מלון דל קורנדו (Hotel del Coronado) בסן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

גלו את מלון דל קורונדו ההיסטורי בסן דייגו, יעד מפואר ואייקוני עם היסטוריה עשירה ושירותים מודרניים.

הקדמה: אוצר נצחי

מלון דל קורונדו, הידוע גם בשם "הדל", הוא אוצר נצחי הממוקם על החופים שטופי השמש של סן דייגו. מלון מפואר זה היה עיקר באזור מאז 1888 ומאז הפך לציון דרך איקוני הידוע בכל העולם. עם הארכיטקטורה הייחודית והמדהימה שלו, ההיסטוריה העשירה והיוקרה שאין שני לה, מלון דל קורונדו הוא באמת פנינה של דרום קליפורניה. כשאתה עובר בלובי וחוקר את השטח, קל להבין מדוע מלון זה מושך מבקרים כבר יותר ממאה שנה. מלון דל קורונדו הוא שילוב מושלם של קסם מהעולם הישן ויוקרה מודרנית, ומציע חוויה ייחודית שקשה להשתוות לה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או מפלט תאגידי, ב-Del יש משהו לכולם.

מלון דל קורונדו הוא לא רק מלון, אלא חוויה. מרגע הגעתכם, אתם מועברים לעולם של אלגנטיות ועידון. הצוות הידידותי מקבל את פניכם בחום ודואג לכל צורך שלכם, מבטיח שהשהייה שלכם תהיה נוחה ומהנה ככל האפשר. ההיסטוריה העשירה של המלון מוצגת בכל רחבי המלון, עם מאפיינים מקוריים ויצירות אמנות שנשתמרו לאורך השנים.

כאחד המלונות האיקוניים ביותר בעולם, מלון דל קורונדו הוצג במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה וספרים. הוא אירח נשיאים, בני מלוכה וסלבריטאים, והיה אתר לאירועים היסטוריים רבים. המשיכה הנצחית של המלון משכה מבקרים מכל העולם, מה שהופך אותו ליעד חובה לכל מי שנוסע לסן דייגו.

נוף חיצוני מדהים של מלון דל קורונדו עם הגג האדום המיוחד שלו
נוף חיצוני מדהים של מלון דל קורונדו עם הגג האדום המיוחד שלו

מה הופך את מלון דל קורונדו לכל כך מיוחד?

מלון דל קורונדו מיוחד במובנים רבים, מהארכיטקטורה המדהימה שלו ועד להיסטוריה העשירה שלו ולשירותים ברמה עולמית. מיקומו הייחודי של המלון באי קורונדו מציע לאורחים את השילוב המושלם של רגיעה על חוף הים והתרגשות בעיר הגדולה, עם סן דייגו במרחק נסיעה קצרה משם. המחויבות של המלון לקיימות ולשימור הקסם ההיסטורי שלו הופכות אותו גם ליעד בולט עבור אלה שמעריכים תיירות אקולוגית ותיירות מורשת.

אחד המאפיינים המובהקים ביותר של מלון דל קורונדו הוא הארכיטקטורה הוויקטוריאנית בעלת הצריחים האדומים, שאינה דומה לשום דבר אחר בסן דייגו. הפאר והאלגנטיות של המלון ניכרים מרגע הכניסה ללובי, עם התקרות הנוסקות, נברשות הקריסטל והפרטים המעוטרים שלו. את הקסם ההיסטורי של המלון משלימים באופן מושלם מתקנים מודרניים, לרבות ספא חדיש, מרכז כושר ובריכה על חוף הים.

ההיסטוריה העשירה של המלון היא סיבה נוספת לכך שהוא כל כך מיוחד. מימיו הראשונים כאתר נופש על חוף הים למטיילים עשירים ועד לתפקידו בצילומי הסרט "Some Like It Hot", למלון דל קורונדו היה חלק חשוב בהיסטוריה ובתרבות של סן דייגו. המוזיאון של המלון מציע מבט מרתק על עברו, כולל תערוכות על אורחיו המפורסמים, אירועים בולטים ומאפיינים ארכיטקטוניים.

המחויבות של מלון דל קורונדו לקיימות היא גם תכונה בולטת. המלון יישם מגוון של פרקטיקות ידידותיות לסביבה, כולל שימוש בתאורה ומכשירי חשמל חסכוניים באנרגיה, מיחזור וקומפוסטציה, ומקור מזון שגדל מקומי. המלון גם תומך במאמצי שימור מקומיים ומעודד את האורחים לחקור את היופי הטבעי שמסביב של האי קורונדו.

עבר סיפורי: ההיסטוריה העשירה של המלון

למלון דל קורונדו היסטוריה מרתקת המשתרעת על פני 130 שנה. נבנה בשנת 1888, המלון נועד להיות יעד נופש מפואר על חוף הים עבור העשירים. במהלך השנים, הוא אירח מגוון רחב של אורחים בולטים, כולל נשיאים, כוכבי קולנוע ובני מלוכה. ההיסטוריה העשירה של המלון ניכרת בכל פינה, מהארכיטקטורה המדהימה שלו ועד לממצאים ותערוכות שנשמרו בקפידה.

אחד האירועים המפורסמים ביותר בתולדות המלון היה צילומי הסרט הקלאסי "Some Like It Hot" בשנת 1958. כוכבי הסרט, מרילין מונרו, טוני קרטיס וג'ק למון, שהו במלון במהלך הצילומים ועזרו לשים את מלון דל קורונדו על המפה כיעד מוביל. כיום, חבילת "Some Like It Hot" של המלון מאפשרת לאורחים לחוות את הקסם של הסרט עם שירותים וחוויות מיוחדות.

לאורך ההיסטוריה שלו, מלון דל קורונדו מילא תפקיד חשוב בסצנה התרבותית והחברתית של סן דייגו. מארח מסיבות ואירועים מפוארים ועד לשמש כבית חולים צבאי במהלך מלחמת העולם השנייה, המלון היה חלק מרכזי בקהילה. המוזיאון של המלון מציע מבט מרתק על עברו, עם תערוכות על כל דבר, החל מאורחיו המפורסמים ועד לתפקידו בפיתוח האי קורונדו.

היבט ייחודי נוסף בהיסטוריה של המלון הוא החיבור שלו לפראנורמלי. במהלך השנים, אורחים ואנשי צוות רבים דיווחו על מפגשים רפאים, כאשר חלקם טוענים כי ראו רוח רפאים של אישה שמתה במלון בסוף המאה ה-19. "סיורי הרוחות" של המלון מציעים דרך מפחידה ללמוד עוד על ההיסטוריה הרדופה של המלון.

תמונה וינטג' של מלון דל קורונדו בימיו הראשונים
תמונה וינטג' של מלון דל קורונדו בימיו הראשונים

"הדל": פלא אדריכלי מובהק

הארכיטקטורה המדהימה של מלון דל קורונדו היא עדות להיסטוריה העשירה והפאר שלו. המלון עוצב בסגנון הנופש הוויקטוריאני וכולל גג אדום ייחודי וצריחים וצריחים מקושטים. העיצוב נוצר בהשראת המלונות המפוארים של אירופה ונועד להוות מראה לחוף המערבי.

האדריכל המקורי, ג'יימס וו. ריד, תכנן את המלון כדי להיות יעד מפואר לעשירים, עם שטחים ציבוריים מרווחים ויחידות אירוח מפוארות. הלובי המפואר של המלון כולל תקרה נישאת ופרטים מעוטרים, בעוד שחדרי האירוח מרווחים ומאובזרים באלגנטיות.

במהלך השנים עבר המלון שיפוצים ועדכונים רבים, תוך שמירה על הסגנון האדריכלי הייחודי שלו. בשנת 1925 נוסף למלון אגף חדש שתוכנן על ידי האדריכל ריצ'רד רקווה בסגנון התחייה הקולוניאלית הספרדית. אגף זה כולל עבודות אריחים יפהפיות, קשתות וחצרות, ומהווה ניגוד בולט לסגנון הוויקטוריאני של הבניין המקורי.

בשנות ה-80 עבר המלון שיפוץ גדול, שכלל הוספת מגדל חדש ושיקום רבים מהמאפיינים המקוריים. על השיפוץ פיקח האדריכל וויליאם קריסל, שפעל לשימור שלמותו ההיסטורית של המלון תוך עדכון שלו לאורחים מודרניים.

האם אתה מאמין לרשימת האורחים המפורסמים?

למלון דל קורונדו יש רשימה ארוכה של אורחים מפורסמים שהתארחו במלון לאורך השנים. מכוכבי הוליווד ועד פוליטיקאים, המלון קיבל בברכה כמה מהדמויות הבולטות ביותר של המאה הקודמת. אחת מהאורחות המפורסמות ביותר הייתה מרילין מונרו, שהתארחה במלון בזמן הצילומים של Some Like It Hot בשנת 1958. סצנת החוף האיקונית של מונרו צולמה על חוף המלון, ולפי הדיווחים היא אהבה להישאר במלון ואף הייתה לה בונגלו פרטי משלה. .

אורחים מפורסמים נוספים כוללים נשיאים ומנהיגי עולם, כמו פרנקלין ד' רוזוולט, ריצ'רד ניקסון וצ'רלס דה גול. המלון גם אירח סלבריטאים רבים, כולל קתרין הפבורן, קלארק גייבל ואווה גרדנר. בשנים האחרונות, המלון קיבל בברכה כוכבים כמו אופרה ווינפרי, ג'ניפר אניסטון ובראד פיט.

ההיסטוריה של המלון עם אורחים מפורסמים חוזרת לימיו הראשונים. בשנת 1890, הסופר וההומוריסט מארק טווין שהה במלון ולפי הדיווחים כתב שיר על הגג האדום המפורסם של המלון. המלון גם אירח את הנסיך מוויילס (לימים המלך אדוארד השמיני) ב-1920, והוא כל כך התרשם מהמלון עד שחזר לביקור שני ב-1924.

מותרות מודרניות פוגשות קסם היסטורי: הלינה

מלון דל קורונדו מציע מגוון רחב של חדרי אירוח שיתאימו לצרכיו של כל אורח. מחדרים וסוויטות היסטוריים ועד וילות חוף מודרניות, יש משהו לכל אחד במלון. החדרים והסוויטות ההיסטוריים ממוקמים בבניין הוויקטוריאני המקורי וכוללים עיצוב וריהוט מסורתיים, בעוד שהווילות על החוף מציעות סגנון עכשווי יותר עם נוף לאוקיינוס ומתקנים מודרניים.

כל חדרי האירוח של המלון נועדו לספק לאורחים את הנוחות והיוקרה האולטימטיבית. כל חדר וסוויטה כוללים מצעים מפוארים, מצעים יוקרתיים ומוצרי טיפוח יוקרתיים. האורחים יכולים ליהנות גם מתקנים מודרניים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי ומכונות קפה בחדר.

לאלו המחפשים חוויה מיוחדת במיוחד, המלון מציע מבחר סוויטות פרימיום הכוללות מרפסות פרטיות, נוף לים, ואפילו קמינים. הסוויטה הנשיאותית של המלון היא האולטימטיבית בפאר, עם שטח של מעל 2,000 רגל מרובע, מרפסת פרטית ופסנתר כנף.

למרות השירותים המודרניים, המלון הצליח לשמור על הקסם ההיסטורי שלו לאורך כל השנים. הבניין הוויקטוריאני המקורי תוחזק בקפידה, כאשר רבים מהחדרים והסוויטות כוללים פרטים מקוריים כגון יציקת כתרים, חלונות ויטראז' וריהוט עתיק.

מה בתפריט? אוכל ב-Del

מלון דל קורונדו מתגאה במגוון אפשרויות לסעודה הנותנות מענה לכל חיך. ממסעדות נינוחות על חוף הים ועד לאוכל יוקרתי, ההיצע הקולינרי של המלון בטוח ירשים.

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לסעודה במלון היא מסעדת Sheerwater, המציעה תפריט של פירות ים טריים ומטבח מחווה לשולחן. מיקומה של המסעדה על חוף הים מספק נופים מדהימים של האוקיינוס בזמן שהאורחים נהנים מארוחותיהם.

לחוויית אוכל נינוחה יותר, האורחים יכולים לפנות ל-Sun Deck Bar & Grill, המציע תפריט של מטבח אמריקאי קלאסי וקוקטיילים מרעננים. אזור הישיבה החיצוני של המסעדה מספק אווירה נינוחה עם נוף של הצריח האדום האיקוני של המלון.

אלו המחפשים חווית אוכל ייחודית באמת יכולים לבקר ב-1500 OCEAN, מסעדת האוכל המשובחת עטורת הפרסים של המלון. תפריט המסעדה כולל מטבח קליפורניה עכשווי ורשימת יינות נרחבת. המסעדה ממוקמת בבניין המקורי משנות ה-90 וכוללת עיצוב אלגנטי ואווירה רומנטית.

בנוסף למסעדות המלון, האורחים יכולים ליהנות גם ממגוון ברים וטרקלינים, לרבות Babcock & Story Bar, המגיש קוקטיילים קלאסיים באווירה היסטורית.

המלון מציע גם מגוון אירועי אוכל לאורך השנה, לרבות מזנוני חגים, טעימות יין ושיעורי בישול. האורחים יכולים אפילו לארגן שף פרטי שיכין ארוחה מותאמת אישית בחדר האורחים שלהם או במיקום פרטי על חוף הים.

מרגיעה לבילוי: להירגע בכפר החוף

לאלו המחפשים חוויה שלווה יותר, כפר החוף במלון דל קורונדו מציע מקום מפלט מבודד עם התמקדות במנוחה ובריאות. החוף וילג' כולל אוסף של קוטג'ים ווילות יוקרתיים, כל אחד עם הקסם והסגנון הייחודיים שלו. האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון מקומות לינה, לרבות וילות מול האוקיינוס, קוטג'ים לגינה וסוויטות על חוף הים.

החוף וילג' מציע גם מגוון שירותים ופעילויות שנועדו לקדם רגיעה והתחדשות. האורחים יכולים להתפנק עם טיפול ספא בספא Beach Village או לקחת שיעור יוגה על החוף. אתר הנופש מציע גם מרכז כושר, שתי בריכות מול האוקיינוס, וגישה לחוף הפרטי של המלון.

עבור אלו המעוניינים לחקור את האזור שמסביב, ה-ביץ' וילג' מספק גישה נוחה למגוון פעילויות חוצות, לרבות גולף, טניס וספורט מים. האורחים יכולים גם לצאת לטיול אופניים לאורך קו החוף הציורי או לחקור את החנויות והמסעדות הסמוכות בעיירה המקסימה קורונדו.

אילו אירועים מתקיימים במלון דל קורונדו?

מלון דל קורונדו הוא לא רק מקום לינה, אלא גם מקום למגוון אירועים לאורך השנה. מחתונות ואירועי חברה ועד לחגיגות חג והופעות מוזיקה חיה, המלון מציע מגוון מקומות ושירותים שיתאימו לכל אירוע.

אחד האירועים הפופולריים ביותר שנערכים במלון דל קורונדו הוא "פסטיבל חג המולד" השנתי, הכולל סדרה של מופעים ופעילויות בנושא חגים לכל הגילאים. הפסטיבל כולל טקס הדלקת עץ חג המולד, משטח החלקה על הקרח ומזנון בנושא החגים.

למתעניינים בהיסטוריה, המלון מציע גם סיורים מודרכים המתעמקים בעברו העשיר והסיפורי של הנכס. האורחים יכולים ללמוד על הארכיטקטורה של המלון, על האורחים המפורסמים ואפילו על מפגשי הרפאים השמועות שדווחו במהלך השנים.

מיקומו של המלון על חוף הים הופך אותו גם ליעד אידיאלי לאירועים בחוץ, לרבות מסיבות חוף, ברביקיו ופיקניקים. מתכנני האירועים המומחים של המלון יכולים לסייע לאורחים לעצב ולבצע כל סוג של אירוע, החל ממפגשים אינטימיים ועד לחגיגות רחבות היקף.

בנוסף לאירועים פרטיים, מלון דל קורונדו מארח גם מגוון אירועים ציבוריים לאורך השנה, לרבות פסטיבלי אוכל ויין, מופעי מוזיקה חיה וחגיגות תרבות. אירועים אלו מספקים הזדמנות לאורחים לחוות את התרבות וההיסטוריה הייחודית של סן דייגו, תוך שהם גם נהנים מהשירותים והשירותים היוקרתיים של המלון.

"מפגשי רפאים": האם המלון רדוף?

מלון דל קורונדו מפורסם בהיסטוריה העשירה שלו ובארכיטקטורה המדהימה שלו, אבל הוא ידוע גם במפגשים רפאים לכאורה שלו. במהלך השנים, אורחים ואנשי צוות רבים דיווחו על התרחשויות מוזרות, כולל רעשים לא מוסברים, ירידות טמפרטורה פתאומיות ואפילו תצפיות של התגלות.

אחד מסיפורי הרוחות המפורסמים ביותר הקשורים למלון הוא סיפורה הטרגי של קייט מורגן, אישה צעירה שנכנסה למלון בשנת 1892 ונמצאה מתה על המדרגות המובילות לחוף מספר ימים לאחר מכן. חלק מהאורחים טוענים שראו את דמותה הרפאים משוטטת במסדרונות, בעוד שאחרים מדווחים על התרחשויות מוזרות בחדר שבו שהתה.

למרות הדיווחים הרבים על מפגשים רפאים, המלון טוען שהוא אינו רדוף ושכל התרחשות מוזרה יכולה להיות מוסברת על ידי תופעות טבע או אי הבנות פשוטות. עם זאת, זה לא מנע מהמלון לאמץ את המוניטין שלו כיעד "רדוף רוחות" ולשלב סיורי רפאים ואירועים מפחידים אחרים בהיצע שלו.

סיור באזור שמסביב: עוד מה לראות ולעשות

בעוד שהמלון דל קורונדו מציע שפע של אטרקציות ופעילויות כדי לבדר את האורחים, יש גם הרבה מה לראות ולעשות באזור שמסביב. האי קורונדו עצמו הוא ביתו של אזור מרכז העיר מקסים עם חנויות, מסעדות וגלריות רבות שאפשר לחקור. האי מתהדר גם בכמה פארקים וחופים יפים, כולל חוף קורונדו המפורסם.

במרחק נסיעה קצרה או נסיעה במעבורת משם נמצאת העיר ההומה סן דייגו, המציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות. מגן החיות הידוע בעולם של סן דייגו ופארק בלבואה ועד רובע מנורות הגז ההיסטורי ושכונות אופנתיות כמו נורת' פארק והילקרסט, יש באמת משהו לכולם בעיר התוססת הזו.

עבור אלה הנהנים בחיק הטבע, יש שפע של הזדמנויות לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים וספורט מים באזור שמסביב. שמורת הטבע הסמוכה של מדינת טורי פינס והפארק האזורי מיסיון טרייל מציעים קילומטרים של שבילים ציוריים לטיולים רגליים ואופני הרים, בעוד שמפרץ סן דייגו הוא מקום פופולרי לשיט קיאקים, גלישה בשייט ושייט.

אם אתם מחפשים קצת תרבות, בסן דייגו לא חסרים מוזיאונים ומוסדות תרבות לחקור. המוזיאון לאמנות עכשווית סן דייגו, מוזיאון USS Midway ומוזיאון סן דייגו לאמנות הם רק חלק מהאפשרויות הרבות הזמינות.

וכמובן, שום ביקור בסן דייגו לא יהיה שלם בלי לטעום כמה מהמטבח המפורסם של העיר. מאוכל מקסיקני אותנטי ועד למאכלי ים טריים ובירת מלאכה, בסן דייגו יש סצנת אוכל משגשגת שבטוח תספק אפילו את החך הנבון ביותר.

שמירה על הסביבה: מאמצי קיימות בדל

מלון דל קורונדו מחויב לשמירה על הסביבה ולצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלו. להלן כמה ממאמצי הקיימות שהמלון יישם:

  • 1. יציאה ירוקה עם אנרגיה סולארית:
    במאמץ להפחית את צריכת האנרגיה שלו, מלון דל קורונדו התקין מערכת פאנלים סולאריים של 400 קילוואט על גג החניון שלו. מערכת זו מספקת למלון אנרגיה נקייה ומתחדשת ועוזרת להפחית את הסתמכותו על דלקים מאובנים.
  • 2. חיסכון במים:
    המלון יישם מספר צעדים לחיסכון במים, לרבות שירותים וראשי מקלחת בזרימה נמוכה, וכן מערכת השקיה חדישה המשתמשת במים מוחזרים לצורך גינון. בנוסף, המלון מעודד את האורחים לעשות שימוש חוזר במגבות ובמצעים שלהם כדי לעזור להפחית את השימוש במים.
  • 3. אוכל בר קיימא:
    המסעדות ובתי הקפה של המלון מתחייבים להשיג חומרי גלם מקומיים בני קיימא במידת האפשר. רבים מהמרכיבים המשמשים במנות של המלון מגיעים מחוות ומיצרנים מקומיים, מה שמפחית את טביעת הרגל הפחמנית הקשורה בהובלת מזון למרחקים ארוכים.

    המלון גם יישם מספר יוזמות קיימות אחרות, כולל תוכניות מיחזור, תאורה חסכונית באנרגיה ושימוש במוצרי ניקוי ידידותיים לסביבה. על ידי נקיטת צעדים אלה, מלון דל קורונדו עושה את שלו כדי לשמור על הסביבה ולקדם קיימות בתעשיית האירוח.

    בנוסף למאמצי הקיימות הפנימיים שלו, המלון מחויב גם לקידום קיימות לאורחיו. המלון מציע מספר פעילויות וחוויות ידידותיות לסביבה, כגון השכרת אופניים וסיורים אקולוגיים מודרכים באזור שמסביב. האורחים יכולים גם להשתתף באירועי ניקיון חופים ויוזמות סביבתיות אחרות שמארגן המלון.

מסקנה: אייקון של סן דייגו ששווה לחוות

לסיכום, מלון דל קורונדו הוא אייקון של סן דייגו שבהחלט שווה להתנסות בו. מההיסטוריה העשירה שלו והארכיטקטורה המדהימה שלו ועד לנוחיות המודרניות שלו ולמחויבות לקיימות, המלון מציע משהו לכל אחד.

בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או מקום לארח בו אירוע מיוחד, במלון דל קורונדו יש הכל. עם מיקומו המעולה על החוף והקרבה לכמה מהאטרקציות המובילות של סן דייגו, זהו בסיס הבית המושלם לחקור את כל מה שיש לעיר להציע.

אבל מה שבאמת מייחד את מלון דל קורונדו הוא הקסם והאופי הייחודיים שלו. עם הגג האדום הייחודי שלו והארכיטקטורה בסגנון ויקטוריאני, המלון משדר תחושה של אלגנטיות מהעולם הישן שקשה למצוא במקומות אחרים. ועדיין, היא גם מצליחה להרגיש מודרנית ויוקרתית, עם השירותים המתקדמים והשירות מהשורה הראשונה.

אולי הכי חשוב, מלון דל קורונדו מציע חוויה שהיא באמת בלתי נשכחת. בין אם אתם מתענגים על ארוחת גורמה באחת ממסעדות המלון, מתרווחים על שפת הבריכה, או פשוט מתענגים על נופי האוקיינוס המדהימים, תרגישו מועברים לעולם אחר.

מלון דל קורונדו בסן דייגו:

שם מקום שנה שנפתחה מחיר משוער
מלון דל קורונדו סן דייגו 1888 2,845 ₪
מלון דל קורונדו אתר נופש ויקטוריאני ביץ' בריכה, ספא, מסעדה מוכר כנקודת ציון היסטורית לאומית
מלון דל קורונדו 630+ חדרים/סוויטות חתונות, כנסים, אירועים מיוחדים פעילויות חוף, קניות, גולף
מלון דל קורונדו הדל, חוף קורונדו Sheerwater, 1500 Ocean, Sun Deck גן החיות של סן דייגו, פארק בלבואה

חווה את הקסם הנצחי והאירוח שאין שני לו של מלון דל קורונדו, אוצר אמיתי בסן דייגו שממשיך להקסים ולרתק מבקרים מכל העולם.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן