סי פורט וילג' (Seaport Village) בסן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

גלו את כפר הים התוסס בסן דייגו, יעד חובה לביקור עבור תיירים ומקומיים כאחד, המציע שילוב ייחודי של קניות, אוכל ובידור לאורך קו המים הציורי.

ברוכים הבאים ל- Seaport Village: A Waterfront Oasis

שוכן לאורך מפרץ סן דייגו, סיפורט וילג' הוא יעד שחובה לבקר בו עבור מקומיים ותיירים כאחד. עם הנופים המדהימים של המים ואווירת החוף המקסימה, אין זה פלא מדוע מתחם הקניות והמסעדות הזה הפך לנקודת ציון אהובה בעיר.

עם ההגעה, המבקרים יתקבלו עם תפאורה ציורית של סירות מפרש, עצי דקל, וגשר הקורונדו האייקוני ברקע. כשאתם משוטטים באזור החיצוני, תמצאו שילוב מענג של חנויות, מסעדות ומקומות בילוי שבוודאי ישמחו כל טעם.

הארכיטקטורה המקסימה של הכפר וחלונות הראווה הצבעוניים מוסיפים לאופיו של האזור והופכים אותו למקום פופולרי להזדמנויות צילום. בין אם אתם מחפשים ערב דייטים רומנטי או בילוי משפחתי מהנה, ב-Seaport Village יש משהו לכולם.

אחד מנקודות השיא של Seaport Village הוא מיקומו המעולה על קו המים. המתחם מציע נופים פנורמיים מדהימים של מפרץ סן דייגו, המעניק למבקרים הזדמנות לספוג את היופי של הסביבה הטבעית של העיר. תוכלו גם לטייל לאורך הטיילת או לשכור אופניים כדי לחקור את האזור הלאה.

נוף פנורמי של Seaport Village עם חוף הים ברקע
נוף פנורמי של Seaport Village עם חוף הים ברקע

שופינג בשפע: ממזכרות ועד בוטיקים יוקרתיים

Seaport Village הוא גן עדן לקניות למבקרים המעוניינים להתפנק עם טיפול קמעונאי. עם מגוון רחב של חנויות ובוטיקים הנותנים מענה לטעמים ותקציבים שונים, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מרגעי הקניות של Seaport Village:

  • חנויות מזכרות:
    Seaport Village הוא ביתם של מספר חנויות מזכרות שבהן המבקרים יכולים לאסוף מזכרות מהטיול שלהם בסן דייגו. מחולצות טריקו ומחזיקי מפתחות ועד גלויות ומגנטים, חנויות אלה מציעות מגוון רחב של מזכרות כדי להזכיר לך את הביקור שלך.

  • אומנים מקומיים:
    הכפר הוא גם ביתם של אומנים מקומיים רבים המציגים את מלאכת היד ויצירות האמנות שלהם. תמצאו פריטים ייחודיים כמו זכוכית מנופחת ביד, כלי חרס, תכשיטים ועוד. הפריטים הייחודיים האלה יוצרים מתנות או מזכרות נהדרות שבטוח ירשימו.

  • בוטיקים יוקרתיים:
    למי שמחפש חווית קניות יוקרתית יותר, Seaport Village מציע מספר בוטיקים יוקרתיים הנושאים מותגי מעצבים ופריטי יוקרה. מבגדים ואביזרים ועד לעיצוב הבית ומאכלי גורמה, החנויות הללו מספקות קהל לקוחות בעל אבחנה.

    אחת החנויות הפופולריות ביותר ב-Seaport Village היא הבוטיק Simply Local, הכולל מבחר אוצרת של מוצרים מתוצרת מקומית. בחנות מגוון פריטים, לרבות ביגוד, תכשיטים, עיצוב הבית ומוצרי מזון. חנות נוספת שחובה לבקר בה היא San Diego Surf Co., המציעה מגוון רחב של גלשנים, ביגוד ואביזרים.

    בנוסף לחנויות, Seaport Village מארח גם שוק איכרים שבועי שמציג תוצרת מקומית, מוצרים מלאכותיים ומאכלי גורמה. השוק הוא מקום נהדר לדגום כמה מההצעות הטובות ביותר של האזור ולפגוש את החקלאים והספקים שמאחוריהם.

 

מסע קולינרי: אפשרויות אוכל מגוונות

Seaport Village הוא לא רק יעד לקניות אלא גם גן עדן לאיבוד. המתחם מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה הנותנות מענה לטעמים ותקציבים שונים. ממסעדות נינוחות ועד למסעדות משובחות, ב-Seaport Village יש הכל.

אחד ממקומות האוכל הפופולריים ביותר בכפר סיפורט הוא בית הנמל, שמציע נופים מדהימים של הנמל ותפריט המתמקד במאכלי ים. במסעדה יש מבחר נרחב של מנות פירות ים טריות, לרבות צדפות, לובסטר וסרטנים. להארבור האוס יש גם בר גולמי המגיש סושי טרי וסשימי.

מסעדה נוספת שחובה לבקר בה ב-Seaport Village היא Edgewater Grill, המתמחה במטבח אמריקאי עכשווי. למסעדה תפריט הכולל מרכיבים מקומיים ומציע מגוון מנות, לרבות סטייק, פירות ים ופסטה. ב-Edgewater Grill יש גם מבחר גדול של יינות ובירות מלאכה כדי להשלים את הארוחה שלכם.

למי שמחפש חווית אוכל נינוחה יותר, ל-Seaport Village יש מספר אפשרויות. The Village Grill הוא מקום פופולרי להמבורגרים, כריכים וסלטים, בעוד שבית הקפה Seaport מציע קפה, מאפים ומנות קלות. The Hot Licks, בינתיים, הוא ג'וינט ברביקיו המגיש בשרים מעושנים, צלעות וחזה.

אם אתם מחפשים משהו מתוק, פנו אל בן אנד ג'ריס או חנות הספרים ובית הקפה של עורב ה- Upstart Crow, המציעה מגוון פינוקים ומאפים מתוקים. בחנות הספרים ובית הקפה יש גם מבחר גדול של ספרים, מה שהופך אותה למקום מצוין להירגע ולהירגע.

זוג נהנה מארוחה טעימה במסעדה על שפת המים
זוג נהנה מארוחה טעימה במסעדה על שפת המים

האם יש מקום טוב יותר לדייט לילה?

Seaport Village הוא מקום אידיאלי לליל דייטים רומנטי. הנופים המדהימים של קו המים, האווירה התוססת ומגוון האפשרויות לסעודה הופכים אותו למקום מושלם עבור זוגות לבלות זמן איכות ביחד. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב נינוחה או חוויה יוקרתית יותר, ב-Seaport Village יש משהו שיתאים לטעמכם.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהאווירה הרומנטית של Seaport Village היא לטייל לאורך קו המים. רוח האוקיינוס, רעש הגלים ונופי השקיעה המדהימים הופכים לחוויה בלתי נשכחת באמת. תוכלו גם לצאת לטיול רומנטי בגונדולה וליהנות מהנופים הנשקפים מהמים.

לארוחת ערב, יש הרבה אפשרויות נהדרות לבחירה. בית הנמל הוא בחירה פופולרית בזכות הנופים המדהימים של הנמל ותפריט פירות הים הטעים. ה-Edgewater Grill, לעומת זאת, מציע חווית אוכל יוקרתית יותר עם המטבח האמריקאי העכשווי ורשימת היינות הנרחבת שלו. ב-Seaport Village יש גם כמה מקומות לסעודה מזדמנים שמתאימים ללילה דייטים נינוח יותר.

לאחר ארוחת הערב, תוכלו לתפוס הופעת מוזיקה חיה באחד מהמקומות הרבים בכפר סיפורט. מג'אז ועד רוק, יש כאן משהו לכולם. תוכלו גם ליהנות ממשקה באחד הברים או הטרקלינים במתחם.

אם אתם מחפשים לילה דייט הרפתקני יותר, ל-Seaport Village יש שפע של אפשרויות. אתה יכול לשוט בשקיעה על יאכטה או לנסות את כוחך בשוט או קיאקים. במתחם יש גם קרוסלה וינטג' המושלמת לדייט שובב.

מוזיקה חיה ובידור: האווירה התוססת של Seaport Village

Seaport Village הוא לא רק מרכז לקניות ולסעודה, אלא זה גם מקום בו תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה ובידור. המתחם ידוע באווירה התוססת ובאנרגיה התוססת שלו, והיצע המוזיקה והבידור רק מוסיפים לחוויה הכוללת.

לאורך כל השנה מארח Seaport Village מגוון אירועים הכוללים מוזיקה חיה ובידור. מפסטיבלי ג'אז ועד קונצרטים בחוץ, תמיד קורה כאן משהו. לוח האירועים מתעדכן באופן קבוע, אז הקפד לבדוק אותו לפני שאתה מתכנן את הביקור שלך.

בנוסף לאירועים, ישנם מספר מקומות בתוך Seaport Village המציעים מוזיקה חיה על בסיס קבוע. לדג הפח, למשל, יש במה שבה מוזיקאים מקומיים מבצעים מגוון ז'אנרים, כולל בלוז, רוק וג'אז. חנות הספרים ובית הקפה Upstart Crow היא עוד מקום פופולרי למוזיקה חיה, עם הופעות קבועות של אמנים ולהקות מקומיות.

אם יש לך מצב רוח לבילוי, ב-Seaport Village יש הרבה אפשרויות. ה-San Diego Improv Comedy Club מציע מופעים ליליים שבטוח ישמחו אותך. The Mermaid's Cove הוא אטרקציה מהנה וידידותית למשפחות שבה תוכלו לצפות בהופעות חיות של בת הים ואפילו לצלם תמונות עם בנות הים.

בנוסף למוזיקה ולבידור, ב-Seaport Village יש גם מספר ברים וטרקלינים בהם תוכלו ליהנות ממשקה או שניים. טרקלין Odysea הוא מקום פופולרי לקוקטיילים ולמוזיקה חיה, בעוד שהבר Puesto ידוע במבחר המרגריטות שלו ובירות מלאכותיות.

קהל התאסף סביב להקה חיה המופיעה ברחבה המרכזית
קהל התאסף סביב להקה חיה המופיעה ברחבה המרכזית

אמנות ותרבות: גלה כישרון מקומי

Seaport Village הוא לא רק יעד לקניות ולסעודה, אלא הוא גם מרכז לאמנות ותרבות. המתחם הוא ביתם של מספר גלריות ותערוכות המציגות את עבודותיהם של אמנים ובעלי מלאכה מקומיים. המבקרים יכולים לחקור מגוון מדיומים, מציור וצילום ועד פיסול ותכשיטים.

אחת מגלריות האמנות הפופולריות ביותר ב-Seaport Village היא גלריית Wyland. גלריה זו מציגה את עבודתו של אמן החיים הימי הנודע Wyland, הידוע בציורי הקיר המדהימים שלו ובציורי לווייתנים ודולפינים. הגלריה מציגה גם את יצירותיהם של אמנים מקומיים נוספים המתמחים בחיי הים ובטבע.

גלריה נוספת שחובה לבקר בה ב-Seaport Village היא גלריית חברת צבעי המים של סן דייגו. גלריה זו מציגה עבודות של אמני צבעי מים מקומיים, עם תערוכות מתחלפות באופן קבוע. המבקרים יכולים לרכוש ציורים או הדפסים מקוריים לקחת הביתה למזכרת.

עבור אלה המעוניינים בצורות אמנות מסורתיות יותר, גלריית הקצה האמנותי מציגה מגוון סגנונות, כולל ציורים עכשוויים, מופשטים ואימפרסיוניסטיים. הגלריה מציגה גם עבודות של מעצבי תכשיטים מקומיים, עם יצירות מדהימות העשויות ממתכות יקרות ואבני חן.

בנוסף לגלריות, נמל כפר מארח גם מגוון אירועי תרבות לאורך השנה. מפסטיבלי אמנות ועד חגיגות תרבות, תמיד קורה כאן משהו. האירועים הם דרך מצוינת לחוות את התרבות המקומית ולהתחבר לקהילה.

"מצא את האיזון שלך": מבט על הצעות הבריאות של Seaport Village

Seaport Village הוא לא רק יעד נהדר לקניות, אוכל ובידור, אלא זה גם מקום בו מבקרים יכולים להתמקד בבריאותם ובריאותם. עם מגוון הצעות בריאות, Seaport Village מספק בריחה מבורכת מהמולת החיים היומיומית.

אחת מהצעות הבריאות הפופולריות ביותר ב-Seaport Village היא יוגה. מספר אולפנים מציעים שיעורים במהלך השבוע, כולל הפעלות בחוץ עם נוף מדהים על קו המים. שיעורים אלו מתאימים לכל הרמות, ממתחילים ועד מתרגלים.

למי שמחפש אימון אינטנסיבי יותר, יש גם שיעורי כושר זמינים. ממחנה אתחול ועד קיקבוקסינג אירובי, המבקרים יכולים להזיע ולשרוף כמה קלוריות. ולמי שמעדיף להתאמן לבד, ישנם מספר שבילי הליכה וריצה לאורך קו המים.

בנוסף לפעילות גופנית, Seaport Village מציע גם מגוון שירותי ספא. המבקרים יכולים להתפנק בעיסוי מרגיע, טיפול פנים או גוף באחד ממכוני הספא הרבים הממוקמים במתחם. שירותים אלו הם דרך מצוינת להירגע ולהוריד מתח.

למי שמעוניין בשיטות בריאות אלטרנטיביות, Seaport Village מציע גם דיקור, רייקי ושירותי ריפוי הוליסטיים אחרים. תרגולים אלה יכולים לעזור לקדם הרפיה, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית.

אישה מתרגלת יוגה עם נוף של הנמל
אישה מתרגלת יוגה עם נוף של הנמל

כיף משפחתי: פעילויות לילדים ולהורים כאחד

Seaport Village הוא יעד אידיאלי למשפחות, עם מגוון פעילויות מהן הילדים וההורים יכולים ליהנות. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות היא הקרוסלה ההיסטורית, המשמחת את המבקרים כבר למעלה מ-100 שנה. ילדים יכולים לרכוב על סוסים מעוצבים להפליא וחיות אחרות, בעוד ההורים יכולים להתרשם מהנופים המדהימים של קו המים.

עוד פעילות ידידותית למשפחות היא מגרש המיני גולף, המתאפיין בעיצוב צבעוני וגחמני. ילדים יכולים לתרגל את כישורי הציפה שלהם כשהם עושים את דרכם בקורס, בעוד ההורים יכולים ליהנות מהאווירה המשובבת.

למי שמחפש חוויה אינטראקטיבית יותר, יש מספר תערוכות ופעילויות מעשיות ברחבי Seaport Village. ילדים יכולים ללמוד על החיים הימיים בבריכות הגאות האינטראקטיביות או להיות יצירתיים בסטודיו לאמנויות ואומנות. ולמי שאוהב רכבות, יש תערוכת דגמים של רכבות שבטוח תרתק גם את הילדים וגם את ההורים.

Seaport Village גם מארח מספר אירועים ידידותיים למשפחות במהלך השנה, כולל חגיגות חגים, הופעות חיות ולילות סרטים בחוץ. אירועים אלו מספקים דרך מהנה ומרתקת למשפחות לבלות יחד.

וכמובן, יש שפע של אוכל טעים לכל המשפחה ליהנות. מגלידה ועד פיצה ועד פירות ים, יש משהו לכל בלוטת טעם. ועם שפע של מקומות ישיבה בחוץ זמינים, משפחות יכולות ליהנות מארוחותיהן תוך שהם משקיפים על נופי החוף היפים.

הקרוסלה ההיסטורית של כפר הים: אטרקציה נצחית

אחת האטרקציות האייקוניות ביותר ב-Seaport Village היא הקרוסלה ההיסטורית, שהייתה מאפיין אהוב על קו המים כבר יותר ממאה שנה. הקרוסלה נבנתה בשנת 1895 ופעלה במקור בפארק השעשועים בחוף המיסיון של סן דייגו. לאחר שהתקלקל, הוא נרכש על ידי Seaport Village בשנת 1980 ועבר שיקום נרחב לפני שנפתח מחדש לציבור.

כיום, הקרוסלה היא אטרקציה יפה ונוסטלגית הלוכדת את הקסם והקסם של תקופה שחלפה. מבקרים בכל הגילאים יכולים לרכוב על הסוסים המעוצבים להפליא ועל בעלי חיים אחרים, שכל אחד מהם שוחזר באהבה לתפארתו המקורית. ציורי הקיר המצוירים ביד והפרטים המורכבים של הקרוסלה הופכים אותה ליצירת אמנות אמיתית, ומוזיקת העוגב הקלאסית שלה מוסיפה לאווירה הגחמנית.

הקרוסלה היא גם מקום פופולרי לאירועים ולחגיגות מיוחדות. מבקרים רבים בוחרים לערוך את מסיבות יום ההולדת שלהם או מפגשים אחרים בקרוסלה, תוך שהם מנצלים את האווירה החגיגית והקסם הייחודי שלה. ועם המיקום המעולה שלה על קו המים, הקרוסלה מציעה נופים מדהימים של הנמל והנוף שמסביב.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של הקרוסלה הוא משחק טבעות הפליז שלה, שמאתגר את הרוכבים לתפוס טבעת פליז כשהם נוסעים על פני מתקן. מי שיצליח לתפוס טבעת מתוגמל בנסיעה חינם, ומוסיף אלמנט נוסף של ריגוש ותחרות לחוויה.

משפחות נהנות מרכיבה על קרוסלת נמל וילג' ההיסטורית
משפחות נהנות מרכיבה על קרוסלת נמל וילג' ההיסטורית

פארק החוף: בריחה ירוקה בלב העיר

ממוקם במרחק של צעדים ספורים בלבד מ-Seaport Village, פארק ווטרפרונט הוא מרחב ירוק יפהפה המציע מפלט שליו מהמולת העיר. עם יותר מ-12 דונם של גנים מעוצבים, מדשאות פתוחות ואזורי פיקניק מוצלים, הפארק הוא המקום המושלם עבור אחר צהריים רגוע.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של פארק ווטרפרונט הוא המזרקה האינטראקטיבית שלו, שיורה מים באוויר בתצוגה מהפנטת. ילדים (ומבוגרים!) יכולים לרוץ דרך הסילונים והמפלים של המזרקה, להתקרר בימים חמים וליהנות מהפסקה שובבה מהסיורים.

הפארק מתהדר גם במספר שבילי הליכה ומסלולי ריצה, מה שהופך אותו למקום פופולרי עבור חובבי פעילות גופנית. המבקרים יכולים לטייל בנחת לאורך קו המים, ליהנות מנופים של הנמל ומסירות חולפות. לחלופין, למי שמחפש הרפתקה פעילה יותר, שבילי האופניים של הפארק מציעים מסלול נופי לחובבי רכיבה על אופניים.

אזורי פיקניק ופינות ישיבה מוצלות פזורים ברחבי הפארק, ומציעים שפע של מקומות להירגע וליהנות מחטיף או ארוחה. המבקרים יכולים להביא אוכל ושתייה משלהם או לחטוף ביס מאחת ממשאיות האוכל של הפארק, שמציעות מגוון פינוקים טעימים.

פארק ווטרפרונט הוא גם ביתם של כמה מתקני אמנות ציבוריים, כולל פסלים וציורי קיר החוגגים את המורשת התרבותית העשירה של העיר. ועם אירועים ופסטיבלים קבועים המתקיימים בפארק לאורך כל השנה, תמיד יש משהו חדש לגלות וליהנות ממנו.

ההיסטוריה הימית של סן דייגו: סיור במוזיאון USS Midway

ממוקם במרחק הליכה קצר מכפר הים, מוזיאון USS Midway הוא יעד חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה הימית העשירה של סן דייגו. המוזיאון שוכן על USS Midway, נושאת מטוסים בדימוס ששירתה בצי האמריקני מ-1945 עד 1992.

המבקרים במוזיאון יכולים לחקור את סיפון הטיסה האדיר של הספינה, לטפס על מטוסי קרב אמיתיים, וללמוד על ההיסטוריה של התעופה הימית באמצעות תערוכות ותצוגות אינטראקטיביות. המוזיאון מציע גם סיורים מודרכים בהנחיית דוצנטים בעלי ידע, המספקים מבט מעמיק יותר על חיי היומיום של מלחים וטייסים על סיפון הספינה.

אחד משיאי המוזיאון הוא ההזדמנות להיכנס לתא הטייס של מטוס קרב אמיתי ולחוות איך זה להיות טייס. המבקרים יכולים לשבת בתא הטייס של F-18 Hornet או A-4 Skyhawk ולנסות את כוחם בבקרות טיסה מדומה. למי שמעדיף חוויה מבוססת יותר, המוזיאון מציע גם סימולטור טיסה המאפשר למבקרים לחוות את הריגוש של טיסה מבלי לעזוב את הקרקע.

בנוסף לחקר הסיפון ותא הטייס של הספינה, המבקרים יכולים גם לסייר בחלק הפנימי של USS Midway, כולל חדרי השינה, אולם הבלגן וחדר המכונות. סיפון ההאנגר של הספינה הפך לחלל מוזיאון, עם תערוכות המוקדשות להיסטוריה של התעופה הימית ולתפקידה של USS Midway בפעולות הצבא של ארה"ב.

מבקרים מסיירים במוזיאון USS Midway המרשים
מבקרים מסיירים במוזיאון USS Midway המרשים

פסטיבלים ואירועים: תמיד קורה משהו

Seaport Village ידוע באווירה התוססת והתוססת שלו, ואחת הסיבות לכך היא הפסטיבלים והאירועים הרבים המתקיימים לאורך השנה. מפסטיבלי אוכל ויין ועד מוזיקה חיה ומופעי אמנות, תמיד קורה משהו ב-Seaport Village.

אחד האירועים הפופולריים ביותר הוא פסטיבל בוסקר השנתי, שמתקיים מדי אביב. הפסטיבל מציג לראווה אמני רחוב מרחבי העולם, המגיעים ל-Seaport Village כדי להראות את כישוריהם במוזיקה, ג'אגלינג, אקרובטיקה ועוד. הפסטיבל בחינם ופתוח לקהל, וזו דרך מצוינת לחוות את האווירה הייחודית והאקלקטית של Seaport Village.

אירוע פופולרי נוסף הוא סדרת המוזיקה Seaport Sessions, שמתקיימת מדי קיץ. הסדרה כוללת הופעות חיות של מוזיקאים מקומיים, כמו גם מופעים לאומיים ובינלאומיים. הקונצרטים מתקיימים על במת Seaport Village, המשקיפה על הנמל ומספקת רקע מהמם למוזיקה.

לחובבי האוכל, אירוע Taste of Seaport הוא ביקור חובה. האירוע מתקיים בכל סתיו ומציג את מיטב הסצנה הקולינרית המקומית, עם למעלה מ-40 מסעדות משתתפות המציעות דוגמאות של המנות המיוחדות שלהן. האירוע כולל גם מוזיקה חיה ובידור, מה שהופך אותו לדרך מהנה וחגיגית לבלות אחר צהריים.

נמל ימי בר קיימא: אימוץ שיטות ידידותיות לסביבה

Seaport Village הוא לא רק מקום לקניות, אוכל ובידור, אלא גם מקום שמעריך קיימות וידידותיות לסביבה. הנה כמה דרכים שבהן Seaport Village מאמצת שיטות ירוקות:

  • הפחתת פסולת:
    Seaport Village יישם תוכנית מיחזור הן למבקרים והן לדיירים. פחי מיחזור ממוקמים ברחבי הכפר כדי לעודד את המבקרים להפחית את הפסולת. בנוסף, רבות מהחנויות והמסעדות בתוך Seaport Village משתמשות בחומרים ניתנים לקומפוסטציה או מתכלה עבור מיכלים וכלי אוכל.

  • שימור אנרגיה:
    Seaport Village מחויבת להפחית את צריכת האנרגיה. הנהלת הכפר החליפה את הנורות המסורתיות בתאורת לד חסכונית, שצורכת פחות אנרגיה ומחזיקה מעמד זמן רב יותר. הכפר גם מעודד את הדיירים להשתמש במכשירים וציוד חסכוניים באנרגיה.

  • שיחת מים:
    חיסכון במים הוא בראש סדר העדיפויות בכפר הימי. הנהלת הכפר התקינה שירותים וברזים בזרימה נמוכה בשירותים הציבוריים וכן בחנויות ובמסעדות. הכפר גם משתמש בצמחים עמידים לבצורת בגינון כדי להפחית את צריכת המים.

  • תחבורה בת קיימא:
    Seaport Village נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, לרבות אוטובוסים, עגלות ותוכניות שיתוף אופניים. הכפר מספק גם מתלים לאופניים למבקרים הבוחרים לרכוב על אופניים לכפר. על ידי עידוד אפשרויות תחבורה בנות קיימא, Seaport Village עוזר להפחית את פליטת הפחמן ועומס התנועה.

  • יוזמות ירוקות:
    Seaport Village מחפש כל הזמן דרכים חדשות לצמצם את ההשפעה הסביבתית שלו. הנהלת הכפר שיתפה פעולה עם ארגונים מקומיים כדי לארח ניקיון חופים ואירועים קהילתיים אחרים המתמקדים בחינוך סביבתי וקיימות. בנוסף, Seaport Village יישם תוכנית Eco Pass כדי לתמרץ דיירים להשתתף בפרקטיקות בר קיימא.

 

פאנלים סולאריים ופחי מיחזור המדגימים את המחויבות של Seaport Village לקיימות
פאנלים סולאריים ופחי מיחזור המדגימים את המחויבות של Seaport Village לקיימות

דברים שכדאי לעשות ב-Seaport Village:

פעילות מקום עלות (ILS) שעה (ות
קניות כפר הימי משתנה 9:30 – 21:00
אוכל כפר הימי משתנה משתנה
בידור כפר הימי משתנה משתנה
נוף לים כפר הימי חינם 24/7

לסיכום, Seaport Village הוא יעד חיוני בסן דייגו המציע שילוב מושלם של פנאי, תרבות ורגיעה לכל הגילאים. אף ביקור בעיר החוף היפה הזו אינו מושלם מבלי לחוות את הקסם וההתרגשות של Seaport Village.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן