חופי לה חויה סן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

גלו את הפנינה הנסתרת של לה ג'ויה, החופים הציוריים של סן דייגו המציעים שילוב ייחודי של יופי טבעי ופעילויות מרגשות לכולם.

הקדמה: ברוכים הבאים לחופים הבתוליים של לה ג'ויה

לה ג'ולה, הידועה גם בשם "התכשיט" בספרדית, היא קהילה אמידה על שפת הים הממוקמת בסן דייגו, קליפורניה. האזור ידוע בקו החוף הציורי שלו, המתהדר בשורה של חופים יפהפיים המושכים מבקרים מכל העולם. החופים של לה ג'ולה ידועים ביופיים הבתולי, המים הצלולים והנוף המדהים שלהם, מה שהופך אותם ליעד חובה לכל מי שנוסע לדרום קליפורניה.

מהצוקים הסלעיים של Windansea ועד לחופים השלווים של La Jolla Cove, כל חוף בלה Jolla מציע חוויה ייחודית שקשה למצוא בשום מקום אחר. בין אם אתם מחפשים לספוג את השמש, ללכת לשחות, או פשוט להירגע וליהנות מהנופים המדהימים, בחופים של לה ג'ולה יש משהו לכולם.

בפוסט זה בבלוג, נדריך אותך דרך כמה מהחופים המובילים בלה ג'ולה, ונדגיש את מה שהופך כל אחד למיוחד וייחודי. נשתף גם כמה מהפעילויות והאטרקציות הטובות ביותר באזור, כדי שתוכל להפיק את המרב מהביקור שלך בקהילת החוף המדהימה הזו.

נוף פנורמי של קו החוף של לה ג'ויה עם חול זהוב ומים תכולים
נוף פנורמי של קו החוף של לה ג'ויה עם חול זהוב ומים תכולים

מדוע החופים של לה ג'ויה הם חובה לבקר?

החופים של לה ג'ולה הם ביקור חובה ממגוון סיבות. ראשית, היופי הטבעי המדהים של האזור הוא חסר תקדים, עם צוקים מחוספסים, מים צלולים, וחופים חוליים רכים היוצרים סביבה מושלמת לתמונה שקשה לנצח אותה. בין אם אתם חובבי טבע, טמבל חוף, או פשוט מחפשים מפלט מרגיע, תמצאו הרבה מה לאהוב בחופים של לה ג'ולה.

בנוסף ליופי הטבעי שלהם, חופי לה ג'ולה מציעים מגוון פעילויות ואטרקציות שהופכות אותם ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. מגלישה ושחייה ועד שיזוף ופיקניק, לכולם יש משהו ליהנות. המבקרים יכולים גם לחקור את בריכות הגאות והשפל הייחודיות של האזור, המהוות בית למגוון של חיים ימיים מרתקים, או לצאת לטיול נופי לאורך החוף.

סיבה נוספת לכך שהחופים של לה ג'ולה הם ביקור חובה היא הנגישות שלהם. עם מספר חופים הממוקמים במרחק הליכה קל זה מזה, המבקרים יכולים בקלות לבלות יום בחקר האטרקציות והפעילויות הרבות של האזור. בנוסף, החופים ממוקמים בנוחות ליד מגוון חנויות, מסעדות ושירותים אחרים, מה שמקל על ארוחה קלה או להצטייד באספקה.

לבסוף, החופים של לה ג'ולה ידועים באווירה המשפחתית שלהם. עם חופים חוליים רחבים, מים רגועים והרבה מקום לשחק, משפחות יכולות ליהנות מיום על החוף מבלי לדאוג להמונים או לחששות בטיחותיים. בנוסף, הפארקים ומגרשי המשחקים הרבים של האזור מציעים בידור נוסף לילדים בכל הגילאים.

היופי המפתה של חוף ווינדנזי

חוף Windansea, השוכן בין צוקים נישאים ומתנשאים, הוא ללא ספק אחד החופים היפים ביותר בלה ג'ולה. החוף המבודד הזה ידוע ביופיו המדהים ובאווירה הנינוחה, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור גולשים, משתזפים וחובבי טבע כאחד.

Windansea Beach ידוע בנוף הציורי שלו, עם מי הטורקיז שלו, החולות הזהובים ותצורות הסלע הדרמטיות היוצרות רקע עוצר נשימה להרפיה והרפתקאות. המבקרים יכולים לבלות שעות בחקר בריכות הגאות, להשתזף על החול הרך, או פשוט לספוג את הנופים המדהימים.

אחד המאפיינים הייחודיים של Windansea Beach הוא צריף הגלישה האייקוני שלו, שהפך לסמל של האווירה הנינוחה של החוף. הצריף, שנבנה בשנות ה-40 של המאה ה-20, נצבע וצוייר בגרפיטי במהלך השנים, מה שהוסיף לאופי האקלקטי של החוף.

בנוסף ליופי הטבעי שלו, Windansea Beach הוא גם יעד פופולרי לגולשים, הודות לגלים הטובים באופן עקבי. עם שבירת השונית והגלים החלולים, החוף מציע חווית גלישה מאתגרת ומלהיבה. עם זאת, הזרמים החזקים של החוף והקרקעית הסלעית הופכים אותו למקום פחות אידיאלי לשחייה, ולכן על המבקרים לנקוט משנה זהירות כאשר הם נכנסים למים.

למרות הפופולריות שלו, Windansea Beach נותר יחסית לא צפוף, הודות למיקומו המבודד והחנייה המוגבלת שלו. זה הופך אותו למקום המושלם עבור מבקרים המעוניינים לברוח מההמונים וליהנות מיום שליו על החוף.

שקיעה מהממת מעל חוף Windansea, עם צלליות של גולשים במים
שקיעה מהממת מעל חוף Windansea, עם צלליות של גולשים במים

מה מייחד את חוף הרחוב הימי?

שוכן בין שני צוקים סלעיים, חוף מרין סטריט הוא פנינה נסתרת שמציעה חווית חוף ייחודית בלה ג'ולה. בניגוד לחופים אחרים באזור, חוף רחוב מרין ידוע בשיפוע התלול שלו, מה שמקנה לו צורת סהר ייחודית. זאת, בשילוב עם תצורות הסלע הדרמטיות והגלים העוצמתיים של החוף, הופכים אותו ליעד פופולרי לגולשים מנוסים ולמבקרים הרפתקנים.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של חוף מרין סטריט הוא השיפוע התלול שלו, שיכול להיות גם ברכה וגם קללה. בעוד שהשיפוע יכול להקשות על הגישה לחוף, זה גם אומר שהמבקרים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס מנקודת תצפית גבוהה יותר. בנוסף, השיפוע יוצר תחושה של פרטיות ובידוד, מה שגורם לחוף להרגיש כמו נווה מדבר נסתר.

מאפיין נוסף של Marine Street Beach הוא הגלים העוצמתיים שלו, המושכים גולשים מנוסים מרחבי העולם. החוף מציע חווית גלישה מאתגרת ומתגמלת עם הגלים הארוכים והמתגלגלים והגלים העקביים שלו. עם זאת, הזרמים החזקים של החוף והקרקעית הסלעית הופכים אותו לפחות מתאים לשחייה, ולכן על המבקרים לנקוט משנה זהירות בעת הכניסה למים.

למרות המוניטין שלו כגן עדן לגולשים, Marine Street Beach מציע גם שפע של הזדמנויות למנוחה ולבילוי. המבקרים יכולים להשתזף על החול הרך, לחקור את בריכות הגאות, או פשוט ליהנות מהנוף המדהים. ועם שפע של מסעדות וחנויות בקרבת מקום, לא חסר דברים לעשות באזור.

La Jolla Shores: גן עדן ידידותי למשפחות

La Jolla Shores הוא חוף ציורי המושלם למשפחות המחפשות יום בילוי מהנה. עם החוף החולי הרחב והגלים העדינים שלו, החוף אידיאלי לשחייה, שיזוף ובניית ארמונות חול. ועם שפע של שירותים כמו מקלחות, שירותים ומצילים בתפקיד, המבקרים יכולים ליהנות מיום נטול דאגות על החוף.

אחת הפעילויות הפופולריות ביותר ב-La Jolla Shores היא שייט קיאקים, עם השכרה זמינה על החוף. המבקרים יכולים לחקור את המערות והמפרצונים הסמוכים, או פשוט ליהנות משכשוך נינוח לאורך קו החוף. ועם המים הצלולים והרגועים של הפארק התת ימי לה ג'ולה ממש ליד החוף, יש הרבה הזדמנויות לזהות חיים ימיים כמו אריות ים, גריבלדי ואפילו כרישי נמר.

עבור אלה המעדיפים להישאר על היבשה, יש עוד המון פעילויות ליהנות בחוף לה ג'ולה. החוף הוא ביתם של מספר מגרשי כדורעף, כמו גם מגרש משחקים לילדים צעירים יותר. ועם טיילת רחבה העוברת לאורך חוף הים, המבקרים יכולים לטייל בנחת בעודם נהנים מנופי האוקיינוס המדהימים.

בנוסף ליופי הטבעי והמתקנים הידידותיים למשפחות, לה ג'ולה שורס מתגאה גם בסצנה חברתית תוססת. החוף הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, עם שפע הזדמנויות להכיר אנשים חדשים ולהכיר חברים חדשים. ועם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, המבקרים יכולים לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן לאחר יום בילוי בשמש.

משפחות נהנות מיום ספוג שמש בחופי לה ג'ולה
משפחות נהנות מיום ספוג שמש בחופי לה ג'ולה

Scripps Pier: המקום המושלם לצילום?

ממוקם במרחק קצר מחופי לה ג'ולה, מזח סקריפס הוא יעד חובה לכל מי שמתעניין בצילום. המזח האייקוני משתרע אל תוך האוקיינוס השקט, ומציע נופים עוצרי נשימה של קו החוף והצוקים שמסביב. ועם התאורה הדרמטית והשקיעות המדהימות שלו, אין זה פלא שמזח סקריפס הפך למקום מועדף על צלמים מרחבי העולם.

אבל לא רק המזח עצמו הופך את Scripps Pier למקום נהדר לצילום. החוף שמתחת למזח הוא גם מקום פופולרי עבור צלמים, עם תצורות סלע דרמטיות וגלים מתנפצים המספקים את הרקע המושלם לצילומי נוף מדהימים. ועם מכון סקריפס הסמוך לאוקיאנוגרפיה המספק שפע של מחקרים ונתונים מדעיים, יש המון הזדמנויות לצלמים לצלם צילומים ייחודיים ומעניינים של חיים ימיים ותופעות טבע אחרות.

מפרץ לה ג'ולה הקסום

La Jolla Cove הוא אחד המקומות היפים והכובשים ביותר באזור סן דייגו, ולא קשה להבין למה. המפרץ מוקף בצוקים סלעיים ובמים צלולים, מה שהופך אותו למקום המושלם לשחייה, שנורקלינג וצלילה. ועם החיים הימיים השופעים והנוף התת-ימי המדהים שלו, אין זה פלא ש-La Jolla Cove הפך ליעד מועדף על צוללנים ושנורקלינג מרחבי העולם.

אבל זה לא רק הנוף התת-מימי שהופך את La Jolla Cove למקום מיוחד כל כך. הצוקים והחופים שמסביב הם גם בית למגוון רחב של חיות בר, כולל אריות ים, כלבי ים ומגוון ציפורי ים. ועם שפע של מסלולי הליכה ותצפיות נוף, יש המון הזדמנויות לחקור את האזור ולהתרשם מהיופי הטבעי המדהים של המקום האיקוני הזה.

עבור אלה המחפשים להירגע ולהירגע, La Jolla Cove הוא גם מקום נהדר לשיזוף ולפיקניק. פארק אלן בראונינג סקריפס הסמוך מציע שפע של אזורים מוצלים ומקומות דשא לנוח, ויש שפע של מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום שבהם תוכלו לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן.

המים הצלולים של מפרץ לה ג'ולה, שופעים חיים ימיים
המים הצלולים של מפרץ לה ג'ולה, שופעים חיים ימיים

סיור בבריכות הגאות בשונית בתי החולים

אם אתם מחפשים דרך ייחודית ומרתקת לחוות את היופי הטבעי של לה ג'ולה, לחקור את בריכות הגאות בשונית החולים היא חובה מוחלטת. ממוקם ממש דרומית ל-La Jolla Cove, Hospitals Reef הוא ביתם של מגוון רחב של חיים ימיים, כולל כוכבי ים, סרטנים, כלניות ואפילו תמנונים. ועם החופים הסלעיים והמים הצלולים שלו, זה המקום המושלם לשנורקלינג, צלילה וחקר המגוון הביולוגי העשיר של המערכת האקולוגית המדהימה הזו.

אחד הדברים המרגשים ביותר בחקר בריכות הגאות בשונית החולים היא ההזדמנות לראות מקרוב כמה מהיצורים החמקמקים והמרתקים ביותר של האזור. מחלזונות ים זעירים ועד כוכבי ים ענקיים, תמיד יש משהו חדש ומרגש לגלות בבריכות התוססות והצבעוניות הללו.

אבל לא רק החיים הימיים הופכים את שונית החולים למקום מיוחד כל כך. האזור שמסביב הוא גם ביתם של מגוון רחב של צמחים, כולל עשבי ים צבעוניים ואצות עדינות. ועם הצוקים הסלעיים והנופים המדהימים של האוקיינוס, זה גם מקום נהדר לטיולים רגליים, לפיקניק ולהתרשם מהיופי הטבעי עוצר הנשימה של המקום האיקוני הזה.

"Surf's Up!" – סצנת הגלישה התוססת

אם אתה חובב גלישה, La Jolla הוא המקום להיות בו. עם שמש כל השנה, מים חמים וגלים עקביים, עיירת החוף האייקונית הזו היא ביתם של כמה ממקומות הגלישה הטובים בעולם. מההפסקות הידידותיות למתחילים בחופי לה ג'ולה ועד לנחשולים המאתגרים בחוף Windansea, יש משהו לגולשים בכל הרמות בקהילה התוססת והמרגשת הזו.

אחד הדברים שהופכים את סצנת הגלישה בלה ג'ולה למיוחדת כל כך היא תחושת האחווה והקהילה שמחלחלת לחוף. בין אם אתה מקצוען ותיק או גולש בפעם הראשונה, תמצא שפע של מקומיים ידידותיים שמוכנים לחלוק טיפים, עצות וסיפורים על החוויות שלהם על הגלים.

ועם כל כך הרבה הפסקות שונות לחקור, תמיד יש משהו חדש ומרגש לגלות בסצנת הגלישה של לה ג'ולה. בין אם אתם מחפשים סשן לונגבורד נימוח או רכיבה שואבת אדרנלין על גל גדול, תמצאו שפע של אפשרויות שיתאימו לסגנון ולרמת המיומנות שלכם.

אבל לא רק הגלישה עצמה הופכת את לה ג'ולה ליעד נהדר עבור רוכבי גלים. העיירה היא גם ביתה של תרבות גלישה תוססת ומשגשגת, עם שפע של חנויות גלישה מקומיות, בתי קפה ומקומות בילוי שבהם תוכלו לפגוש גולשים אחרים, להחליף סיפורים ולספוג את האווירה הנינוחה של עיירת החוף האיקונית הזו.

גולשים רוכבים על גלים מרשימים באחד ממקומות הגלישה הפופולריים של לה ג'ויה
גולשים רוכבים על גלים מרשימים באחד ממקומות הגלישה הפופולריים של לה ג'ויה

חוויות צפייה בלוויתנים בלתי נשכחות

צפייה בלווייתנים היא חוויה בלתי נשכחת שמושכת מבקרים מכל העולם אל החופים הבתוליים של לה ג'ולה. עם מיקומה הייחודי והחיים הימיים המגוונים, עיירת החוף האייקונית הזו מציעה כמה מהזדמנויות הצפייה בלווייתנים הטובות ביותר במדינה. הנה כמה מהסיבות מדוע חוויות הצפייה בלווייתנים של לה ג'ולה הן באמת בלתי נשכחות.

  • מפגש מרגש עם ענקים ימיים:
    לווייתנים הם מהיצורים המלכותיים ביותר על פני כדור הארץ, ולהתרשם מקרוב עם הענקים העדינים הללו היא חוויה מרגשת באמת. מלווייתנים אפורים ועד גבנים, המבקרים בלה ג'ולה יכולים לפגוש מגוון מיני לווייתנים בבתי הגידול הטבעיים שלהם, לרוב במרחק של מטרים ספורים מהסירות שלהם.
  • מדריכים מומחים ואנשי טבע:
    כדי להפיק את המרב מחוויית הצפייה בלווייתנים שלך, חשוב שיהיו לך מדריכים מיומנים ומנוסים שיובילו את הדרך. בלה ג'ולה תמצאו מגוון סיורי צפייה בלווייתנים בהנחיית חוקרי טבע מומחים שיוכלו לעזור לכם לזהות לווייתנים, לזהות מינים שונים ולספק תובנות מרתקות לגבי ההתנהגויות וההרגלים של היצורים המדהימים הללו.

    הזדמנות לחקור את המערכת האקולוגית הימית של לה ג'ולה:
    צפייה בלווייתנים בלה ג'ולה היא לא רק איתור לווייתנים – זו גם הזדמנות לחקור את המערכת האקולוגית הימית המגוונת והמרתקת של עיירת החוף האיקונית הזו. מאריות ים ודולפינים ועד שקנאים ועופות ים אחרים, יש שפע של חיים ימיים לגלות ולהעריך בסיור הצפייה בלווייתנים שלך.

 

מפגשים של כלבי ים ואריות ים בבריכת ילדים

בריכת הילדים, הממוקמת בלב לה ג'ולה, היא מפרץ מוגן שהפך ליעד פופולרי עבור מבקרים המעוניינים להכיר מקרוב כמה מהיונקים הימיים האהובים ביותר באזור. המפרץ הוא ביתם של מושבה של כלבי ים נמלים, שלעתים קרובות ניתן לראות אותם מתרווחים על החוף או משחקים במים.

המבקרים בבריכת הילדים יכולים לצפות בכלבי הים ובאריות הים מאזור צפייה ייעודי, המציע דרך בטוחה ומכבדת ליהנות מהיצורים המדהימים הללו בסביבתם הטבעית. כלבי הים פעילים במיוחד בעונת הגורים, הנמשכת מדצמבר עד מאי, ולמבקרים עשויה להיות הזדמנות לחזות בלידתו של גור כלבי ים או לצפות באמהות מניקות ולטפלות בילדיהן.

חשוב לציין שכלבי הים בבריכת הילדים מוגנים על ידי החוק הפדרלי, והמבקרים נדרשים לשמור על מרחק בטוח מבעלי החיים על מנת למנוע הפרעה להם. אזור הצפייה מסומן בצורה ברורה, והמבקרים מתבקשים להישאר מאחורי החבלים ולהימנע מלהתקרב או לגעת בכלבי הים.

בנוסף לספק הזדמנות מדהימה לצפות בבעלי חיים המרתקים האלה בסביבתם הטבעית, בריכת הילדים היא גם מקום מצוין ללמוד על התפקיד החשוב של היונקים הימיים במערכת האקולוגית שלנו. המבקרים יכולים להשתתף בתוכניות חינוכיות ובסיורים מודרכים המספקים תובנות לגבי ההתנהגות, בית הגידול והשימור של כלבי ים ואריות ים בלה ג'ולה ומחוצה לה.

חבורת כלבי ים ואריות ים משתזפים בשמש בבריכת הילדים
חבורת כלבי ים ואריות ים משתזפים בשמש בבריכת הילדים

שמורת מדינת טורי פינס: חלום של מטייל

שמורת מדינת טורי פינס היא ארץ פלאות טבעית המציעה כמה מהזדמנויות ההליכה הטובות ביותר באזור לה ג'ולה. שמורה זו בשטח של 2,000 דונם היא ביתם של מגוון נופים מדהימים, כולל צוקים מחוספסים, חופים חוליים ויערות שופעים, מה שהופך אותה לחלומו של מטייל.

  • מסלולים לכל רמות המיומנות:
    עם יותר מ-8 קילומטרים של מסלולי הליכה לבחירה, לשמורת מדינת טורי פינס יש מה להציע למטיילים בכל רמות המיומנות. עבור אלה המחפשים טיול נינוח, שביל החוף הוא בחירה פופולרית, המציע נופים מדהימים של האוקיינוס וגישה נוחה לחוף. לטיול מאתגר יותר, שביל נקודת הרייזר מספק אימון מאומץ יותר, עם עליות תלולות ושטח טרשי.
  • מראות מרהיבים:
    אחד מרגעי השיא של שמורת מדינת טורי פינס הוא הנופים עוצרי הנשימה מהם ניתן ליהנות ממסלולי ההליכה השונים. בין אם אתם משקיפים על האוקיינוס השקט או מתפעלים מהצוקים והקניונים הסלעיים, כל פנייה מציעה נוף חדש ומהמם.
  • חי וצומח ייחודיים:
    בנוסף לנוף המדהים שלה, שמורת מדינת טורי פינס היא גם בית למגוון של חי וצומח ייחודיים. השמורה היא אחד הבתים האחרונים שנותרו של עץ אורן טורי הנדיר, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם. מטיילים יכולים גם לזהות מגוון של חיות בר, כולל זאבי ערבות, בובקטים ומגוון מיני ציפורים.
  • טיפים לטיולים בשמורת מדינת טורי פינס:
    כדי להפיק את המרב מחוויית הטיול שלך בשמורת מדינת טורי פינס, חשוב להיות מוכנים. נעלו נעליים נוחות וחזקות והביאו הרבה מים, קרם הגנה וחטיפים. מומלץ גם לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה, מכיוון שחלק מהמסלולים עשויים להיות סגורים בתקופות של גשם חזק או רוחות חזקות.

 

מסקנה: הקסם שאין שני לו של החופים של לה ג'ויה

החופים של לה ג'ויה הם באמת פנינה של דרום קליפורניה, המציעים למבקרים יופי טבעי שאין שני לו, תרבות תוססת והזדמנויות אינסופיות להרפתקאות. בפוסט זה בבלוג, חקרנו רק כמה מהסיבות הרבות לכך שהחופים של לה ג'ויה הם יעד חובה לכל מי שמחפש חווית חופשה בלתי נשכחת.

  • יופי טבעי:
    מהצוקים המחוספסים והחופים החוליים ועד ליערות השופעים ולנופי האוקיינוס המדהימים, החופים של לה ג'ויה הם עדות ליופי הטבעי של דרום קליפורניה. בין אם אתם חובבי טבע, מטיילים מושבעים, או פשוט מחפשים מפלט שליו מהמולת היומיום, החופים של לה ג'ויה בטוח ישאירו אתכם רעננים ומתחדשים.
  • תרבות תוססת:
    בנוסף ליופי הטבעי שלה, לה ג'ויה היא גם בית של סצנה תרבותית תוססת, עם היסטוריה עשירה שראשיתה אלפי שנים. בין אם אתם בוחנים את הארכיטקטורה הייחודית של הכפר ההיסטורי, דוגמים את ההיצע הקולינרי המגוונים, או שוקעים בסצנת האמנות והמוזיקה המקומית, החופים של לה ג'ויה מציעים חוויה תרבותית סוחפת באמת.
  • אין סוף הזדמנויות להרפתקאות:
    לאלו המחפשים הרפתקאות, החופים של לה ג'ויה מציעים שפע של פעילויות לבחירה. בין אם אתם גולשים על הגלים בחוף Windansea, חוקרים את בריכות הגאות בשונית החולים, או מטיילים בשבילים של שמורת מדינת טורי פינס, לא חסרות הרפתקאות מרגשות בלה ג'ויה.

 

זוג נהנה מטיול רומנטי לאורך קו החוף, לוכד את תמצית החופים של לה ג'ויה
זוג נהנה מטיול רומנטי לאורך קו החוף, לוכד את תמצית החופים של לה ג'ויה

חופים בלה ג'ויה, סן דייגו:

שם מקום פעילויות עלות (ILS)
חוף לה ג'ויה 10 מייל דרומית לסן דייגו גלישה, שחייה, דיג 125
חוף פסיפיק מצפון ללה ג'ויה שחייה, שייט, סקי אופנועים 135
חוף מיסיון דרומית ללה ג'ויה כדורעף, סקימבורד, גלישת עפיפונים 145
אושן ביץ' ממערב ללה ג'ויה גלישה, קיאקים, גלישה בסטנד-אפ 155

חופי סן דייגו של לה ג'ויה מספקים מפלט עוצר נשימה מהעיר, מושלם הן להרפיה והן להרפתקאות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן