פטקו פארק סן דייגו

עזרה בתכנון טיול לסן דייגו? השאירו פרטים 👇

מבט מעמיק על ההיסטוריה, המאפיינים והאירועים של פארק פטקו, אצטדיון הבייסבול ומקום הבילוי המוביל של סן דייגו.

הקדמה: תכשיט הכתר של סן דייגו

ממוקם בלב מרכז העיר סן דייגו, פארק פטקו הוא אצטדיון מודרני ומתקדם שהפך למרכיב אהוב בעיר. עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, הנופים עוצרי הנשימה והשירותים ברמה הגבוהה ביותר, הוא זכה למוניטין של היהלום שבכתר של סן דייגו.

הפארק מתהדר בעיצוב ייחודי המשלב בצורה חלקה את הנוף האורבני של העיר עם היופי הטבעי של האזור שמסביב. זהו ביתם של סן דייגו פאדרס, קבוצת הבייסבול האהובה של ליגת הבייסבול של העיר, והפכה למרכז לאירועי בידור ותרבות בעיר.

פארק פטקו הוא לא רק אצטדיון, הוא חוויה. מהרגע שנכנסים פנימה, מקבלים את פניכם בזמזום ההתרגשות של האוהדים והאנרגיה של המשחק. עיצוב האצטדיון מאפשר נוף של 360 מעלות על המגרש, כך שלא משנה היכן אתה יושב, אתה מרגיש שאתה ממש בעובי העשייה.

מיקומו של הפארק במרכז העיר סן דייגו מוסיף גם הוא למשיכה שלו. הוא נמצא במרחק הליכה מכמה מהמסעדות, הברים והאטרקציות התרבותיות הטובות ביותר של העיר, מה שהופך אותו ליעד המושלם לבילוי לילי בעיר.

Home Run for the City: כיצד פארק פטקו שינה את אזור המרכז

כאשר Petco Park פתח את שעריו לראשונה בשנת 2004, הוא היה מחליף משחק עבור העיר סן דייגו. מיקומו של האצטדיון בשכונת איסט וילג' במרכז העיר סן דייגו נבחר אסטרטגית כדי להחיות את האזור, שהיה פעם חלק מוזנח ומוזנח של העיר.

פארק פטקו הפך מאז לזרז לצמיחה ופיתוח באזור שמסביב. בניית האצטדיון עוררה גל של פיתוח עסקים ונדל"ן חדשים, עם מסעדות, ברים ובתי מלון צצו באזור כדי לספק את זרם התיירים וחובבי הבייסבול.

  • השפעה כלכלית
    ההשפעה הכלכלית של פארק פטקו על אזור מרכז העיר הייתה משמעותית. לפי מחקר שנערך על ידי התאגיד לפיתוח כלכלי אזורי של סן דייגו, האצטדיון הניב יותר מ-2.4 מיליארד דולר בפעילות כלכלית מאז פתיחתו. זה כולל יצירת יותר מ-13,000 מקומות עבודה במשק המקומי והגדלת ההכנסות ממסים לעיר.

  • פיתוח קהילתי
    לפארק פטקו הייתה השפעה חיובית גם על הקהילה שמסביב. האצטדיון הפך למקום מפגש של מקומיים ותיירים כאחד, עם אירועים כמו משחקי פאדרס, קונצרטים ופסטיבלים שמושכים המונים לאזור כל השנה. הפארק גם מילא תפקיד בפיתוח קהילתי, כאשר קרן פאדרס לילדים תומכת בעמותות צדקה מקומיות וארגונים הפועלים לשיפור חייה של סן דייגן.

  • תכנון עירוני
    ההשפעה של Petco Park על אזור מרכז העיר משתרעת מעבר לפיתוח כלכלי וקהילתי בלבד. עיצוב האצטדיון נועד גם לקדם תכנון עירוני וצמיחה חכמה. מיקומו של הפארק בסמוך לתחבורה ציבורית ולנתיבי אופניים מעודד צורות תחבורה חלופיות, הפחתת עומסי התנועה וקידום עיר בת קיימא יותר.

האם ידעת? היסטוריה קצרה של פארק פטקו

שלבי התכנון
הרעיון לפארק פטקו הוצע לראשונה בסוף שנות ה-90, כאשר סן דייגו פאדרס חיפשו אצטדיון חדש שיחליף את אצטדיון קוואלקום. הקבוצה רצתה מקום אינטימי יותר שיאפשר לאוהדים להרגיש קרובים יותר לפעולה, ופקידי העירייה ראו את ההזדמנות להחיות את אזור מרכז העיר עם אצטדיון חדש.

  • התכנון והבנייה
    Petco Park תוכנן על ידי משרד האדריכלים HOK Sport, הידוע כיום בשם Populous. עיצוב האצטדיון נוצר בהשראת מגרשי כדורים קלאסיים כמו ריגלי פילד ופנווי פארק, עם פריסה א-סימטרית והתמקדות ביצירת אווירה אינטימית לאוהדים.

    בניית האצטדיון החלה בשנת 2000 והסתיימה תוך ארבע שנים, בעלות סופית של 450 מיליון דולר. האצטדיון כולל עיצוב ייחודי מפלדה וזכוכית, עם חזית לבנים המעניקה לו תחושה קלאסית.

  • אירועים ורגעים בולטים
    מאז פתיחתו, פארק פטקו היה האתר של אירועים ורגעים בלתי נשכחים רבים. בשנת 2016, האצטדיון אירח את משחק האולסטאר של MLB, והביא אלפי מבקרים לסן דייגו. הפארק אירח גם קונצרטים של אמנים גדולים כמו פול מקרטני, הרולינג סטונס וטיילור סוויפט.

    אחד הרגעים הזכורים ביותר בהיסטוריה של פטקו פארק התרחש ב-2014, כאשר מגיש הפאדרס אנדרו קשנר פגע ביתי במשחק מול דטרויט טייגרס. ההום ראן היה הפגיעה הראשונה של קנקן פאדרס בהיסטוריה של הפארק, וזה עורר גל של התרגשות בקרב האוהדים.

לשחק בכדור! סן דייגו פאדרס והאצטדיון האהוב שלהם

יתרון המגרש הביתי של הפאדרס
פארק פטקו הוא ביתם של סן דייגו פאדרס מאז פתיחתו בשנת 2004. העיצוב האינטימי של האצטדיון יוצר יתרון מגרש ביתי ייחודי לקבוצה, כאשר האוהדים מרגישים קרובים לפעולה ויוצרים אווירה אנרגטית. מימדי השדה של הפארק מעדיפים גם את סגנון המשחק של הפאדרס, עם מרחק קצר יותר לגדר השדה הימני שמאפשר יותר הום ראס.

  • שחקני פאדרס ורגעים בולטים
    במהלך השנים, פארק פטקו היה האתר של רגעים בלתי נשכחים רבים עבור סן דייגו פאדרס. ב-2007, המגיש ג'ייק פיווי קבע שיא קבוצתי על ידי נגיחה של 16 חבטות במשחק מול אריזונה דיימונדבקס. בשנת 2018, שחקן הבסיס הראשון אריק הוסמר חתם על חוזה של 144 מיליון דולר עם הקבוצה, והפך לאחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של פאדרס.

    Petco Park אירח גם את טקס החניכה השנתי של היכל התהילה של Padres, המכבד את השחקנים והתורמים הגדולים ביותר של הקבוצה. החניכים הבולטים כוללים את טוני גווין, טרבור הופמן ודייב ווינפילד.

  • תוכניות עתידיות לפאדרס ופארק פטקו
    סן דייגו פאדרס מחויבים להמשיך את הצלחתם בפטקו פארק בעתיד. בשנים האחרונות, הקבוצה השקיעה בשחקנים וטכנולוגיות חדשות כדי לשפר את הביצועים שלהם על המגרש.

    ה-Padres גם הודיעו על תוכניות לבצע שיפורים ב-Petco Park עצמו. בשנת 2021, הצוות חשף תוכנית שיפוץ של 100 מיליון דולר הכוללת שדרוגים למקומות הישיבה, הזיכיונות והטכנולוגיה של הפארק. השיפוצים צפויים להסתיים עד תחילת עונת 2023.

"קח אותי למשחק הכדור": חווית המעריצים בפטקו פארק

Petco Park ידוע בכך שהוא מספק חווית מעריצים שאין שני לה. העיצוב האינטימי של האצטדיון יוצר תחושת קרבה לפעולה שלא ניתן למצוא במקומות גדולים יותר. האוהדים מסוגלים לראות כל פרט במשחק, מההבעות על פני השחקנים ועד לסחרור הכדור כשהוא חוצה את הצלחת.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של פארק פטקו הוא אזור "פארק בפארק", הממוקם מעבר לגדר השדה. גבעת דשא זו היא נקודה פופולרית עבור משפחות וקבוצות להירגע וליהנות מהמשחק מנקודת מבט אחרת. האזור כולל גם מסך וידאו גדול המאפשר למעריצים להתעדכן באקשן במגרש.

בנוסף למשחק עצמו, Petco Park מציע מגוון אפשרויות בילוי למעריצים. לאצטדיון יש אזור ייעודי לילדים, הכולל מגרש בייסבול קטן ותערוכות אינטראקטיביות. יש גם כמה אזורים להנאת המבוגרים, כולל אגף בירה מלאכה וטרקלין המשקיף על השדה.

כמובן, שום טיול לפארק פטקו אינו שלם בלי להתפנק עם אוכל קלאסי במגרש הכדורים. האצטדיון מציע מגוון רחב של אפשרויות, מנקניקיות ובוטנים ועד טאקו גורמה וסושי. המעריצים יכולים למצוא גם מאכלים מקומיים אהובים, כמו צ'יפס קרנה אסאדה וטאקו דגים.

יותר מסתם בייסבול: קונצרטים ואירועים בפארק פטקו

פארק פטקו הוא לא רק מקום לחובבי בייסבול, אלא גם מקום פופולרי לקונצרטים ואירועים אחרים. עם קיבולת מקומות ישיבה של למעלה מ-40,000, האצטדיון מסוגל להכיל קהל רב למגוון הופעות.

בשנים האחרונות, Petco Park אירח כמה מהשמות הגדולים במוזיקה, כולל פול מקרטני, טיילור סוויפט ובילי ג'ואל. הפריסה הייחודית של האצטדיון מאפשרת חווית קונצרטים מיוחדת במינה, כאשר האוהדים יכולים ליהנות מהמוזיקה מהמגרש, מהיציעים או אפילו מדשא המגרש.

בנוסף לקונצרטים, פארק פטקו היה גם אתר של כמה אירועים נוספים. האצטדיון מארח פסטיבל בירה שנתי, הכולל למעלה מ-100 בירות מלאכה מקומיות ואזוריות. היו גם פסטיבלי אוכל, מופעי אמנות, ואפילו שיעורי יוגה שנערכו באצטדיון.

אחד האירועים הפופולריים ביותר ב-Petco Park הוא ה-Comic-Con International השנתי, ועידת הקומיקס ותרבות הפופ הגדולה בעולם. האירוע משתלט על כל האצטדיון, עם פאנלים, תערוכות וחוויות אינטראקטיביות לאוהדים בכל הגילאים.

הרבגוניות של Petco Park כמקום הפכה אותו לבחירה פופולרית עבור מתכנני ומארגני אירועים. מיקומו המרכזי של האצטדיון במרכז העיר סן דייגו, יחד עם המתקנים החדישים שלו, הופכים אותו לתפאורה אידיאלית לכל דבר, מאירועי חברה ועד חתונות.

מה בתפריט? אפשרויות לסעודה בפארק

Petco Park מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה למעריצים ולמבקרים. מארוחה קלאסית במגרש הכדורים ועד למטבח גורמה, יש משהו לכולם בנקודת ציון זו בסן דייגו.

בלב האצטדיון נמצא הפארק בפארק, אזור דשא בו האוהדים יכולים להירגע וליהנות מארוחה בסגנון פיקניק. יש כמה דוכני מזון בקרבת מקום, המציעים המבורגרים, נקניקיות וחטיפי כדורסל קלאסיים אחרים.

למי שמחפש משהו קצת יותר יוקרתי, ישנן מספר מסעדות הממוקמות בתוך האצטדיון. ה-Toyota Terrace מציעה מגוון מנות גורמה, לרבות סושי, קערות פוקי ופיצות מלאכותיות. The Padres Clubhouse, הממוקם מאחורי הצלחת הביתית, מציע חווית אוכל משובחת עם תפריט שאצר השף הנודע, קרלוס ורגאס.

פארק פטקו כולל גם מספר ברי בירה וקוקטיילים עם מבחר של מבשלות מקומיות ואזוריות. מזח הקרפט, הממוקם בשדה השמאלי, מציע מבחר מסתובב של בירות מהחבית, בעוד שהבר Cutwater Spirits מגיש קוקטיילים מלאכותיים העשויים עם מרכיבים מקומיים.

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לסעודה בפארק פטקו היא דוכן ההודאד'ס בורגר, שהיה מוסד בסן דייגו כבר למעלה מ-50 שנה. הדוכן מציע מגוון המבורגרים וצ'יפס, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ממקור מקומי.

לאוהדים עם הגבלות תזונתיות, Petco Park מציע גם מגוון אפשרויות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן. הגן בפארק כולל מבחר סלטים, קערות דגנים ומנות ראשונות על בסיס צמחי, בעוד שהמטבח ללא גלוטן מציע מגוון חטיפים וארוחות ללא גלוטן.

אצטדיון ירוק: יוזמות הקיימות של Petco Park

Petco Park הוא לא רק מתקן ספורט ברמה עולמית אלא גם מוביל בתחום הקיימות. האצטדיון יישם מספר יוזמות כדי למזער את השפעתו על הסביבה ולקדם שיטות בר קיימא.

יוזמת הקיימות הבולטת ביותר של האצטדיון היא השימוש שלו באנרגיה סולארית. בשנת 2018, פארק פטקו התקין מערכת אנרגיה סולארית של 336 קילוואט, המייצרת מספיק אנרגיה כדי להפעיל את כל משרד הפנים של פאדרס. זה הפחית משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית של האצטדיון ותרם למטרה של העיר להפוך ל-100% תלויה באנרגיה מתחדשת עד 2035.

בנוסף למערכת החשמל הסולארית שלו, לפטקו פארק יש גם תוכנית מיחזור מקיפה. באצטדיון יש למעלה מ-1,200 פחי מיחזור ברחבי המתקן, מה שמקל על האוהדים והצוות למחזר פסולת. האצטדיון גם יוצר קומפוסט של כל פסולת המזון שלו, מסיט אותה ממזבלות והופך אותה לאדמה עשירה בחומרים מזינים עבור חוות מקומיות.

פארק פטקו מחויב גם לחיסכון במים. האצטדיון יישם מספר צעדים לחיסכון במים, כולל שימוש בגינון עמיד לבצורת ומערכות השקיה בעלות יעילות גבוהה. באצטדיון הותקנו גם שירותים וברזים עם זרימה נמוכה, מה שמפחית את צריכת המים ביותר מ-2 מיליון גלונים בשנה.

יוזמת קיימות בולטת נוספת ב-Petco Park היא המחויבות שלה לתחבורה בת קיימא. האצטדיון מעודד את האוהדים להשתמש בתחבורה ציבורית או באופניים למשחקים, ומציע שירותי שירות אופניים וכרטיסים מוזלים למי שמשתמש בתחבורה חלופית. באצטדיון יש גם כמה עמדות טעינה לרכב חשמלי, מה שמקל על אוהדים עם מכוניות חשמליות להשתתף במשחקים.

אצטדיון עם נוף: הנוף הבלתי מנוצח של פארק פטקו

פארק פטקו הוא לא רק מתקן ספורט בעל שם עולמי, אלא גם יצירת מופת ארכיטקטונית המציעה נופים מדהימים של העיר. האצטדיון ממוקם בלב מרכז העיר סן דייגו, ומעניק לאוהדים נופים מרהיבים של קו הרקיע של העיר והמפרץ.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של Petco Park הוא בניין Western Metal Supply Co. ששולב בעיצוב האצטדיון. בניין הלבנים ההיסטורי, שראשיתו בשנות ה-1900 המוקדמות, נשמר וכעת משמש כעמוד העבירה בשדה השמאלי של האצטדיון. הארכיטקטורה הייחודית של הבניין מוסיפה אופי וקסם לאצטדיון ומהווה מקום פופולרי עבור אוהדים לצלם תמונות.

מאפיין עוצר נשימה נוסף של פארק פטקו הוא הפארק בפארק, אזור דשא רחב ידיים מעבר לגדר השדה. הפארק בפארק מציע למעריצים הזדמנות להירגע ולהתרשם מהמשחק מנקודת מבט אחרת. האזור כולל גם מגרש משחקים לילדים, אפשרויות אוכל ושתייה מרובות, ומסך ענק שמשדר את המשחק.

מי שמתמזל מזלם לקבל מושבים מאחורי הצלחת הביתית, מטופל באחד הנופים המדהימים ביותר בכל הבייסבול. ממושבים אלה, המעריצים יכולים לראות את קו הרקיע של העיר ואת המפרץ ברקע, מה שיוצר חוויה בלתי נשכחת.

אבל הנופים בפארק פטקו אינם מוגבלים רק לחלק הפנימי של האצטדיון. מיקומו של האצטדיון במרכז העיר סן דייגו אומר שהאוהדים יכולים ליהנות מהנוף המדהים של העיר לפני ואחרי משחקים. במרחק הליכה קצר מהאצטדיון נמצא מפרץ סן דייגו, בו האוהדים יכולים לטייל לאורך קו המים וליהנות מהנוף היפה של העיר.

יצירת זיכרונות: אירועים שנתיים פופולריים בפארק פטקו

פארק פטקו הוא לא רק ביתם של סן דייגו פאדרס אלא גם מארח מגוון אירועים שנתיים פופולריים היוצרים זיכרונות מתמשכים למעריצים ולמבקרים כאחד. אחד האירועים הצפויים ביותר הוא משחק האולסטאר, שנערך בפעם האחרונה בפטקו פארק בשנת 2016. האירוע ריכז את מיטב השחקנים מהליגה האמריקאית והלאומית ללילה בלתי נשכח של בייסבול.

אירוע שנתי פופולרי נוסף הוא ה-San Diego County Credit Union Bowl, שמתקיים מדי דצמבר. משחק הכדורגל של המכללות כולל קבוצות מובילות מהוועידות Pac-12 וה-Big Ten והוא מועדף בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המשחק כולל גם מצעד לפני המשחק ומופע מחצית המציג את מיטב סצנת הבידור של סן דייגו.

פארק פטקו מארח גם מגוון קונצרטים ופסטיבלי מוזיקה לאורך כל השנה. אחד האירועים הפופולריים ביותר הוא פסטיבל המוזיקה KAABOO Del Mar, אשר הועבר לפארק Petco בשנת 2019. הפסטיבל מציג מוזיקאים וקומיקאים מובילים ומציע אווירה ייחודית המשלבת מוזיקה, אמנות וחוויות קולינריות.

ה-Padres Beerfest השנתי הוא עוד אירוע פופולרי שמושך אליו חובבי בירה מכל רחבי הארץ. האירוע כולל למעלה מ-100 בירות מלאכה ממבשלות בירה מקומיות ולאומיות ומתקיים בפארק באזור הפארק של האצטדיון.

פארק פטקו הוא גם מקום פופולרי לאירועים קהילתיים ולגיוסי כספים. המירוץ השנתי של Susan G. Komen for the Cure מתקיים בפטקו פארק מדי שנה ומגייס כסף לחקר סרטן השד. האצטדיון מארח גם את פסטיבל הבירה של סן דייגו, המועיל לארגוני צדקה מקומיים וכולל למעלה מ-60 מבשלות בירה ו-120 בירות.

מה חדש? שדרוגים אחרונים ותוכניות עתידיות עבור Petco Park

Petco Park מתפתח כל הזמן כדי לשפר את חווית האוהדים ולהישאר לפני המשחק. בשנים האחרונות, האצטדיון עבר מספר שדרוגים כדי לשפר את האווירה הכללית והפונקציונליות של המקום. אחד השדרוגים הבולטים ביותר היה התקנת לוח וידאו חדש ומתקדם בשדה השמאלי, שהוא אחד הגדולים ב-MLB. הלוח מציע למעריצים חווית צפייה שאין שני לה ומשפר את האווירה הכוללת של יום המשחק.

שדרוג נוסף לאחרונה היה יצירת אזור "פארק בפארק", שהוא שטח דשא רחב ידיים הממוקם מעבר לגדר השדה. האזור מציע לאוהדים הזדמנות ייחודית לצפות במשחק מנקודת מבט אחרת ומספק מרחב ידידותי למשפחות לפיקניקים ופעילויות אחרות.

בנוסף לשדרוגים האחרונים הללו, ל-Petco Park יש כמה תוכניות עתידיות מרגשות בתהליך. אחד הפרויקטים הצפויים ביותר הוא פיתוח רובע בילוי חדש בצמוד לאצטדיון. הרובע יכלול מגוון מסעדות, ברים ואפשרויות בילוי אחרות שישלימו את חווית האצטדיון וייצרו יעד תוסס למקומיים ולמבקרים.

פרויקט עתידי מרגש נוסף הוא שיפוץ בניין Western Metal Supply Co., שהוא חלק איקוני מההיסטוריה של האצטדיון. הבניין יהפוך לחלל אירוח ואירועים רב מפלסי שיציע למעריצים חוויה ייחודית ויוקרתית במהלך משחקים ואירועים.

האם פארק פטקו שווה את הביקור? המלצות של מעריצים ומבקרים

פארק פטקו הוא ללא ספק יעד חובה לחובבי בייסבול, אבל האם זה שווה את הנסיעה למי שלא חובבי ספורט מושבעים? התשובה היא כן מהדהד, לדברי אוהדים ומבקרים רבים שחוו את הקסם והאווירה הייחודית של האצטדיון.

מעריצה אחת, שרה, תיארה את האצטדיון כ"שילוב יפה של שירותים מודרניים ונוסטלגיית בייסבול קלאסית". היא העריכה את תשומת הלב של האצטדיון לפרטים ואת העובדה שלא היה מושב רע בבית. אוהד אחר, ג'ון, שיבח את אפשרויות האוכל והמשקאות באצטדיון ואמר שהוא נהנה לנסות ספקים מקומיים חדשים ובירות מלאכה.

מבקרים שאינם בהכרח חובבי בייסבול מצאו גם הרבה מה ליהנות בפארק פטקו. מבקרת אחת, מריה, אמרה שהיא אהבה את מיקומו של האצטדיון בלב מרכז העיר סן דייגו ונהנתה לחקור את רובע הגזים הסמוך לאחר המשחק. מבקר אחר, דייב, אמר שהוא מעריך את המחויבות של האצטדיון לקיימות ומצא שהפאנלים הסולאריים בבניין Western Metal Supply Co. הם מחזה מרשים.

מסקנה: ההשפעה המתמשכת של Petco Park על סן דייגו

לפטקו פארק הייתה השפעה עצומה על העיר סן דייגו מאז פתיחתו בשנת 2004. לא רק שהוא היה יעד פופולרי עבור חובבי בייסבול, אלא שהוא גם מילא תפקיד משמעותי בהחייאת מרכז העיר סן דייגו. האצטדיון היווה זרז לפיתוח כלכלי, מושך עסקים ומבקרים חדשים לאזור.

למחויבות של Petco Park לקיימות הייתה גם השפעה מתמשכת על העיר. מהשימוש שלו בפאנלים סולאריים ועד למאמצי חיסכון במים, האצטדיון היווה דוגמה לעסקים וארגונים אחרים. למעשה, היוזמות הירוקות של האצטדיון זיכו אותו בהסמכת LEED Silver, מה שהופך אותו לאחד האצטדיונים הידידותיים ביותר לסביבה במדינה.

מעבר להשפעה הכלכלית והסביבתית שלו, פארק פטקו הפך גם לאייקון תרבותי אהוב בסן דייגו. הוא אירח קונצרטים רבים, אירועי צדקה וחגיגות תרבות, שהביאו אנשים מכל תחומי החיים יחד. האירועים השנתיים של האצטדיון, כמו ה-Beerfest ו-Taco Fest, הפכו לעיקר בלוח השנה החברתי של העיר.

אולי הכי חשוב, פארק פטקו היה מקור לגאווה עבור סן דייגן. זה העניק לעיר תחושה של זהות וקהילה, הפגיש אנשים כדי לעודד את הפאדרס וליהנות ממזג האוויר היפה של סן דייגו. כפי שניסח זאת אחד האוהדים, "פארק פטקו הוא יותר מסתם אצטדיון, הוא סמל לרוח ולחוסנה של סן דייגו".

פארק פטקו בסן דייגו:

שנה שנפתחהמקוםקיבולתערך משוער (ILS)
2004סן דייגו, קליפורניה42,445150,049,905
2004מאוכלס בצפיפותדשאליגת הבייסבול, קונצרטים ואירועים אחרים
2004העיר סן דייגובניין Western Metal Supply Co., פארק בפארק והחוףסן דייגו פאדרס
2004סן דייגו פאדרסמשחק אולסטאר MLB, World Baseball Classic245,000,000

פארק פטקו הוכיח את עצמו כנכס מרכזי עבור סן דייגו, מחזק את כלכלת העיר ומספק חוויה ברמה עולמית הן לחובבי הספורט והן לבאי האירועים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסן דייגו מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן