שופינג בסן דייגו – קניונים, מרכזי קניות, אאוטלטים בסן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

גלה את חוויות הקניות הטובות ביותר בסן דייגו, מקניונים וחנויות יוקרתיות ועד למרכזי קניות ייחודיים, ולמד על מגוון החנויות והשירותים הנותנים מענה לצרכיו של כל קונה.

שופינג בסן דייגו: טיול קניות בלתי נשכח בעיר הקליפורנית

סן דייגו, עיר שמשית וחיונית בקליפורניה, מציעה חווית שופינג מגוונת לכל חובב קניות. בין אם אתם מחפשים אופנה יוקרתית, מותגים בינלאומיים, מציאות משתלמות או פריטים ייחודיים, סן דייגו היא המקום המושלם עבורכם.

קניונים:

  • Fashion Valley Mall: אחד הקניונים הגדולים והפופולריים ביותר בסן דייגו, עם למעלה מ-200 חנויות, ביניהן מותגים בינלאומיים ידועים כמו לואי ויטון, גוצ'י, פראדה ורבים אחרים. הקניון מציע גם מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וקולנוע. מיקום:7007 Fashion Valley Rd, San Diego, CA 92128.
  • Grossmont Center: קניון מקורה פופולרי נוסף, עם למעלה מ-150 חנויות, ביניהן מותגים ידועים כמו סירס, JC Penney, מייסי'ס ורבות אחרות. הקניון מציע גם מגוון רחב של אפשרויות בילוי, כולל קולנוע, אולם באולינג ומשחקייה לילדים. מיקום:5500 Grossmont Blvd, La Mesa, CA 91942.
  • The Shops at La Jolla Village: מרכז קניות יוקרתי בשכונת לה ג'ולה היוקרתית, עם חנויות של מותגי יוקרה בינלאומיים כמו שאנל, דיור, ורסאצ'ה ורבים אחרים. המרכז מציע גם מגוון רחב של מסעדות יוקרה, בתי קפה וגלריות לאמנות. מיקום:8500 Girard Ave, La Jolla, CA 92037.

מרכזי קניות:

  • Horne Avenue: רחוב פופולרי בקליפורניה, הידוע בחנויות הבוטיק הייחודיות שלו, גלריות לאמנות, בתי קפה ומסעדות. כאן תוכלו למצוא פריטים ייחודיים ומתנות מקוריות שאי תמצאו בקניונים הגדולים. מיקום:Ocean Beach, San Diego, CA 92107.
  • Gaslamp Quarter: אזור היסטורי תוסס, עם מגוון רחב של חנויות, מסעדות, ברים ומועדונים. כאן תוכלו למצוא חנויות ייחודיות, חנויות וינטג' וחנויות תכשיטים. מיקום:Gaslamp Quarter, San Diego, CA 92101.
  • Old Town San Diego State Historic Park: פארק היסטורי מקסים, עם חנויות, מסעדות ומופעים הממחישים את חיי היום-יום בסן דייגו במאה ה-19. כאן תוכלו למצוא חנויות מזכרות, חנויות מלאכת יד וחנויות עתיקות. מיקום:4900 Old Town Ave, San Diego, CA 92101.

אאוטלטים:

  • Las Americas Premium Outlets: אאוטלט גדול עם למעלה מ-120 חנויות של מותגים ידועים כמו נייקי, אדידס, גאפ, לוי'ס ורבים אחרים. באאוטלט תוכלו למצוא הנחות משמעותיות על מותגים אהובים. מיקום:4680 Outlet Way, San Diego, CA 92108.
  • San Diego Factory Outlet Center: אאוטלט קטן יותר עם כ-60 חנויות של מותגים ידועים כמו JCPenney, Burlington Coat Factory, Ross Dress for Less ועוד. באאוטלט תוכלו למצוא הנחות טובות על בגדים, נעליים ופריטים לבית. מיקום:9400 Mira Mesa Blvd, San Diego, CA 92126.
  • Grove Outlet: אאוטלט נוסף עם למעלה מ-100 חנויות של מותגים ידועים כמו טומי הילפיגר, קלווין קליין, דונה קארן ורבים אחרים. באאוטלט תוכלו למצוא הנחות משמעותיות על מותגים.
  • Barstow Outlets: אאוטלט גדול הממוקם כ-שעה וחצי נסיעה מסן דייגו, עם למעלה מ-100 חנויות של מותגים ידועים כמו נייקי, אדידס, גאפ, לוי'ס ורבים אחרים. באאוטלט תוכלו למצוא הנחות משמעותיות על מותגים אהובים. מיקום:2701 Tanger Way, Barstow, CA 92311.

טיפים לביקור באאוטלטים:

  • הזמן הטוב ביותר לבקר: ימי חול מחוץ לעונת התיירות הם הזמן הטוב ביותר לבקר באאוטלטים, כאשר יש פחות קהל והנחות טובות יותר.
  • נעליים נוחות: מומלץ ללבוש נעליים נוחות, שכן תצטרכו ללכת הרבה.
  • הגנה מהשמש: מומלץ להביא קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש, במיוחד אם אתם מבקרים באאוטלטים בקיץ.
  • מים: מומלץ להביא מים איתכם, שכן ייתכן שלא יהיו הרבה מקומות למלא מים באאוטלטים.
  • עגלת קניות: מומלץ להביא עגלת קניות, במיוחד אם אתם מתכננים לקנות הרבה.
  • סבלנות: ייתכן שתצטרכו לחכות בתור בחנויות ובקופה, במיוחד בשעות השיא.

לסיכום:

סן דייגו מציעה חווית שופינג מגוונת לכל חובב קניות. בין אם אתם מחפשים אופנה יוקרתית, מותגים בינלאומיים, מציאות משתלמות או פריטים ייחודיים, סן דייגו היא המקום המושלם עבורכם. עם מגוון רחב של קניונים, מרכזי קניות, אאוטלטים וחנויות ייחודיות, תמצאו בוודאי את מה שאתם מחפשים.

טיפ: מומלץ לבדוק את אתרי האינטרנט של הקניונים, מרכזי הקניות והאאוטלטים לפני הביקור, על מנת לקבל מידע על החנויות, שעות הפתיחה והאירועים המיוחדים.

הקדמה: מדוע סן דייגו היא גן העדן של הקונים?

סן דייגו, עם האקלים המתון והשמיים שטופי השמש שלה, היא גן עדן לקונים. בין אם אתם מחפשים אופנה יוקרתית, עסקאות מציאה או ממצאים ייחודיים, בסן דייגו יש הכל. העיר מתהדרת במגוון קניונים, מרכזי קניות ואאוטלטים, מה שהופך אותה ליעד מוביל עבור חובבי קניות. בפוסט זה בבלוג, נחקור את המקומות הטובים ביותר לקניות בסן דייגו ומה מייחד כל אחד מהם. מקניות יוקרתיות בקניון פאשן ואלי ועד לקסם הוינטג' של רובע The Gaslamp Quarter, סן דייגו מציעה חווית קניות שאין כמותה. אז, קח את כרטיסי האשראי שלך ובואו נצלול לתוך גן העדן הקמעונאי של סן דייגו.

נוף פנורמי של קו הרקיע של סן דייגו, המדגיש את יעדי הקניות שלה
נוף פנורמי של קו הרקיע של סן דייגו, המדגיש את יעדי הקניות שלה

קניות יוקרתיות: מה גורם לקניון Fashion Valley בולט?

קניון פאשן ואלי הוא אחד מיעדי הקניות היוקרתיים המובילים בסן דייגו. עם למעלה מ-200 חנויות ומסעדות, הוא מציע חווית קניות יוקרתית למקומיים וגם לתיירים. הקניון כולל מותגי אופנה יוקרתיים כמו גוצ'י, לואי ויטון ופראדה, כמו גם חנויות כלבו פופולריות כמו נורדסטרום וניימן מרקוס. הקונספט באוויר הפתוח של הקניון מוסיף לאווירה היוקרתית שלו, עם עצי דקל ומזרקות מים היוצרים נווה מדבר טרופי. אחד המאפיינים הבולטים של הקניון הוא שירות החניה שלו, שהופך את הקניות לנוחה עוד יותר עבור המבקרים. הקניון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, ממסעדות נינוחות ועד למסעדות משובחות. עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, המותגים היוקרתיים והאווירה היוקרתית הכוללת, קניון Fashion Valley הוא ביקור חובה עבור אלה שאוהבים קניות יוקרתיות.

קניות באאוטלט: איך אאוטלטים פרימיום של קרלסבד מספקים את העסקאות הטובות ביותר?

Carlsbad Premium Outlets הוא יעד פופולרי עבור ציידי מציאות בסן דייגו. עם למעלה מ-90 חנויות, קניון האאוטלט מציע הנחות של עד 65% מהמחירים הקמעונאיים. הקניון כולל מגוון מותגים, ביניהם אדידס, קלווין קליין, קייט ספייד ומייקל קורס. אחת הסיבות לכך ש-Carlsbad Premium Outlets כל כך פופולרי בקרב קונים היא מיקומם. הקניון ממוקם בעיירת החוף המקסימה קרלסבאד, מה שהופך אותו למקום מצוין לבלות בו את היום בקניות ולחקור את האזור שמסביב.

סיבה נוספת לכך ש-Carlsbad Premium Outlets כל כך מצליחים היא מועדון הקונים ה-VIP שלו. חברי המועדון מקבלים הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים, מה שמקל עוד יותר לחסוך כסף על פריטים שכבר מוזלים. הקניון מציע גם מגוון שירותים כדי להפוך את הקניות לנוחה ומהנה יותר, כולל אינטרנט אלחוטי חינם, אזור משחקים לילדים ומגרש אוכל.

בנוסף למבצעים והשירותים הנהדרים שלו, Carlsbad Premium Outlets מארח מספר אירועים במהלך השנה. ממכירות מדרכות ועד אירועי חג, הקניון מציע עוד יותר הזדמנויות לחסוך כסף ולהנות בזמן הקניות. ועם הסביבה החיצונית היפה שלו ושבילי ההליכה של עצי הדקל, הקניון מספק חווית קניות נעימה למבקרים.

אאוטלטים פרימיום של קרלסבד הומים בקונים שמחפשים הנחות
אאוטלטים פרימיום של קרלסבד הומים בקונים שמחפשים הנחות

מרכזי קניות ייחודיים: האם חקרתם בכפר הימי?

Seaport Village הוא אחד ממרכזי הקניות הייחודיים ביותר של סן דייגו, המציע למבקרים שילוב מהנה ואקלקטי של חנויות, מסעדות ואפשרויות בילוי. ממוקם על קו המים, הכפר מספק נופים מדהימים של הנמל ומהווה מקום נהדר לבלות בו אחר הצהריים בקניות ובסיורים.

  • כפר של חנויות ייחודיות:
    אחד הדברים שמייחדים את Seaport Village ממרכזי קניות אחרים הוא אוסף החנויות הייחודיות שלו. כאן, המבקרים יכולים למצוא הכל, מתכשיטים בעבודת יד ועד יצירות אמנות מיוחדות במינן. כמה מהחנויות הבולטות בכפר כוללות את חברת San Diego Hat, שמוכרת מגוון כובעים אופנתיים, ואת ה-Wizard's Chest, שמתמחה בתחבולות קסמים ופריטים חדשים.
  • אוכל עם נוף:
    Seaport Village הוא גם ביתם של מגוון מסעדות ובתי קפה, שרבים מהם מציעים נופים מדהימים של הנמל. כמה מאפשרויות האוכל הפופולריות ביותר בכפר כוללות את Edgewater Grill, המגיש מנות פירות ים טריות, ו- Upstart Crow Book and Coffeehouse, המציעה אווירה נעימה וקפה טעים ומוצרי מאפה.
  • בידור למכביר:
    בנוסף לחנויות ולמסעדות שלו, Seaport Village הוא גם מוקד לבילוי. המבקרים יכולים לתפוס מופעי מוזיקה חיה, אמני רחוב ואפילו מופעי קסמים בחצר המרכזית של הכפר. כמו כן, בכפר מתקיימים מגוון אירועים במהלך השנה, לרבות יריד אמנויות שנתי ומצעד חגים.

Westfield UTC: האם זו חווית הקניות והסעודה האולטימטיבית?

Westfield UTC הוא אחד מיעדי הקניות המובילים של סן דייגו, המתגאה במגוון רחב של חנויות ומסעדות יוקרתיות. ממוקם בשכונת לה ג'ולה, הקניון מציע חווית קניות יוקרתית שלא דומה לאף אחד אחר.

  • קניות יוקרה:
    ווסטפילד UTC הוא ביתם של מגוון חנויות יוקרה, כולל טיפאני ושות', לואי ויטון וקרטייה. קונים יכולים לעיין בקולקציות המעצבים העדכניות ביותר, לנסות תכשיטים יוקרתיים ולהתמכר לקצת טיפול קמעונאי. הקניון כולל גם קמעונאים פופולריים כמו אפל, ספורה ונורדסטרום, מה שהופך אותו לחנות אחת לכל צורכי הקניות שלך.
  • אפשרויות לסעודה בשפע:
    בנוסף למבחר החנויות המרשים שלו, ווסטפילד UTC הוא גם גן העדן של אוכלים. הקניון כולל מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממסעדות נינוחות ועד מסעדות יוקרה. כמה ממקומות האוכל הפופולריים ביותר בקניון כוללים את מסעדת היקב ובר היין, המציע חווית אוכל משובחת, ואת Shake Shack, המגישה המבורגרים ושייקים טעימים.
  • בידור ואירועים:
    Westfield UTC מארח גם מגוון אירועים ואפשרויות בידור לאורך השנה, כולל הופעות מוזיקה חיה, חגיגות חגים ופסטיבלי אוכל. הקניון כולל גם אולם קולנוע חדיש, שבו המבקרים יכולים לתפוס את סרטי שוברי הקופות האחרונים.

הרחבה החיצונית המרשימה של Westfield UTC וחנויות מותגי היוקרה
הרחבה החיצונית המרשימה של Westfield UTC וחנויות מותגי היוקרה

רובע The Gaslamp Quarter: מה הסוד לקסם הוינטג' שלו?

The Gaslamp Quarter הוא רובע היסטורי במרכז העיר סן דייגו שידוע בקסם הוינטג' והאווירה התוססת שלו. הסוד למשיכה שלו טמון בתערובת הייחודית של ארכיטקטורה מהעולם הישן, חנויות אקלקטיות ומסעדות וברים אופנתיים. הבניינים של הרובע מהתקופה הוויקטוריאנית השתמרו להפליא והפכו מחדש לחנויות, גלריות אמנות ומקומות בילוי, מה שמעניק לאזור אופי ייחודי שקשה למצוא במקומות אחרים.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר של רובע The Gaslamp Quarter היא סצנת חיי הלילה המשגשגת שלו. הרובע הוא ביתם של ברים ומועדוני לילה רבים, החל מטרקלינים אופנתיים על הגג ועד לספיקים היסטוריים. המבקרים יכולים ליהנות מקוקטיילים מלאכותיים, בירות מלאכה ומוזיקה חיה תוך שהם סופגים את האנרגיה התוססת של הרובע.

אבל רובע The Gaslamp Quarter הוא לא רק יעד לחובבי מסיבות. הרובע הוא גם גן עדן לקונים, עם מגוון חנויות בוטיק וגלריות שמוכרות הכל, החל מבגדי וינטג' ועד לאמנות עכשווית. המבקרים יכולים לחקור חנויות ייחודיות כמו M. Lowe & Co., המתמחה בתכשיטים מותאמים אישית, או Rare Hare Studio, שמוכר ביגוד ואביזרים מיוחדים במינם.

אוכלי האוכל ימצאו גם הרבה מה לאהוב ברובע ה-Gaslamp, עם מגוון מגוון של מסעדות המגישות הכל, ממאכלים אמריקאים קלאסיים ועד מאכלים בינלאומיים. כמה ממקומות האוכל הפופולריים ביותר ברובע כוללים את Café 21, המציע פיוז'ן של מטבח ים תיכוני וקליפורני, ואת Lionfish, המתמחה במאכלי ים וסושי.

תחנת ליברטי: איך היא משלבת היסטוריה עם קניות מודרניות?

תחנת ליברטי היא מרכז אימונים ימי לשעבר שהפך ליעד שוקק קניות ובידור. ההיסטוריה העשירה של האתר עדיין ניכרת בארכיטקטורה ובפריסה שלו, אבל הוא עודכן במתקנים מודרניים כדי ליצור חווית קניות מיוחדת במינה. בפסקה זו, נחקור כיצד תחנת ליברטי משלבת היסטוריה עם קניות מודרניות, דרך המאפיינים הייחודיים שלה, החנויות והאירועים שלה.

  • היסטוריה ואדריכלות:
    בהליכה דרך תחנת ליברטי, המבקרים לא יכולים שלא להתפעל מההיסטוריה העשירה של האתר ומהארכיטקטורה המדהימה של האתר. האתר נבנה במקור בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20 כמרכז אימונים ימי, אך מאז הועבר מחדש לפיתוח מעורב. הבניינים ההיסטוריים שוחזרו להפליא ושוחזרו לשכן מגוון חנויות, מסעדות וגלריות. המבקרים יכולים לחקור את האתר ברגל, להתרשם מהארכיטקטורה המדהימה של התחייה הקולוניאלית הספרדית וליהנות מהגנים היפים וממתקני האמנות הציבוריים.
  • חנויות ומסעדות ייחודיות:
    תחנת ליברטי היא ביתם של מגוון חנויות ומסעדות ייחודיות, מה שהופך אותה ליעד מעולה לקונים ולאוכלי אוכל כאחד. המבקרים יכולים לעיין בחנויות בוטיק כמו Love & Aesthetics, המתמחה בתכשיטים ואביזרים בעבודת יד, או לעצור במפעל San Diego Made, המציג את עבודותיהם של אמנים ומעצבים מקומיים. אוכלי האוכל ימצאו גם הרבה מה לאהוב, עם מגוון מסעדות המגישות הכל, החל ממטבח מהחווה לשולחן ועד לאוכל נוחות אמריקאי קלאסי.
  • אירועים ובידור:
    בנוסף לחנויות ולמסעדות שלה, תחנת ליברטי היא גם בית למגוון אירועים ואפשרויות בילוי. האתר מארח שווקי איכרים קבועים, טיולי אמנות ופסטיבלים, מה שהופך אותו למרכז של פעילות קהילתית. המבקרים יכולים גם לבדוק את Liberty Public Market, שוק מקורה הכולל מגוון רחב של ספקים מקומיים שמוכרים הכל מתוצרת טרייה ועד גבינות מלאכותיות.

בנייני הצי המשוחזרים של תחנת ליברטי מלאים בחנויות ומסעדות מודרניות
בנייני הצי המשוחזרים של תחנת ליברטי מלאים בחנויות ומסעדות מודרניות

"חנות מקומית": מדוע שווקי האיכרים של סן דייגו שווים ביקור?

סן דייגו היא ביתם של שפע של שווקי איכרים, כל אחד מציע מבחר ייחודי של תוצרת מקומית, מוצרים מלאכותיים ומאכלים מוכנים טעימים. בפסקה זו, נחקור מדוע קניות בשווקי איכרים אלו היא לא רק דרך מצוינת לתמוך בעסקים מקומיים אלא גם חוויה מהנה ומתגמלת.

  • תוצרת טרייה ומקומית:
    אחד היתרונות העיקריים של קניות בשווקי האיכרים של סן דייגו הוא הזמינות של תוצרת טרייה מגידול מקומי. בניגוד לחנויות מכולת, שלעתים קרובות מייבאות תוצרת מרחבי העולם, שווקי האיכרים מציעים מבחר של פירות וירקות עונתיים שגדלים ממש כאן בסן דייגו. המשמעות היא שהקונים יכולים ליהנות מתוצרת שהיא לא רק טרייה יותר אלא גם ברת קיימא, שכן היא דורשת פחות הובלה ואריזה.
  • מוצרים מלאכותיים ועבודת יד:
    בנוסף לתוצרת טרייה, שווקי האיכרים של סן דייגו מציעים גם מגוון של מוצרים מלאכותיים ועבודת יד. קונים יכולים לעיין בדוכנים שמוכרים כל דבר, החל מסבונים ונרות בעבודת יד ועד לקפה קלוי מקומי ובירת יצירה. מוצרים אלה מיוצרים לרוב על ידי עסקים קטנים ומקומיים, כלומר קניות בשווקי איכרים היא דרך מצוינת לתמוך בכלכלה המקומית.
  • קהילה ותרבות:
    קניות בשווקי איכרים היא גם דרך מצוינת להתחבר לקהילה המקומית ולחוות את התרבות הייחודית של סן דייגו. שווקי איכרים רבים כוללים מוזיקה חיה ובידור, היוצרים אווירה חגיגית מהנה לכל המשפחה. בנוסף, שווקי איכרים מראים לעתים קרובות את עבודתם של אמנים ובעלי מלאכה מקומיים, ומציעים למבקרים הצצה לסצינה היצירתית התוססת של סן דייגו.
  • אורח חיים בריא ובר קיימא:
    לבסוף, קניות בשווקי האיכרים של סן דייגו הם דרך מצוינת לאמץ אורח חיים בריא ובר קיימא. על ידי בחירה לקנות תוצרת מקומית ומוצרים מלאכותיים, הקונים יכולים להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם ולתמוך בפרקטיקות חקלאות בנות קיימא. בנוסף, שווקי איכרים מציעים מגוון רחב של מזונות בריאים ושלמים שיכולים לעזור לקונים לשמור על תזונה מאוזנת ומזינה.

המטה: היכן ניתן למצוא חנויות אלגנטיות בסביבה היסטורית?

ממוקם בלב הרובע ההיסטורי של סן דייגו נמצא The Headquarters, יעד קניות ואוכל המשלב חנויות אלגנטיות עם תחושה עשירה של היסטוריה. מטה המשטרה לשעבר הפך לשוק תוסס, המציע למבקרים חווית קניות ייחודית בסביבה מדהימה.

המטה מתגאה במגוון מרשים של חנויות, מבוטיקים אופנה יוקרתיים ועד חנויות מיוחדות המוכרות מתנות ומזכרות ייחודיות. מבקרים יכולים לעיין בבגדי מעצבים ואביזרים במקומות כמו מדיסון סן דייגו וקיטסון, או לבדוק מוצרים מלאכותיים מתוצרת מקומית ב-Geppetto's Toys ו-Simply Local.

אבל מה שמייחד את המטה הוא התפאורה ההיסטורית שלו. הבניין מתוארך לשנות ה-30 ושוחזר בקפידה כדי לשמר את הארכיטקטורה והקסם המקוריים שלו. המבקרים יכולים לחקור את תאי הכלא המקוריים ואת משרדי המשטרה, או פשוט להתפעל מהחצר היפה בסגנון הקולוניאלי הספרדי.

בנוסף לקניות, The Headquarters מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, כולל מסעדות יוקרתיות כמו Eddie V's Prime Seafood ומסעדות נינוחות כמו Puesto והוגוואש. המבקרים יכולים ליהנות מארוחה בפינת הישיבה הציורית החיצונית, או לתפוס משקה בבר היין האופנתי, The Wine Pub.

המטה הוא גם ביתם של מספר אטרקציות תרבותיות, כולל המוזיאון לאמנות עכשווית סן דייגו ומוזיאון המשטרה של סן דייגו. מוזיאונים אלה מציעים למבקרים הזדמנות ללמוד על המורשת התרבותית וההיסטורית העשירה של סן דייגו.

הארכיטקטורה האלגנטית בסגנון ספרדי ובוטיקים יוקרתיים של המטה
הארכיטקטורה האלגנטית בסגנון ספרדי ובוטיקים יוקרתיים של המטה

מסקנה: המיטב של קניות בסן דייגו

בסן דייגו באמת יש משהו לכולם כשזה מגיע לקניות. מקניונים יוקרתיים ועד מרכזי אאוטלט מציאה ורובעי קניות ייחודיים, המבקרים בטוח ימצאו את מה שהם מחפשים. קניון Fashion Valley מציע חווית קניות יוקרתית עם חנויות המעצבים היוקרתיות שלו, בעוד ש-Carlsbad Premium Outlets מספק מבצעים ללא תחרות על מותגים פופולריים.

למי שמחפש משהו קצת שונה, Seaport Village מציע סביבה מקסימה על קו המים ותחנת ליברטי משלבת היסטוריה עם קניות מודרניות. Westfield UTC הוא יעד נקודתי לקניות וגם לסעודה, בעוד שרובע The Gaslamp Quarter מציע קסם וינטג' שקשה לעמוד בפניו.

המחויבות של סן דייגו למוצרים מתוצרת מקומית ניתן למצוא בשווקי האיכרים שלה, שם המבקרים יכולים לתמוך בעסקים קטנים תוך שהם נהנים מתוצרת טרייה ומוצרים מלאכותיים. ולמי שרוצה קצת מכל דבר, The Headquarters משלב חנויות אלגנטיות עם תחושה עשירה של היסטוריה, מה שהופך אותו ליעד שחובה לבקר בו.

קניות בסן דייגו:

קניון/מרכז קניות מקום שירותים עלות ממוצעת ב₪
ווסטפילד מיסיון ואלי Mission Valley, סן דייגו חנויות כלבו, מסעדות ועוד 267.81
קניון פאשן ואלי Mission Valley, סן דייגו חנויות יוקרה, מסעדות ועוד 309.94
Las Americas Premium Outlets סן איסידרו, סן דייגו חנויות אאוטלט, מסעדות ועוד 237.28
החנויות בכפר לה ג'ולה לה ג'ולה, סן דייגו חנויות יוקרה, מסעדות ועוד 337.18

עם מגוון יעדי הקניות שלה, סן דייגו מציעה חווית קניות בלתי נשכחת לכולם, בין אם אתה מגמתי אופנה או צייד מציאות שמחפש עסקאות. אל תפספסו את פניני הקמעונאות של העיר במהלך הביקור הבא שלכם בעיר היפה של אמריקה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן