת הפסקות. הקפידו לקחת הפסקות תכופות כדי לנוח ולהיטען מחדש.

 

מסקנה: צור זיכרונות מתמשכים ב-LEGOLAND קליפורניה

LEGOLAND California מציעה חוויה מיוחדת במינה למבקרים בכל הגילאים. מטיולים מרגשים ועד לתערוכות אינטראקטיביות, יש משהו לכולם ליהנות. הקדשה של הפארק לאטרקציות בנושא LEGO מספקת סביבה ייחודית וסוחפת שבטוח תיצור זיכרונות מתמשכים.

בין אם אתם חובבי LEGO או סתם מחפשים טיול משפחתי מהנה, LEGOLAND California הוא היעד המושלם. תשומת הלב של הפארק לפרטים והמסירות ליצירתיות הופכים אותו למקום מיוחד באמת. ילדים יאהבו לפגוש את דמויות LEGO האהובות עליהם, לחקור את מינילנד ארה"ב ולהתנסות בסדנאות LEGO Education.

לחובבי הריגושים, התחתיות והרכיבות של הפארק לא יאכזבו. רכבת הדרקון מספקת חוויה מלהיבה, בעוד שהנסיעה של LEGO City: Deep Sea Adventure לוקח את המבקרים למסע מתחת למים.

LEGOLAND California מציעה גם פארק מים עם שפע של אטרקציות ראויות להתקרר ביום חם. עם נהר עצל, בריכת גלים ומספר מגלשות מים, זה המקום המושלם לנצח את החום.

אפשרויות הסעודה בפארק מציעות מגוון אפשרויות לכל הטעמים והצרכים התזונתיים. מביס מהיר ועד מסעדות בשירות מלא, יש משהו לכולם. וכמובן, שום טיול ל-LEGOLAND קליפורניה אינו מושלם בלי לעצור בחנויות המתנות בנושא LEGO כדי להביא הביתה מזכרת מיוחדת.

משפחה קורנת מצטלמת לתמונה קבוצתית מול הכניסה האיקונית של LEGOLAND
משפחה קורנת מצטלמת לתמונה קבוצתית מול הכניסה האיקונית של LEGOLAND

אטרקציות ב-LEGOLAND California בסן דייגו:

משיכה סוג גובה מינימום מחיר (ILS)
שונית פיראטים נסיעה 36 אינץ' 45.39
תצוגת דגם מינילנד של LEGO® Star Wars™ להציג לא 45.39
LEGO® NINJAGO® The Ride נסיעה 48 אינץ' 45.39
LEGO® City: הרפתקאות ים עמוק נסיעה 42 אינץ' 45.39

LEGOLAND קליפורניה בסן דייגו היא חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים ומבוגרים כאחד, המספקת כיף אינסופי, יצירתיות והתרגשות לכל המשפחה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן