סן דייגו אאוטלט

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

Las Americas Premium Outlets - סן דייגו אאוטלט

מרכז קניות ענקי שכולל חנויות של רוב המותגים המוכרים, לחלקם חנויות מפעל גדולות במיוחד (נייקי).

המרכז קרוב מאוד לסן דיאגו (20 דקות), ממש על גבול מקסיקו.

כמובן שיש כאן גם חנויות עודפים של הרשתות: רוס,מארשל,tjmaxx ועוד.

לאור גודלו אני ממליץ להחנות את הרכב בחלק מסויים ולנסוע לחלק האחר עם האוטו ולהסתובב שם.
לא כיף סתם לסחוב שקיות.
המחירים טובים מאוד.

תשמרו לביקור כאן לפחות שעתיים-שלוש וסביר גם יותר.

כתובת: 4211 Camino De La Plaza, San Diego, CA 92173
שעות פעילות:
יום רביעי 10:00–20:00
יום חמישי 10:00–20:00
יום שישי 10:00–20:00
יום שבת 10:00–20:00
יום ראשון 10:00–20:00
יום שני 10:00–20:00
יום שלישי 10:00–20:00

תאריך פתיחה: נובמבר 2001
בעלים: סיימון פרופרטי גרופ

מתחם קניות אולטימטיבי, על גבול מקסיקו. חנויות מפעל עם מבצעים מעולים. מגוון מותגים רחב, מתחם אוכל משובח ואווירה מיוחדת.20 דקות נסיעה דרומית לסן דייגו. מומלץ ביותר.

Las Americas Premium Outlets הוא מרכז קניות פופולרי הממוקם בסן דייגו, קליפורניה. הוא ביתם של יותר מ-120 חנויות של מעצבים, המציעות הנחות של עד 65% על מחירי הקמעונאי.

האאוטלט פתוח שבעה ימים בשבוע, מ-10:00 בבוקר עד 20:00 בערב. יש חניה חינם בשפע זמינה.

Las Americas Premium Outlets הוא מקום נהדר למצוא מציאות על בגדים, נעליים, אביזרים ועוד. בין החנויות הפופולריות ניתן למצוא את Nike, Adidas, Coach, Michael Kors, Tommy Hilfiger ועוד.

האאוטלט מציע גם מגוון אפשרויות אכילה, כולל Starbucks, Subway ו-Chick-fil-A.

אם אתם מחפשים מקום נהדר לחסוך כסף על מותגים יוקרתיים, Las Americas Premium Outlets הוא בהחלט שווה ביקור.

הנה כמה טיפים לביקור ב-Las Americas Premium Outlets:

  • הלבישו נעליים נוחות. תעשו הרבה הליכה באאוטלט.
  • הביאו איתכם תיק גדול. אתם הולכים לקנות הרבה דברים!
  • השתמשו בקופון הנחה של מרכז הקניות. ניתן למצוא קופונים באתר האינטרנט של מרכז הקניות או באפליקציה לנייד.
  • הצטרפו לתוכנית הנאמנות של מרכז הקניות. חברי תוכנית הנאמנות מקבלים הנחות נוספות והטבות מיוחדות.
  • הקדישו זמן לחיפוש מציאות. יש הרבה עסקאות נהדרות למצוא באאוטלט.
  • קחו הפסקה לאכול ולקחת הפסקה. יש הרבה אפשרויות אכילה באאוטלט, אז הקפידו לקחת הפסקה מהקניות כדי לתדלק.
  • תתפרעו! קניות באאוטלט יכולות להיות חוויה מהנה כיפית וזולה של המותגים האהובים שלכם

איך מגיעים? דרכי הגעה

Las Americas Premium Outlets ממוקם בכתובת 4645 Camino de la Plaza, San Ysidro, CA 92173.

במכונית

  • מ-I-5 דרום, קחו את יציאה 2A לכיוון Beyer Boulevard. פנו ימינה ל-Camino de la Plaza. האאוטלט יהיה מימינכם.

  • מ-I-805 צפון, קחו את יציאה 17 לכיוון Beyer Boulevard. פנו שמאלה ל-Camino de la Plaza. האאוטלט יהיה משמאלכם.

** בתחבורה ציבורית**

  • קו 907 של MTS עוצר מול האאוטלט. ניתן לתפוס את האוטובוס מתחנת San Ysidro Transit Center.
     

מוניות ושירותי הסעות

  • ניתן לקחת מונית או שירות הסעות לאאוטלט מנמל התעופה הבינלאומי של סן דייגו או מכל מקום אחר בעיר עם אובר או ליפט.

גלה את מקלט הקניות של סן דייגו אאוטלט, יעד מוביל עבור ציידי מציאות וחובבי אופנה כאחד, המציע חווית קניות ייחודית עם מותגים מובילים, אפשרויות לסעודה ובידור.

הקדמה: ברוכים הבאים לאאוטלט של סן דייגו

סן דייגו אאוטלט הוא גן עדן לקונים, המציע חווית קניות ייחודית החובקת את החוץ. ממוקם בעיר הדרומית ביותר של קליפורניה, קניון אאוטלט זה הוא ביקור חובה עבור מי שמחפש את ממצאי האופנה העדכניים ביותר של מותגים מובילים במחירים ללא תחרות. ב-San Diego Outlet יש הכל, מבגדים ואביזרים לעיצוב הבית ואלקטרוניקה, הכל תחת קורת גג אחת. עם למעלה מ-100 חנויות לבחירה, הקונים ימצאו מגוון אפשרויות שיתאימו לסגנון ולתקציב שלהם.

סן דייגו אאוטלט ידוע בחוויית קניות כוללת ומגוונת, המשרתת קונים בכל הגילאים, הגדלים והרקע. בין אם אתם מחפשים לבוש קז'ואל, לבוש עסקי או לבוש רשמי, תמצאו הכל בקניון האאוטלט הזה. בנוסף, האאוטלט נגיש לכיסא גלגלים, מה שהופך אותו ליעד קניות נוח עבור אנשים עם מוגבלויות.

מעבר לקניות, San Diego Outlet מציע מגוון אפשרויות לסעודה, כולל רשתות מזון מהיר ומסעדות ישיבה, כדי לספק את התשוקה שלך. ואם אתם מחפשים הפסקה מקניות, האאוטלט כולל גם אפשרויות בילוי כמו קולנוע ומגרש משחקים לילדים.

אבל מה שמייחד את סן דייגו אאוטלט מיעדי קניות אחרים הוא המכירות וההנחות הבלעדיות שלו. קונים יכולים לנצל מבצעים יומיים ומבצעים עונתיים, מה שמקל על חיסכון בכסף ועדיין לקבל את ממצאי האופנה העדכניים ביותר.

יתר על כן, San Diego Outlet מחויבת לתמוך בקהילה המקומית, תוך שיתוף פעולה עם ארגוני צדקה וארגונים מקומיים כדי להחזיר. על ידי קניות בקניון האאוטלט הזה, אתה לא רק מקבל מבצעים נהדרים, אלא שאתה גם תומך במטרה טובה.

מבט מהאוויר של האאוטלט רחב הידיים של סן דייגו עם צמחייה עבותה וקונים מסתובבים
מבט מהאוויר של האאוטלט רחב הידיים של סן דייגו עם צמחייה עבותה וקונים מסתובבים

לחבק את החוץ: חווית קניות ייחודית

San Diego Outlet מציע חווית קניות המחבקת את החוץ, ומספקת אווירה ייחודית המייחדת אותו ממרכזי קניות מקורים אחרים. האאוטלט נועד לנצל את מזג האוויר שטוף השמש של קליפורניה, עם פריסה באוויר הפתוח המאפשרת לקונים ליהנות מהאוויר הצח והשמש בזמן הגלישה בחנויות. זה לא רק יוצר חווית קניה נעימה יותר אלא גם מפחית את טביעת הרגל הפחמנית של הקניון על ידי שימוש באור טבעי ואוורור.

בנוסף, האאוטלט כולל גינון יפהפה, תכונות מים ואזורי ישיבה מרגיעים, היוצרים סביבה שלווה שמרגישה יותר כמו פארק מאשר מרכז קניות. המבקרים יכולים לקחת הפסקה מהקניות ולספוג את הנוף, מה שהופך אותו ליעד נהדר לטיול משפחתי או לדייט רומנטי.

San Diego Outlet מארח גם אירועים שונים במהלך השנה, כמו קונצרטים בחוץ ופסטיבלי אוכל, מה שמוסיף לאווירה התוססת של הקניון. אירועים אלה מספקים הזדמנות ייחודית למבקרים לחוות את האאוטלט בדרך אחרת, תוך הצגת היופי של המרחב החיצוני ואת התרבות התוססת של סן דייגו.

מותגים מובילים במחירים ללא תחרות: מה יש בחנות?

סן דייגו אאוטלט הוא גן עדן לקונים, המציע שורה מרשימה של מותגים מובילים במחירים ללא תחרות. מאופנה לאביזרים, אלקטרוניקה ועד מוצרים לבית, בקניון יש משהו לכולם. קונים יכולים לצפות למצוא מותגים ידועים כמו נייקי, טומי הילפיגר, קלווין קליין וגאפ, בין היתר.

אחד היתרונות של קניות בסן דייגו אאוטלט הוא ההנחות הזמינות כל השנה. המבקרים יכולים לצפות למצוא מחירים נמוכים משמעותית מאלה שבחנויות קמעונאיות מסורתיות, עם חיסכון של עד 70% מהמחירים הרגילים. זה הופך אותו ליעד אידיאלי עבור ציידי מציאות שנהנים מהריגוש של מציאת עסקה נהדרת.

בנוסף למחירים הנמוכים יותר, סן דייגו אאוטלט מציעה לקונים גם אפשרות לרכוש מוצרים באיכות גבוהה שאולי היו בעבר מחוץ להישג ידם. עם המחירים המופחתים, הקונים יכולים לשדרג את המלתחה או הריהוט שלהם עם מותגים מהשורה הראשונה מבלי לשבור את הכיס.

הקניון כולל גם מגוון של חנויות מיוחדות הנותנות מענה לתחומי עניין ספציפיים, כגון ציוד ספורט, מוצרי יופי ומוצרי יוקרה. מגוון זה מבטיח שיש משהו לכל קונה, ללא קשר לסגנון או לטעמו.

פאשניסטה נושאת שקיות קניות ממותגות מרובות ומתייצבת בפוזה
פאשניסטה נושאת שקיות קניות ממותגות מרובות ומתייצבת בפוזה

ממצאי אופנה לכולם: עד כמה האאוטלט מכיל?

San Diego Outlet מחויבת להציע מבחר מגוון של ממצאי אופנה לכל הקונים. מערך החנויות של הקניון כולל אפשרויות לגברים, נשים וילדים, מה שמבטיח שכל אחד יכול למצוא משהו שמתאים לסגנונו האישי.

אחד היתרונות של קניות בסן דייגו אאוטלט הוא מגוון המידות הקיימות. חנויות הקניון מציעות מגוון גדלים, כולל אפשרויות גדולות, מה שהופך אותו ליעד קניות כוללני יותר.

בנוסף למגוון המידות, חנויות הקניון מציעות גם מבחר מגוון של סגנונות. קונים יכולים לצפות למצוא כל דבר, החל מבגדי יומיום ועד לבוש רשמי, כמו גם חנויות מיוחדות שמתאימות לתחומי עניין או סגנונות ספציפיים.

San Diego Outlet מתגאה גם בהצגת מגוון מותגים בינלאומיים, המציעים לקונים טעימה מאופנה עולמית. מותגים אלה מביאים סגנונות ועיצובים ייחודיים לקניון, ומספקים לקונים מגוון רחב יותר של אפשרויות.

בקניון יש גם דגש על קיימות ואופנה אתית. מספר חנויות בסן דייגו אאוטלט מציעות אפשרויות ביגוד ידידותיות לסביבה ומקור מוסרי, מה שנותן לקונים את ההזדמנות לקבל החלטת רכישה מודעת.

תענוגות אוכל: מה בתפריט?

אחרי יום ארוך של קניות, אין כמו ארוחה טעימה לתדלק ולהטעין. San Diego Outlet מציע מגוון אפשרויות לסעודה כדי לספק כל חיך, החל מביס מהיר ועד מסעדות לשבת.

אחד מנקודות השיא של אפשרויות האוכל בקניון הוא מתחם האוכל שלו, הכולל מגוון אפשרויות מזדמנות. הקונים יכולים לבחור מבין רשתות ידועות כמו מקדונלד'ס ו-Subway, כמו גם אהובות מקומיות כמו Poki One N Half ו-Los Primos Mexican Food.

למי שמחפש חווית אוכל יוקרתית יותר, San Diego Outlet מציע גם מספר מסעדות לשבת. The Cheesecake Factory ו-PF Chang's הן שתיהן אפשרויות פופולריות, ומגישות ארוחות דשנות באווירה נעימה.

אם יש לכם מצב רוח למשקה, הקניון כולל גם כמה ברים וטרקלינים. בית החצר הוא אופציה נהדרת לאוהבי בירה, המציע מבחר נרחב של מבשלות מלאכה מהחבית. לאווירה נינוחה יותר, בר לואי הוא מקום נהדר לתפוס קוקטייל ולהירגע אחרי יום ארוך של קניות.

אחד היתרונות של סעודה ב-San Diego Outlet הוא מגוון אפשרויות המטבח הזמינות. בין אם יש לך מצב רוח למטבח איטלקי, מקסיקני או אסייתי, יש מסעדה שתספק את התשוקה שלך.

משפחה נהנית מארוחה טעימה במסעדה פופולרית באאוטלט
משפחה נהנית מארוחה טעימה במסעדה פופולרית באאוטלט

האם אתה מוכן לטיפול קמעונאי? מבצעים והנחות בלעדיות

אם אתה אוהב מציאה טובה, סן דייגו אאוטלט הוא המקום בשבילך. הקניון מציע מגוון מבצעים והנחות בלעדיות לאורך כל השנה, מה שהופך אותו ליעד המושלם לקונים מתמצאים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכן במבצעים האחרונים היא על ידי הרשמה לניוזלטר הדוא"ל של הקניון. המנויים מקבלים עדכונים שוטפים על מכירות ואירועים קרובים, כמו גם קופונים והנחות בלעדיים.

דרך נוספת לחסוך ב-San Diego Outlet היא הורדת האפליקציה לנייד של הקניון. האפליקציה כוללת ספריית חנויות, כמו גם עדכונים בזמן אמת על מכירות ומבצעים. בנוסף, משתמשים יכולים לגשת להצעות וקופונים בלעדיים דרך האפליקציה.

אם אתם קונים תכופים ב-San Diego Outlet, אולי כדאי לכם לשקול להצטרף ל-VIP Shopper Club של הקניון. חברים מקבלים גישה להנחות ומבצעים בלעדיים עוד יותר, כמו גם ספר קופונים חינם מלא בחיסכון מקמעונאים מובילים.

במהלך השנה, סן דייגו אאוטלט מארח מספר אירועי מכירות מיוחדים, כמו מכירת יום הזיכרון ומכירת סוף השבוע של העבודה. במהלך אירועים אלו, הקונים יכולים ליהנות מהנחות עמוקות עוד יותר על מותגים מובילים.

בנוסף למכירות, סן דייגו אאוטלט מציעה גם התחייבות למחיר. אם תמצא מחיר נמוך יותר על פריט בחנות של מתחרה, הקניון יתאים למחיר ויעניק לך 10% הנחה נוספים. מדיניות זו מבטיחה שהקונים יקבלו את העסקה הטובה ביותר ברכישות שלהם.

"בידור בשפע": מה יש לעשות מעבר לקניות?

אאוטלט סן דייגו הוא יותר מסתם יעד קניות – הוא מציע גם מגוון אפשרויות בילוי למבקרים בכל הגילאים. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר היא תיאטרון AMC Dine-In, הכולל מקומות ישיבה נוחים ותפריט מלא של אוכל ומשקאות טעימים.

למי שמעדיף עיסוקים פעילים יותר, יש גם אולם באולינג ומשחקי משחק משוכללים. אולם הבאולינג כולל 24 מסלולים, כמו גם בר בשירות מלא ואזור טרקלין. לארקייד יש מגוון של משחקים, כולל קלאסיקות כמו Pac-Man ומועדפים מודרניים כמו Fruit Ninja.

בנוסף לאטרקציות הללו, סן דייגו אאוטלט מארח גם מגוון אירועים לאורך השנה. במהלך חודשי הקיץ, הקניון מארח לילות סרטים באוויר הפתוח, הכוללים סרטים פופולריים המוצגים על מסך מתנפח ענק. יש גם קונצרטים קבועים והופעות חיות, בהשתתפות מוזיקאים ומבצעים מקומיים.

עבור משפחות עם ילדים צעירים, San Diego Outlet מציע אזור משחקים ייעודי, הכולל מגלשות, מבני טיפוס ומשחקים אינטראקטיביים. בנוסף, יש מפגשי סיפור קבועים ופעילויות אחרות לילדים בכל הגילאים.

מעבר לאטרקציות הספציפיות הללו, San Diego Outlet ממוקם גם באזור יפה של העיר, עם שפע של שטחים ירוקים ופעילויות חוצות בקרבת מקום. המבקרים יכולים לטייל בפארקים ובגנים הסמוכים, או אפילו לצאת לטיול רגלי בגבעות הסמוכות.

אנשים נהנים באזור הבילוי של האאוטלט, הכולל קרוסלה ומוזיקה חיה
אנשים נהנים באזור הבילוי של האאוטלט, הכולל קרוסלה ומוזיקה חיה

נגישות לשקעים: עד כמה זה נוח?

San Diego Outlet ממוקם בנוחות ממש ליד הכביש המהיר, מה שמקל על הגישה מכל מקום בעיר. יש גם שפע של חניה באתר, עם אפשרויות בגובה פני השטח וגם בחניון. בנוסף, החניה היא בחינם, דבר נדיר ביעדי קניות רבים.

ברגע שתגיעו לקניון, תגלו שקל לנווט בו. הפריסה מעוצבת היטב, עם שילוט ברור ושפע של שטחים פתוחים. בנוסף, יש מגוון שירותים זמינים כדי להפוך את חווית הקנייה שלך לנוחה יותר, כולל שירותים, כספומטים ואפילו שירות קונסיירז'.

למי שמעדיף לקנות באינטרנט, San Diego Outlet מציע גם מגוון אפשרויות דיגיטליות. באתר הקניון מופיע מדריך מקיף של חנויות וכן מידע על מכירות ואירועים. בנוסף, רבות מהחנויות הבודדות מציעות קניות מקוונות, עם אפשרויות לאיסוף בחנות או משלוח עד הבית.

אם אתם מבקרים מחוץ לעיר, San Diego Outlet ממוקם גם בנוחות ליד מגוון מלונות ומקומות לינה אחרים. ישנן מספר אפשרויות במרחק הליכה, כמו גם רבות נוספות במרחק נסיעה קצר משם. בנוסף, הקניון ממוקם רק כמה קילומטרים משדה התעופה, מה שמקל על ההגעה לטיסה שלך.

תמיכה בקהילה המקומית: איך האאוטלט מחזיר?

סן דייגו אאוטלט הוא יותר מסתם יעד קניות. כמו כן, הקניון מחויב לתת בחזרה לקהילה המקומית במגוון דרכים. אחת הדרכים העיקריות שבהן האאוטלט תומך בקהילה היא באמצעות תרומות לצדקה. הקניון משתף פעולה עם מגוון ארגונים מקומיים, כולל בתי ספר, מלכ"רים וקבוצות קהילתיות, כדי לספק תמיכה כספית ומשאבים אחרים.

בנוסף לתרומות כספיות, San Diego Outlet מארח גם מגוון אירועים קהילתיים לאורך השנה. אירועים אלו נועדו לקרב אנשים ולקדם עסקים וארגונים מקומיים. חלק מהאירועים הפופולריים ביותר כוללים קונצרטים של חגים, פסטיבלי אוכל ופעילויות צדקה.

הקניון גם תומך בסביבה באמצעות מגוון יוזמות קיימות. לדוגמה, סן דייגו אאוטלט מחויבת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלה על ידי שימוש במערכות תאורה חסכוניות באנרגיה ובמערכות HVAC. הקניון גם ממחזר פסולת ומעודד את הקונים להשתמש בשקיות רב פעמיות.

דרך נוספת שבה סן דייגו אאוטלט תומך בקהילה המקומית היא על ידי מתן מקומות עבודה. בקניון מועסקים מאות עובדים, כולל עובדים במשרה מלאה וגם במשרה חלקית. משרות אלו מספקות הכנסה והטבות יקרות לתושבים המקומיים, ועוזרות לתמוך בכלכלה המקומית.

לבסוף, San Diego Outlet מחויבת לקדם גיוון והכלה. החנויות והשירותים של הקניון נועדו להיות נגישים לאנשים מכל הרקע והיכולות. הקניון גם משתף פעולה עם ארגונים מקומיים כדי לקדם גיוון והכלה בתוך הקהילה.

אומנים מקומיים מציגים את מוצריהם באירוע מיוחד שנערך על ידי האאוטלט
אומנים מקומיים מציגים את מוצריהם באירוע מיוחד שנערך על ידי האאוטלט

מסקנה: חווית הקניות האולטימטיבית מחכה לך באאוטלט סן דייגו

לסיכום, אאוטלט סן דייגו הוא חווית הקנייה האולטימטיבית לכל מי שמחפש מבצעים מעולים, מותגים מובילים ואווירה חיצונית ייחודית. עם למעלה מ-125 חנויות לבחירה, הקונים יכולים למצוא הכל מאופנה יוקרתית ועד למוצרי בית ואלקטרוניקה. המחויבות של הקניון לקיימות, לגיוון ומעורבות קהילתית הופכת אותו גם ליעד בולט עבור אלה שחשוב להם להשפיע לטובה על העולם הסובב אותם.

בין אם אתה תושב מקומי או מבקר באזור, ב-San Diego Outlet יש משהו לכולם. מבגדי מעצבים ועד אוכל גורמה, המגוון הרחב של ההיצע של הקניון נותן מענה למגוון מגוון של טעמים ותחומי עניין. ועם מבצעים והנחות בלעדיות זמינות כל השנה, קונים יכולים למצוא מבצעים מדהימים על כל המותגים האהובים עליהם.

אבל סן דייגו אאוטלט הוא יותר מסתם יעד קניות. זה גם מקום שבו אנשים יכולים להתכנס, ליהנות מבידור חי ולתמוך בעסקים וארגונים מקומיים. בין אם אתה משתתף באירוע צדקה או פשוט גולש בחנויות, תמיד קורה משהו מרגש בקניון.

אאוטלט סן דייגו:

חנותהנחהטווח מחירים (ILS)מקום
אברקרומבי ופיץ'עד 40%₪200-₪600רמה 1, ליד נורדסטרום Rack
לשוחחעד 30%₪99-₪299רמה 1, ליד מייסי'ס
טורי ברץ'עד 50%₪250-₪1000רמה 2, ליד Saks Fifth Avenue
מייקל קורסעד 70%₪200-₪700רמה 2, ליד בלומינגדייל'ס

כיעד קניות אחד, סן דייגו אאוטלט מספק למבקרים מבצעים ללא תחרות, מגוון רחב של מוצרים וחוויות בלתי נשכחות. קנו, סעדו והירגעו בגן העדן הקמעונאי האולטימטיבי הזה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן